עידו פרמון

עידן פרמון 020
|

עידו פרמון, 28, רגע לפני אלבום בכורה. האהבה שלו היא אוכל והבית? הוא לא קיים. האהבות שלנו

עידו פרמון

צילום: דביר גיחז

עידן פרמון 01
צילום: דביר גיחז

מוזיקה
אהבה שהתגלתה אצלי בשלב יחסית מאוחר. לא הייתי ילד מוזיקלי במיוחד עד שיום אחד, כשהייתי בכיתה ד', ערכו בבית הספר שלנו אודישנים לטקס יום הזיכרון וגיליתי שאני נמשך לבמה, מתרגש מלשיר כשמוזיקה עוטפת אותי מסביב ונוגעת בעומק הנפש שלי.

עידן פרמון 09
צילום: דביר גיחז

אושר
נמצא ברגעים קטנים שלפעמים מתפספסים. לפעמים אני מוצא את עצמי במרוץ מטורף אחרי מה שיסב לי אושר שאני שוכח לפעמים להסתכל על כל הטוב שסובב אותי ביום יום. המשפחה שלי, החברים שלי, האפשרות לעשות מה שאני אוהב ולכוון את החיים שלי כפי שאני רוצה – זה בשבילי האושר. השלב הבא הוא לזכור את זה (-:

עידן פרמון 02
צילום: דביר גיחז

אהבה
חוויתי אחת אמיתית לא מזמן, אם אני צריך לסכם את זה במשפט: אהבה זה כואב!. אני בן אדם כל כך רגיש ופתוח שקל לי מאוד להתאהב והרגשות שלי לפעמים מתמסרים מהר מדי . כשאני אוהב אני יכול להיות מאוד עיוור ומאוד טוטאלי, לא החלטתי עדיין אם זה טוב או רע.

עידן פרמון 08
צילום: דביר גיחז

אוכל
דיברנו כבר מקודם על אהבה לא?! אז אוכל זו אהבה ענקית! סושי, המבורגר, שניצל וכל סוגי הבצקים. לצערי הרב התברכתי בגנים שלא מאפשרים לי לאכול כל מה שאני רוצה. זה לא אומר שאני לא אוכל כל מה שאני רוצה, כן?

עידן פרמון 03
צילום: דביר גיחז

משפחה
לעולם לא הייתי מחליף את המשפחה שלי. זכיתי. בני המשפחה שלי הם שילוב של פשטות, אנשים שמדברים בגובה העיניים ומתחבבים על כל אחד לבין תחכום רב וציניות שלא כל אחד יכול להבין. משפחה תומכת, מחבקת ומפרגנת. אגב, אמא שלי היא המעריצה הכי גדולה שלי והיא מעורבת מאוד בחיים שלי. היא גם זאת שאמרה לי לציין את זה.
מדינה
קטנה קטנה אבל עם חתיכת נוכחות!. יצא לי תוך חמש שנים לנדוד בין כמה מדינות ולחוות את החיים בכל אחת מהן במשך כמה חודשים: הונגריה,קנדה, דרום אפריקה ולבסוף גרמניה. המסקנה שלי היא: אין כמו בבית.

עידן פרמון 04
צילום: דביר גיחז

בית
כבר כמה שנים שאני לא מרגיש שיש לי אחד כזה. ישראל היא בית. הבית שבו גדלתי הוא בית. אבל בית שהוא רק שלי ושאני מרגיש שאליו אני שייך במאה אחוז? עדיין לא קיים. אני מקווה שאני אמצא את המקום שלי כמה שיותר מהר כי אני חושב שהגיע כבר הזמן. אה, וכדאי שיהיה לי כסף לקנות אותו.
זוגיות
אני נהנה מתקופות רווקות כי אני אדם שמאוד אוהב את החופש שלו, אבל בבסיס שלי אני אדם זוגי. אני אוהב לעשות דברים במשותף, אוהב להעניק אהבה ועוד יותר אוהב לקבל אותה בחזרה. הזוגיות האחרונה שלי נגמרה לפני חצי שנה והיא ערכה שנתיים. אומנם היא נגמרה, אבל היא גרמה לי להבין שאני בשיאי כשאני לא לבד.

עידן פרמון 07
צילום: דביר גיחז

כסף
מסובב את העולם. אם היה לי יותר כנראה שהיה לי קל יותר בחיים ואולי כבר האלבום שלי היה כבר בחוץ מזמן. מה שאני לומד בכל יום זה שכסף יכול לקנות הכל, גם את החלומות שלי. אבל הוא לא יכול לקנות אושר. אני יכול להגיד בפה מלא שאני מאושר גם בלעדיו. למרות שכשחושבים על זה – מי שמעוניין לקנות אושר אפילו אם זה רק לרגע קצר – שיפנה אלי אישית ואני אתן לו את מספר חשבון הבנק שלי.

הצלחה
הצלחה מבחינתי זה לשבת על כורסה מפנקת בסלון בעוד 50 שנים שמולי משפחה לתפארת שאוכל להתגאות בה, זה לדעת שהספקתי לעשות כל מה שחלמתי, ביקרתי בכל מקום שרציתי לראות בחיי ועדיין להשאר בקו הבריאות כדי לחייך חיוך ענק ומרוצה מכל מה שעברתי.

עידו פרמון, זמר ויוצר בן 28 , שחרר עד כה שלושה שירים מתוך אלבום הבכורה שלו , ביניהם הסינגל האחרון "אני מול העולם" שמושמע בימים אלו בתחנות הרדיו.
המופע הקרוב של עידו יתקיים ב12/08 בבית היוצר של אקו"ם בנמל תל אביב.

עידו פרמון, אסור לי לעזוב, אני מול העולם, אוויר

תגובות פייסבוק