נטלי פורטמן. טיטי איינאו

נטלי פורטמן וטיטי איינאו. צילום: באדיבות תכשיטי JB
|

טיטי איינהו ממשיכה לככב בקאן עם שמלה של מעצב האופנה דני מזרחי ותכשיטי JB בשווי מליוני דולרים. וגם: שיחה צפופה עם נטלי פורטמן. בעברית, ברור בעברית. הכוכבים של טיטי

נטלי פורטמן. טיטי איינאו

 

 נטלי פורטמן וטיטי אינייאו.
קשקשו בעברית. נטלי פורטמן וטיטי אינייאו. צילום: באדיבות תכשיטי JB

טיטי איינאו, כיכבה בשמלה של מעצב האופנה דני מזרחי ומעוטרת בתכשיטי JB בשווי מליוני דולרים, כשפסעה באירועי השטיח האדום של פסטיבל קאן, בדרכה אל המסיבה הגדולה של מותג התכשיטים היוקרתי "De Grisogono" במלון העדן רוק.ערוצי הטלוויזיה והצלמים שנכבשו מיופיה של מלכת היופי המיל' שלנו, צילמו וראיינו אותה לצד הטופ מודל והמלאכית של ויקטוריה סיקרט, איזבל גולארט. אדריאן ברודי, שפסע אף הוא על השטיח האדום דרך על שובל השמלה של טיטי והשניים חייכו אחד לשני, צחקו, והמשיכו במסע על השטיח האדום.

טיטי איינאו ואדריאן ברוד
טיטי איינאו ואדריאן ברודי. מסיבה של דה גריסוגונו. צילום: תכשיטי JB

במהלך הקוקטייל והאירוע טיטי איינאו לא הפסיקה לקבל מחמאות ובקשות מאנשים שונים להצטלם איתה, הלוק ההורס והשמלה המרשימה גרפו תשומת לב בלתי רגילה. עד כדי כך שאפילו מישל רודריגז עצרה אותה ושוחחה עימה. נטלי פורטמן, כוכבת שבימים אלה יוצא סרט אותו ביימה ומככבת בו, סרט שכולם מדברים עליו שוחחה עם טיטי בעברית. האורחים נהנו מקוקטייל מפואר, תצוגת אופנה שהציגה את קולקציית השטיח האדום, ארוחת ערב מפנקת ומסיבה שהמשיכה לתוך הלילה וכללה הופעה תוססת עם רובין טיק (הידוע בעיקר מהלהיט "Blurred Lines").
תוסיפו לזה נוכחות של קארה דלווין, פריס הילטון, וליאונרדו דה קפריו שממשיך להסוות את עצמו בכובע הקסקט וזקן מכובד. ותקבלו מתכון מנצח.

טיטי איינאו. צילום: תכשיטי JB
התלהבו. טיטי איינאו. צילום: תכשיטי JB
טיטי איינאו ומישל רודריגז. צילום: תכשיטי JB
טיטי איינאו ומישל רודריגז. צילום: תכשיטי JB
השמלה של דני מזרחי, הילהומים: JB. טיטי איינאו.
השמלה של דני מזרחי, הילהומים: JB. טיטי איינאו. צילום: תכשיטי JB

 

נטלי פורטמן. טיטי איינאו

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק