פנדורה באנרגיה חדשה 

תכשיטי Pandora תכשיטי פנדורה צילום יחצ חול (5)1
|

פנדורה מקבלת בשמחה את האנרגיה החדשה שמביא עימו הקיץ ומשיקה לראשונה פריטים של העונה המוזהבת, קולקציה עם עיצוב פרסונלי המגדיר ומעצים את העונה הקרבה. 

הקולקציה החדשה מלאה באנרגיה ובסמלים מיוחדים המייצרים את ההוויה של הקיץ, עם השראות מעולמות הרוח ובעלי החיים.

עם עיצובים כמו צ'ארם בעיצוב שמש וירח, המעוצב בציפוי זהב לצד כסף טהור, ולוכד את הזוהר של החיוביות, אור ותקווה חדשה. גם זיווג של הפכים משולב בקולקציה, עם תליון שהוא חצי שמש לצד תליון שהוא חצי ירח המשלימים אחד את השני כתליון, או כטבעות "מוערמות" אחת על השנייה יוצרים יחד סמל עוצמתי ועשיר במשמעות. 

פנדורה PANDORA תליון כסף דיסני בת הים הקטנה עם אמייל טורקיז ואדום מחיר 315שח צילום יחצ-1
פנדורה PANDORA תליון כסף דיסני בת הים הקטנה עם אמייל טורקיז ואדום מחיר 315שח צילום יחצ

סמל של כח השומר על עולם הטבע, הצארם החדש של הדבורה הוא הפריט שהכי תופס את העין עם גוף המעוצב מקריסטל צהוב בחיתוך ידני, צבוע עם אמייל שחור. השתלשלות שלבי החיים של פרפר גם נמצאת בקולקציה עם כנפי זכוכית מוראנו כחולות ומוצללות, מעניקים תחושה של תקווה לעונה הקרובה. 

פנדורה PANDORA תליון כסף דיסני בת הים הקטנה עם אמייל טורקיז ואדום מחיר 315שח צילום יחצ-1
פנדורה PANDORA תליון כסף דיסני בת הים הקטנה עם אמייל טורקיז ואדום מחיר 315שח צילום יחצ

טכניקה, חומרים וצבעים

היצירתיות והאומנות העונה מורכבות מעיצובים תוססים המשלבים בין טכניקות, חומרים וצבעים. החל מאופלים שנוצרו במעבדה ועד אמיילים משנים צבע- המיומנות העיצובית קיימת בכל פרט. הפריטים החדשים מעוצבים לצד החזון העתידי של פנדורה ומחויבים למנהיגות בתחום הקיימות. כאשר כל האבנים הן מעשה ידי אדם במעבדות. כל תכשיט של פנדורה מעובד בעבודת יד קפדנית על ידי בעלי מלאכה מיומנים, כאשר כל פריט עובר דרך ל-25 זוגות ידיים שונות בממוצע. 

פנדורה PANDORA תליון שיין חמסה אבן אופל מחיר 335 שח צילום יחצ חול -1
פנדורה PANDORA תליון שיין חמסה אבן אופל מחיר 335 שח צילום יחצ חול

ME

גם קולקציית ME מקבלת תוספות מרעננות, עם פריטים המביעים ביטוי עצמי אינסופי ובעלי סגנון יחודי, הפריטים החדשים מזמינים אותך להביע את עצמך באופן יומיומי, תחת הזוהר של השמש הקייצית. 

הקולקציה מיועדת לאלו שאוהבים ליצור סגנון אישי ובקולקציה החדשה ניתן למצוא ב PANDORA ME פריטים שמתאימים לחופשת קיץ, להיות חלק מהקהל של PANDORA ME יעודד אותך לחקור מראה ייחודי ולבטא את הצדדים השונים של כל אחת ואחת באמצעות תכשיטים. 

פנדורה PANDORA תליון כסף וציפוי זהב ירח,שמש וכוכב עם זרקונים מחיר 335 שח צילום יחצ -1
פנדורה PANDORA תליון כסף וציפוי זהב ירח,שמש וכוכב עם זרקונים מחיר 335 שח צילום יחצ

עיצוב וערבוב PANDORA

קולקציית הקיץ של PANDORA ME בוחנת טכניקות אומנות חדשות על פני אלמנטים עיצוביים, גימורי מתכות הכוללים צבעים חדשים. הטבעות הכפולות בשיבוצי פאווה מגיעות כעת בשני צבעים חדשים- אמייל לבן עם כסף סטרלינג ואמייל כחול עם ציפוי זהב. עגילי פאווה מוצגים גם בצבע רוז. קולקציית PANDORA ME החדשה מעודדת "מערומי תכשיטים" , עיצוב וערבוב של חלקים לביטוי עצמי אולטימטיבי . 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק