ניין ווסט התחדשו

ניין ווסט צילום שי ארבל-56
|

המותג הבינלאומי ניין ווסט פתח את סניף דגל שלו בצפון הארץ בקניון עופר הקריון,  מקבוצת קניוני עופר ואנחנו היינו שם.

הסניף בעופר הקריון השיק את  קולקציה קיץ 2023 הכוללת מגוון רחב של נעלים ותיקים לנשים, בין הייתר: סנדלים, נעלי עקב, סניקרס, נעלי ספורט, מוקסינים, כפכפים, תיקים מעוצבים, ארנקים ועוד.

קולקציית הנעלים והתיקים לקיץ 2023 של ניין ווסט מורכבת מהטרנדים הבולטים של העונה הנוכחית.  הקולקציה  עשירה  ומגוונת,  והיא מושפעת מהטרנדים של מעצבי העל.

ניין ווסט צילום שי יחזקאל-25
ניין ווסט צילום שי יחזקאל

אז, אספנו לכם את הטרנדים הבולטים  לקיץ 2023:  

מונוכרום –  מראה בוהו שיק אסתטי, דו-צבעוניות המשלבת צורות קלאסיות.  התיקים והנעלים מעוצבים  כלוח דמקה כהדפס או  שילובי חום/ניוד עם לבן/קרם. 

שימר ססגוני – השימר נכנס לשלב הבא בקטגרויות ההנעלה והאקססוריז עם גימורים מטאליים של שימר וגווני קשת בענן. כדאי להתייחס לטרנד הזה בצורה נטרלית בכדי שיהיה ניתן גם להשתמש בו בעונות הבאות. 

ניין ווסט צילום טל-3
ניין ווסט צילום טל

פנינים –  טרנד המציע נעלים  מתוכשטות שהפנינה  מהווה קישוט על כפכפים,  נעלי עקב  או על רצועות הסנדלים. הפנינים על נעלי נין ווסט נחשבים כתוספת מעניינת  דבר שמוסיף לסטייל ולססגוניות. 

גלאם קיצי  – נעלים ותיקים במראה מבריק, מטאלי עם תוספת קישוט מנצנצות. הבחירה בצבעים ניטרליים ושימוש מופחת בניצוץ ניתן לעשות שימוש חוזר גם  לעונה הבאה. 

ניין ווסט צילום טל-1
ניין ווסט צילום טל

שילובי מתכות – אבזמים שונים העשויים מתכת מופיעים כמוקד עיצובי מרכזי על הנעלים והתיקים לקיץ 23. המעצבים מביאים את הפוקוס לפרטי החומרה, ובוחרים בצורות אבזם גדולות וייחודיות, לרוב בזהב מבריק להשפעה מינימליסטית-מקסימלית על סגנונות  בסיסיים.

אפקט הקרוקו והנחש  – תיק עור נחשב לפריט קלאסי. מרקם הCroc שמוביל בבתי אופנה גדולים מוסיף אפקט של זרקור תלת ממדי ומעט הברקה בעיקר על תיקים קלאסיים מעורות.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק