עידן תלם פרזנטור של ביסלי

עידן תלם. צילום: תום סיימון-7
|

ביסלי, המותג הכי רועש של אסם נסטלה בחר באושיית הרשת עידן תלם כפרזנטור של המותג. עידן תלם, אחד היוטיוברים המובילים והוותיקים בישראל, ילווה את הפעילות התקשורתית של ביסלי

אסם נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, בחרה בעידן תלם כפרזנטור של המותג ביסלי. עידן תלם הוא  מהיוטיוברים המובילים והוותיקים בישראל והוא ילווה את הפעילות התקשורתית של ביסלי.

עידן תלם, הידוע בשם ערוץ היוטיוב שלו אינדה גיים (Inde Game), הוא מיוצרי התוכן המובילים והאהובים בישראל. הערוץ של תלם הוא אחד מערוצי היוטיוב הפופלריים והמובילים ביותר בישראל, והוא הגיימר עם מספר הרשומים הגדול ביותר ביוטיוב הישראלי  כ– 644K רשומים. הפעילות הדיגיטלית של תלם ענפה ביותר – הוא מתחזק גם פלטפורמות נוספות: אינסטגרם וטיקטוק עם מאות אלפי עוקבים.

עידן תלם. צילום: תום סיימון-5
עידן תלם. צילום: תום סיימון

תלם החל את פעילותו ביוטיוב בשנת 2016 בתחום הגיימינג ועם הזמן, הרחיב פעילות הערוץ שלו לתחומים נוספים והצליח לצבור קהל גדול עם מאות אלפי עוקבים. לאורך השנים פרץ תלם את גבולות הפעילות במרחב הדיגיטלי – הוא הופיע וכיכב בפסטיגל, השתתף בקמפיינים ושיתופי פעולה גדולים, הנחה תוכנית ברדיו חיפה, הנחה אירועי גיימינג, משיק בימים אלו מארצ' נוסף שבבעלותו (כובע,  אוזניות, פד לעכבר) משתתף במגוון כנסים ומנחה אותם. 

ביסלי הינו מהמותגים החזקים והאהובים בישראל, בעיקר בקרב בני נוער, שאוהבים חידושים וריגושים. בהתאמה לקהל היעד שלו, ביסלי מחפש לרגש, להביא חדשנות מוצרית ולהתחבר לעולמות התוכן והפלטפורמות הרלוונטיות ביותר. מכאן שהחיבור לעידן תלם הוא טבעי – אינדה גיים הוא המותג החם בעולמות בני הנוער, הוא יוצר תוכן אותנטי מעניין ובועט ומתאים לרוח המותג כמו כפפה ליד.

עידן תלם. צילום: תום סיימון-3
עידן תלם. צילום: תום סיימון

תלם מצטרף לשמות גדולים נוספים שלקחו חלק בתקשורת השיווקית של המותג בעבר כמו איתי לוי, עדן דרסו, אורי חזקיה, אביב גפן ורבים נוספים.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אנחנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה עם עידן תלם, אחד מיוצרי התוכן המובילים ביותר בישראל. ביסלי הוא מותג אהוב מאוד בישראל מזה שנים רבות ואנו מחפשים כל פעם כיצד להתחבר לצרכנים, הן מבחינת גיוון המהדורות והטעמים של ביסלי והן בשפה שבה המותג מדבר. צפויה לנו תקופה של עבודה משותפת ענפה ושלל פעילויות מעניינות".

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק