ניקולה פלץ

מגזין ASOS מאי 2015 ניקולה פלץ-5
|

ניקולה פלץ: "להסתכל על שמלות ולבחור מה ללבוש, זה מבחינתי גן עדן". ניקולה פלץ, כוכבת "רובוטריקים", היא נערת השער לחודש מאי 2015 של מגזין ASOS

ניקולה פלץ

מגזין ASOSמאי 2015 ניקולה פלץ-4
" השטיח האדום הוא חגיגה בעיני". ניקולה פלץ. צילום: Ben Morris

מגזין ASOS מציג את השחקנית הצעירה ניקולה פלץ ככוכבת שער גיליון מאי 2015. ניקולה פלץ הסיטה לכיוונה ספוטים רבים במהלך השנה האחרונה עם אאוטפיטים מרהיבים ביותר שנראו על השטיח האדום.  ניקולה פלץ כוכבת "רובוטריקים"

מאת כתבת מגזין ASOS

הכל התחיל במאי שנה שעברה כשהתפרסמה תמונה של ריהאנה מהתצוגה של דיור עם בלונדינית לא מוכרת.

לואי ויטון

חיפוש בגוגל העלה מיד תמונה שלה מבלה מאחורי הקלעים בתצוגה של סתיו חורף 2014 של לואי ויטון, מאוחר יותר נחשפה תמונה נוספת  כשהיא לבושה בשמלה מטאלית ירוקה, נראית חצי בתולת ים וחצי מגה בייב.

לקראת הקיץ צצו תמונות נוספות שלה ממסיבות בהן נצפתה מבלה עם קים קרדשיאןבלייק לייבלי והדוגמנית ג'יג'י חדיד ועם פתיחת הטור העולמי לרגל יציאת הסרט "רובוטריקים", ניתן לומר שאנחנו לגמרי אובססיבים לגביה.

קים קרדשיאןבלייק לייבלי

בין אם זה מעצבי על כמו איב סן לורןסטלה מקטרני או ASOS, כפי שניתן לראות על שער המגזין, ניקולה בהחלט יודעת לבחור את הבגד המתאים לה ועם קריירה שנמצאת בעלייה, אלו יכולות הנדרשות כיום לשחקניות צעירות.

למזלה היא מצליחה לגמרי במשחק. בקרוב תעלה העונה השלישית של הסדרה "מלון בייטס" בהשתתפותה. 

ASOS

ב-2010 שיחקה בסרט "איירבנדרלצדו של דב פאטל ולאחרונה קיבלה תפקיד בסרט מירוצים חדש לצדה של  השחקנית אווה לונגוריה

מגזין ASOS מאי 2015 ניקולה פלץ-2
אווה לונגוריה. ניקולה פלץ. צילום: Ben Morris

איב סן לורן

אנחנו נפגשות לצהריים במסעדה בבוורלי הילס, ליד הדירה שהיא חולקת עם אחיה, וויל. המסעדה נמצאת במלון מפואר בבוורלי הילס. 

ניקולה, 20, מדייקת ונראית מדהים במגפי איב סן לורן (מתנה מאחיה- זה משתלם כשיש לך שישה אחים!) וסט שחור וג'ינס. אידאלי לחלוטין ביום שאינך עובדת בו.

"אני תמיד עם ג'ינס, אומרת ניקולה, וזה קצת מפתיע אותי. לא צריך לקחת את עצמנו ברצינות ביומיום, היא מסבירה. בימים האחרונים לבשתי את הבויפרנד ג'ינס שלי כי הם מאוד נוחים. אני מאוד אוהבת אופנה כזאת".

מגזין ASOS מאי 2015 ניקולה פלץ-3
"אני תמיד עם ג'ינס". נוקולה פלץ. צילום: Ben Morris

שרליז ת'רון, סקרלט ג'והנסון וריס וית'רספון.

אופנת השטיח האדום היא מודה, לוקח הרבה יותר זמן לתכנן. היא נעזרה בסטייליסטית לזלי פריימר, שאת שירותיה נותנת לכוכבות כמו שרליז ת'רון, סקרלט ג'והנסון וריס וית'רספון.

"להסתכל על שמלות ולבחור מה ללבוש זה מבחינתי גן עדן. היא אומרת בחיוך. לשחק זו עבודה קשה, השטיח האדום הוא חגיגה בעיני ולכן צריך להרגיש טוב".

מגזין ASOS מאי 2015 ניקולה פלץ-1
"אני תמיד צריכה לקבל את 'מנת הניו יורק שלי". ניקולה פלץ. צילום: Ben Morris

ג'ייסון וו ואלכסנדר וונג

רגע כזה כפי שהיא מתארת, הייתה כאשר לבשה שמלה לבנה ארוכה של המעצבת סטלה מקרטני שהכינה במיוחד עבורה. "כל כך רציתי את השמלה הזו! היא אומרת.

ניקולה היא חברה של ג'ייסון וו ואלכסנדר וונג שהוא 'מעבר לגאון'. היא מוזמנת למסיבות פרטיות שנערכות על ידי הצלם היידי סלימאן. היא הולכת הלילה לעוד מסיבה כזאת בהוליווד.

מגזין ASOS מאי 2015 ניקולה פלץ
שער מגזין מאי 2015 ASOS. ניקולה פלץ. צילום: Ben Morris

זה קצת מטורף שניקולה נמצאת בשלב כזה של טבילה בעולם האופנה אבל התרבות היא בדמה. אמא הייתה דומגנית ואביה, הוא איש עסקים ביליונר אז בגדים מפוארים מוכרים לה מאז היותה ילדה.

אודישנים

ניקולה מחלקת את זמנה בין לוס אנג'לס לניו יורק. "לא הייתי יכולה לחיות בלוס אנג'לס כל חיי, אני תמיד צריכה לקבל את 'מנת הניו יורק שלי'. גדלתי בווסטצ'סטר אבל העיר היא נמצאת שעה מרחק ממני".         

באדיבות: www.asos.com

 

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק