עומר ברזני פרזנטור של SCOOP בבית האח הגדול

עומר ברזני
|

עומר ברזני פרזנטור רשת נעלי SCOOP נכנס כדייר לבית האח הגדול. מעניין כמה זוגות נעליים הוא לקח איתו לבית האח?

מאת: מערכת Fashion Israel

חמישה עשר מתמודדים נכנסו להאח הגדול שבניהם עומר ברזני, פרזנטור רשת נעלי סקופ. עומר ברזני מוכר לכולם כאח של נטע ברזני כשהשתתפו יחד במירוץ למיליון. עומר נולד וגדל בירושלים.

לפני כניסתו לבית האח הגדול הא סיפר כי הוא נמצא נמצא בזוגיות, יש לו חברה דתייה, קטנה ממנו בשמונה שנים, הם עדיין לא גרים יחד אבל מאמין שהיא האחת שלו, ומקווה להישאר "חזק ונאמן" גם בתוך בית האח הגדול לדבריו. עומר זכור מהמירוץ למיליון כמתמודד מאוד קומי, שנון, בעל שפה ייחודית משלו.

עומר ברזני פרזנטור רשת נעלי סקופ נכנס לבית האח צילום שי פרנקו
עומר, פרזנטור רשת נעלי סקופ. צילום: שי פרנקו

עומר הוא אחד מבין ארבעת אושיות רשת, דוגמנות וטלוויזיה המקדמים את קולקציית הקיץ של רשת ההנעלה סקופ, לצידן של שלוש פרזנטוריות נוספות: נטע ברזני אחותו, עומר ברבי ומוניקה ג'וסף. כשבוע לפני הכניסה עומר הגיע לסניף הדגל של רשת סקופ שבתל אביב, כדי להתחדש בלא פחות מ-30 זוגות נעליים (!) שישמשו אותו במהלך העונה בבית האח. בין הדגמים שארז עימו: נעלי סניקרס, נעליים אלגנטיות, כפכפים, נעלי בית ונעלי ספורט.

מוניקה גוזף, עומר ברבי , עומר ברזני ונטע ברזני
מימין: מוניקה גוזף, עומר ברבי, עומר ברזני ונטע ברזני. צילום: דימה קרמינסקי

רוני אינסאז מבעלי רשת סקופ על כניסתו של עומר לבית האח: "עוד כשבחרנו בעומר ברזני להיות אחד מהפרזנטורים שלנו לקמפיין קיץ 2021, ידענו שזו תהיה בחירה נכונה. הוא מהווה דמות צעירה, מובילה, שהרבה מהקהל שלנו מתחברים אליו ולערכים שהוא מביא איתו. אני סבור ובטוח שיגיע למועמדים הסופיים ומאחל לו הצלחה גדולה מכל משפחת סקופ". 

תגובות פייסבוק