סטודיו זושקה – ללקוחות שלנו יש כאן בית

זושקה צילום: יח״צ - 5
|

אני לא אוהבת את המשפט השמיים הם הגבול. הגשמתי חלום, לפתוח עסק לא דבר כל כך קל. אני חושבת שיש בו סיפוק אינסופי וזה מתנה גדולה לתת לאחר. אני חושבת שהשליטה שלי בכלי שנקרא פרסום ושיווק מהווה יתרון עבורי כיזמית צעירה.

זושקה. ראיון: מאיה אושרי כהן. צילום: אורנה רביצקי

אנחנו ניסינו להעביר את האופי של המקום דרך הקירות והריהוט. בסטודיו שלנו יש קעקועים, פירסינג ואבני שיניים. יש לנו בית ספר לפירסינג אחד הגדולים בארץ. 

פתחתי את המקום ביחד עם אבא שלי שהוא החבר הכי טוב שלי וגם השותף העסקי שלי שהפך עם הימים לזושקה. זוהי אחריות מאוד גדולה, כבר בגיל צעיר כבר הבנתי שיש לי את היכולת לקחת את זה על עצמי. הגעתי לנקודה שהגיע העת להשקות את העץ שלי.

אני לא מקעקעת אני באה מעולמות הפרסום והשיווק. דבר ראשון שעשיתי זה ללמוד כל מה שיכולתי. מדובר בחומר אנושי ויש כאן אנשים שיודעים לתת את השירות הכי טוב ללקוח ואת המקצועיות. ללקוחות שלנו יש כאן בית. 

זושקה צילום: יח״צ - 7
זושקה צילום: יח״צ

קעקוע וגם פירסינג זה חלק מאופנה וחלק מלהביע את עצמנו. היכולת שלנו לקשט את הגוף שלנו, דרך להביע את עצמנו ואת האומנות שבנו. 

הטרנדים הם נישה מאוד ספציפית. כל עוד הוא נשאר איתי הוא חייב להיות קשור אליי. אם מדובר בטרנד שעלול לחלוף אנחנו נמצא את הדרך לשנות את זה. אנחנו כאן כדי להפוך את אותו רעיון אך בצורה הרבה יותר מיוחדת. אני זוכה להכיר אנשים מרגשים והם מכניסים אותי לפרופורציות. 

לעבוד עם אבא, מוציא הרבה אמוציות. אבא שלי בן אדם מרתק ויש רק ללמוד ממנו, הוא מכיל אותי ונותן לי לגלות את הדברים מעבודה קשה ורק ככה להתקדם ולגדול ואני מאוד מעריכה אותו על זה.

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

אורנה רביצקי

אורנה רביצקי
צלמת ראיונות וידאו – השקות ואירועים
אינסטגרם: orna_ravitsky

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק