סי היימן

הקאמבק של סי היימן. צילום: נועה סלטי
|

סי היימן יוצאת במופע חדש, שיר חדש ('בא והולך') ואלבום שבדרך. "האהבות שלנו". פרויקט מיוחד

סי היימן

צילום: נועה סלטי I  סטיילינג: אורה דרייגור

סי היימן. צילום: נועה סלטי
ז'קט: זארה, כפפות: FOREVER 21 , מכנסיים ונעליים: אוסף פרטי. איפור: רוני קמחי, עיצוב שיער: ארז שרביט.
סי היימן. צילום: נועה סלטי-1
חולצה, ג'ינס ונעליים: זארה, שרשרת: TOP TEN, טי שירט: אוסף פרטי
סי היימן. צילום: נועה סלטי -2
חולצה: גולף, צעיף: אוסף פרטי
סי היימן. צילום: נועה סלטי-62
מכנסיים ונעליים: זארה, חולצה ומעיל: אוסף פרטי
סי היימן. צילום: נועה סלטי-8
חולצה, ג'ינס, משקפיים: גולף, צעיף ונעליים: אוסף פרטי

מוזיקה

האהבה הראשונה שלי למוזיקה, למרות שינקתי מהבית את שירת ארץ ישראל היתה האהבה למוזיקה שחורה, מוסיקת נשמה ובעיקר מוזיקה ווקאלית שיוצאת מעומק הלב. הכי התחברתי בצעירותי  לזמרות כמ ג'ניס ג'ופלין, בת מידלר, כריסי היינד וכדומה.

אני יכולה לשמוע את בילי הולידיי שרה בלוז ולהרגיש שהיא שרה אותי. מצד שני, המקצב שהביאו להקות כמו נירוונה, רדיו-הד ועוד יצרו אצלי לפחות את המיקס המושלם של אנרגיה ונשמה משולבים.

אושר

טבע, ירוק צפון הרגע בו פיתולי הכביש מובילים לשלט שכתוב עליו "בית אלפא" געגוע  לשדות של עמק יזרעאל, בילוי משפחתי להיות בחברת שני בניי תומר ויהלי ובעלי רועי אהובי אפילו באיזו מסעדת דרכים פשוטה, בכלל לא משנה לי איפה – האושר שלי הוא הביחד.

אהבה: מרכיב מאוד משמעותי בחיים שלי. אני מאוד מחבקת, מאוד כמהה, מאוד אוהבת. כל סובביי מקבלים חיבוקים אינסופיים, המון מגע, המון חיוכים וצורך לנתינה ולקבלה של הרגש הזה. 

אהבה נתחלקת לסוגים שונים. בשנה וחצי האחרונות גם אהבה ללהקה החדשה שלי "השלטרים", שהם קצת כמו אחים צעירים שאין לי.

אוכל

המון עלים ירוקים מכל הסוגים! מכורה לסלטים ורטבים!! וכמה שיותר אקסטרים, עם תוספות כמו רימונים, בטטות, שביבי שקדים וגם דברים לא קונבנציונאליים כמו חמאת בוטנים וצנוברים. אני אוהבת לשלב באוכל שלי דברים לא שגרתיים, ומנוגדים בטעמים.

משפחה

אני מאוד פתוחה לקבל את כל סוגי המשפחות היום, וכל מבנה משפחתי אפשרי מבחינתי, אולי בשל החוויות שעברתי בילדותי המפוצלת, ובשל גירושיהם של הוריי ובניית משפחותיהם החדשות.

במשפחה הפרטית שלי, אני משתדלת לשמור על איזון של כיבוד הפרט מצד אחד, ולצידו המון חוויות משותפות משפחתיות. מניסיוני, זה מה שנשאר בזיכרונות שלנו.

סי היימן. צילום: נועה סלטי-10
"מעולם לא חייתי בחרטה". סי היימן. צילום: נועה סלטי. ניהול הפקה: נטלי רותם

מדינה

וואו, כל כך הרבה!!! שזורה בכל נימיי. מחוברת, מגיעה כמעט לכל מקום להופיע, רואה ומתחברת לכל כך הרבה סוגים של אנשים מדהימים החיים במקום הקטן יחסית הזה שנקרא "ישראל". אני מגדירה את עצמי ישראלית גאה, מחוברת לנופים, לטעמי, לתרבות, למקצבים. אני חושבת שיש לנו היום מדינה מרתקת, בעיקר בשל קיבוץ הגלויות המיוחד לה.

בית

 חום, פשטות , צבעוני, נעים, אינטימי, שומר, עוגן. מוצאת בית בכל כך הרבה מקומות ובתים שהם לא תמיד שלי. וכמובן בראש ובראשונה מחפשת להרגיש כך בבתים בהם חייתי.

זוגיות

ביטחון, רוגע, לב דופק, שמחה, עוגן, אוזן קשבת, חיבוק גדול.

כסף

 עדיין מקום של הרבה עבודה מבחינתי. מעולם לא עם כפית של זהב, תמיד כן מאושרת בחלקי. מבינה שבעולם החומרי שלנו, כסף הוא עדיין אמצעי למימוש החלומות מבחינתי, לא מעבר לזה. רואה את עצמי תמיד עובדת במקצוע שאותו אני כל כך אוהבת, גם אם אזכה לשיחה של …. אראלה 🙂

הצלחה

בתור מוטו בחיי חיה בתחושת ניצחון תמידית ויומיומית! ידעתי בחיי פסגות של משהו המוגדר בעיניי החברה "הצלחה ענקית", אך גם כאשר העוצמות היו שונות, מעולם לא חייתי בחרטה. ובכל יום בחיי אני מזכירה לעצמי שאין כמעט דבר שרציתי שייקרה לי ולא קרה לי. בתקופה הזאת אני חווה הצלחה מחודשת שמסעירה אותי ומעירה אותי מחדש אל העולם, בזכות מסע ההופעות "25 שנה על הבמה" , שהוא עבורי כמו חמצן לנשימה. עם כל שיר חדש, כל הקלטה, כל מסע כל הופעה.

25 שנה על הבמה

סי היימן, הזמרת, היוצרת והפרפורמרית הטוטאלית שפרצה לתודעת הרוק הישראלי בסוף שנות ה-80 בתקליטיה והופעותיה וסחפה אחריה דור שלם למוזיקת רוק נשית, בועטת וחברתית, וידועה לאורך כל השנים כמי ששורפת את הבמה בקולה העמוק והבלוזי, המחוספס והעצמתי. 

סיבוב ההופעות המצליח "25 שנה על הבמה" של סי היימן ולהקת "השלטרים", לא נח לרגע וממשיך את דרכו למקומות נוספים ברחבי הארץ.

סי היימן ולהקת "השלטרים"

במופע החדש סי היימן מבצעת את כל הלהיטים הגדולים במחווה לקלאסיקות הרוק מאלבומיה הראשונים ועד היום ("גיבור גדול", "לא עובדת בשביל אף אחד", "חצי עולם" ועוד), בעיבודים עדכניים ומרגשים בליווי להקת "השלטרים", לצד שירים חדשים מתוך אלבום חדש שייצא בקרוב.

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

קסטרו

תגובות פייסבוק