נינג'ה מהעולם התחתון 

תם שקד לקמפיין גק קובה צלם שי יחזקאל (4)8
|

אלופת הנינג'ה תם שקד חושפת הכל: בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעה הספורטאית  תם שקד (29),  האישה הראשונה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל, לצילומי הקמפיין הראשון בכיכובה לרשת  ההלבשה התחתונה היוקרתית  JACK KUBA. הגיעו לפרגן ולעודד על הסט שתי חברותיה הטובות מנינג'ה ישראל דפנה גיטלר ואמור פז. 

שקד חשפה לראשונה על סט הצילומים שהצעד הבא שהיא מתכננת הוא השקת מיזם חדש לקידום ההישגים בספורט הנשי, שלא מדוברים בישראל כמו כדורגל, כדורסל וכדומה. לדבריה: ״אני רוצה למצוא מקום שנוכל לדבר על ההישגים הספורטיביים של הנשים בישראל, שנעדכן בהתרחשויות ונתן להן את הכבוד הראוי להן כ ספורטאיות הישגיות, במטרה להביא את הספורט הנשי לבמה״.  

תם שקד לקמפיין גק קובה צלם שי יחזקאל (1)3
תם שקד לקמפיין גק קובה צלם שי יחזקאל

עוד חשפה  שקד כי התקבלה להיות שדרית הקווים של ליגת הנינגה הארצית שהופכת גם לענף ספורט לכל עניין ודבר ליד התוכנית הטלוויזיה המצליחה. לדבריה:  ״תמיד רציתי להיות שדרנית ספורט, ואני עוברת לצד השני. אחרי הגמר של נינגה ישראל יובל שמלא שאל אותי איפה אני אהיה עונה הבאה, צחקתי והצבעתי על המקום שלו, ואמרתי שנה הבאה אנחנו מתחלפים , אתה עושה מסלול ואני משדרת אותך״.

מייד לאחר הצילומים מיהרה שקד להכנות יום הולדתה ה 29, אליו הזמינה את 10 חברותיה הטובות ביותר בקונספט מעניין: מסיבת פיג'מות, בבית הוריה שבהוד השרון. שקד קיבלה את האורחות בפיג'מה מפנקת ושיקית במיוחד שנהנו מסרט, ארוחת פסטות ומסיבה עד השעות הקטנות של הלילה. כל אחת מהבחרות קיבלה סט הלבשה תחתונה ופיג'מה אופנתית. 

תם אמרה לברות שלו: "המתנה הכי יפה שקבלתי ליום הולדת 29 זה הקמפיין.  זו הפעם הראשונה שלוקחים ספורטאית לקמפיין שהוא לא מותג ספורט ויוצאים מהתבנית הזאת…. "

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק