פסטיבל "עיר הילדים"

חנוכה 2017. חנוכה לילדים ולמשפחה. פסטיבל עיר ימים-1
|

חנוכה 2017

חג חנוכה הוא ללא ספק, חג הילדים הרשמי בו הם אלו שנמצאים בפרונט. פסטיבל "עיר הילדים" לוקח אתכם, הילדים, עוד צעד קדימה ומקים עבורכם עיר של מתחמים ופעילויות ומופעים שלא תרצו לצאת מהם.

בכניסה לעיר תחכה לכם קבלת פנים שוקולדית שתמתיק לכם את החוויה. כמו כל עיר, גם עיר הילדים מחולקת למתחמים שונים. תוכלו למצוא מתחם לגו ובו סדנאות יצירה של חנוכיות סביבונים, כדים, קומיקסים ועוד. מתחם נוסף תוכלו ליהנות מתא הקלטות והפקות ויצירת דיסק משלכם במקום, סדנאות ג'גלינג ומשחקי ריצפה ענקיים שכולם מכירים ואוהבים מפלונטר ואיקס עיגול ועד דמקה ענקית. כל ערב יתקיים מופע מרכזי משתנה, החל ממופעי קסמים ואשליות של שי נשיא, מופע הקרנבל של הילה בליווי רקדנים, מופע של מירי תשירי בליווי רקדנים ובובות  ועד מופעי קרקס אפריקאי המותאמים לכל המשפחה.

חנוכה 2017. חנוכה לילדים ולמשפחה. פסטיבל עיר ימים-2
חנוכה 2017. פסטיבל עיר הילדים בחנוכה בעיר ימים. כניסה חופשית. צילום: יח״צ

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 26.12.16 עד ה-29.12.16
בין השעות 11:00-14:00, ו-16:00 עד 19:00.
המופע המרכזי יתקיים כל ערב בשעה 17:30.
בקניון עיר ימים, רח' בני ברמן 2, נתניה, 09-7738740
הכניסה חופשית!

 

 

 

 
מוזיאון ראשון מסוגו לתרבות יהודי תימן
בימים של פסטיגלים ופסטיבלים, ירידים והפקות האגודה לטיפוח חברה ותרבות מורשת יהדות תימן מזמינה אתכם להגיע בחנוכה הקרוב ולגלות עולם תרבותי מרתק, אותנטי, מורכב ועתיק.
האגודה לטיפוח חברה ותרבות שמה לה למטרה לשמר ולטפח את מורשת יהודי תימן. מרכז האגודה נמצא בנתניה ובו מוזיאון פעיל המציג את ההיסטוריה של יהודי תימן, ופריטים אתנוגרפיים הקשורים לתרבותם הענפה. במוזיאון נמצאים כתבי יד חשובים, בחלקם עתיקים ביותר, המוצגים לטובת מבקרי המוזיאון, כמו גם תכשיטים ועבודות צורפות תימנית, ביגוד מסורתי, כלי בית אותנטיים, כלי נשק מקוריים, תשמישי קדושה ופריטי אמנות תימניים ייחודיים.

חנוכה 2017. חנוכה לילדים ולמשפחה. פסטיבל עיר ימים-4
חנוכה 2017. האגודה לטיפוח חברה ותרבות מציגה מוזיאון ראשון מסוגו לתרבות יהודי תימן. צילום: יח״צ

ניתן  לקיים סיור מודרך בתיאום מראש. 
כניסה חופשית
פתוח למבקרים א-ה 10:00-14:00
כיכר העצמאות 11 נתניה
09-8331325

חנוכה 2017. חנוכה לילדים ולמשפחה. פסטיבל עיר ימים
חנוכה 2017. פסטיבל הקרקס שער הצפון קרית אתא. כניסה חופשית. צילום: איוונט

פסטיבל הקרקס מגיע צפונה
אם החלום להצטרף לקרקס עוד לא הושג, עוד יש לכם סיכוי. פסטיבל הקרקס הרשמי מזמין אתכם להצטרף לשורותיו בחנוכה הקרוב ולהתהלך בין האקרובטים והפעלולנים, להשתתף בסדנאות יצירה קרקסיות, לבחון את כישורי הקליעה למטרה, הפלת הפחיות ולנסות את מזלכם בגלגל המזל.
פסטיבל הקרקס שיתקיים בחנוכה מזמין אתכם לחוויה קרקסית צבעונית ומרתקת לכל המשפחה עם שישה מתחמי פעילות שונים ושמונה דוכני קרקס שיפעילו לכם את הדמיון. בביתני המשחק תוכלו לבחון את המזל והיכולות שלכם במגוון משחקי קרקס שבהם תוכלו לזכות בשלל פרסים.
במתחם הפעלולים ילמדו הילדים פעלולי קרקס אמתיים שיהפכו אותם לפעלולנים מין המניין הקרקסי. במתחם המסתורי תחכה לכם מכשפה קסומה חוזת עתידות שתגלה לכם מה צופן העתיד. במתחם האיפור יהפכו אתכם אמני איפור לאמני קרקס צבעוניים ותוכלו גם ליהנות ממופע קרקס מרתק הכולל חמישה אמני קרקס מיומנים.

כניסה חופשית
פעילות לכל המשפחה
26-29/12 ימים שני עד חמישי
בין השעות 11:00-14:00, 16:00-19:00
קניון שער הצפון, דרך חיפה 30, קרית אתא

חנוכה 2017. חנוכה לילדים ולמשפחה. פסטיבל עיר ימים-4
חנוכה 2017. האגודה לטיפוח חברה ותרבות מציגה מוזיאון ראשון מסוגו לתרבות יהודי תימן. צילום: יח״צ

 

המתוקים של חנוכה
הילדים הופכים לקונדיטורים ושוקלייטרים
אם אתם מאלו במתלבטים בין סופגניות למטבעות שוקולד ומתקשים להחליט, אין צורך להמשיך להתלבט. בחג חנוכה הקרוב השוקלייטרית סיגל קרפל והקונדיטורית חני לשם מגיעות להמתיק לכם את החג עם סדנת מטבעות שוקולד חגיגיים ומפעל סופגניות ילדים ללא עלות.
מפעל הסופגניות של חני לשם מזמין את הילדים להכין בצק סופגניות בעצמם ולאפות את הסופגנייה המושלמת שלהם עם קישוטי שוקולד, סוכריות צבעוניות ריבות וכל מה שטעים. הילדים יצאו מהסדנה עם הסופגניות שיצרו בעצמם, אם יצליחו לא לאכול אותן בדרך.
לאוהבי השוקולד מחכים דמי חנוכה מתוקים במיוחד. השוקלייטרית סיגל קרפל מזמינה להפוך לשוקלייטרים קטנים וליצור בעצמכם מטבעות שוקולד מקושטים ומעולים. גם מסדנת המטבעות יצאו השוקלייטרים החדשים עם מטבעות השוקולד שהכינו בעצמם.

 

הכניסה חופשית, ללא עלות.
כתובת: אושימרקט – שוק האוכל באושילנד
קניון אושילנד
עתיר ידע 4, כפר סבא
עד 20 ילדים משתתפים בכל סדנה, החל מגיל 4 ומעלה.
הסדנאות יתקיימו במהלך חופשת חנוכה מה-26/12/16 ועד ה-29/12/16.
סדנאות שוקולד: 11:00 ו-16:00. מפעל הסופגניות- 13:00 ו- 18:00.
כל סדנה תארך כ-40 דק'.

 

 

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק