סולתם משיקה לקראת פסח

סולתם צילום- גיל אבירם - 1
|

מותג כלי הבישול והאפייה המוביל "סולתם" משלב בין פרקטיות, עיצוב מודרני ואיכות בלתי מתפשרת עם סדרת כלי מטבח חדשה ומעוצבת שמכניסה זיק מדליק של צבע למטבח!

הן שפים מקצועיים והן טבחים ביתיים חובבים יודעים שמלבד סירים איכותיים, כלי מטבח טובים משדרגים ומייעלים את תהליכי הבישול והאפייה פלאים. כיוון שהמטבח הפך כיום לחלל פתוח לרוב ומרכזי בבית, רצוי שהפריטים בו יהיו בנוסף להיותם פרקטיים ונוחים גם יפים ומעוצבים. סדרת כלי הששת החדשה שמשיק המותג רגע לפני חג הפסח, מביאה את האביב אל המטבח באמצעות צבע ירוק בהיר פסטלי, טרנדי ונעים.

אביזרי סיליקון פרימיום מבית סולתם, 24 שח ליחידה, להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.Soltam.co.il, גיל אבירם - 2
אביזרי סיליקון פרימיום מבית סולתם, 24 שח ליחידה, להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.Soltam.co.il. צילום: גיל אבירם

הסדרה החדשה כוללת ארבעה כלים הכרחיים בכל מטבח: מצקת 32 ס"מ, כף 27 ס"מ, תרווד 30 ס"מ וכף מחורצת 32 ס"מ. כולם עשויים סיליקון בעל ציפוי Non-Stick, עמיד מאוד ואיכותי, מתאימים ובטוחים לחלוטין לשימוש עם כל סוגי המאכלים, קרים או חמים, עד לטמפרטורה של 230 מעלות ומיועדים הן לימניים והן לשמאליים כאחד. בנוסף, הופכים בסיום הבישול את החיים קלים בכך שניתן להכניסם ללא כל בעיה לשטיפה במדיח כלים. עיצובם הנקי והצבע הירוק המונוכרומטי הבולט הופך אותם ליפים ומתאימים גם להגשה למרכז השולחן החג, אליו יוסיפו צבע דומיננטי ורענן. המחיר: 24.5 שקלים לפריט.

להשיג ברשת חנויות 'סולתם', בחנויות כלי הבית והמטבח המובחרות

ובאתר האינטרנט: www.Soltam.co.il

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק