פקטורי 54 בית פתוח

שלומי שבן ל-Factory 54. סן לורן. צילום: סיימון אלמלם - 1
|

פקטורי 54 מציגה שיתוף פעולה עם המוזיקאי שלומי שבן, במופע חדש שחוגג את האלבום החדש. המופע עלה אחרי חודשים רבים של חשיבה, הכנות וחזרות, והוא כלל הרכב חדש של שמונה מוזיקאים-יוצרים לצד הופעות אורח של שולי רנד, מירי מסיקה ורביד פלוטניק.

הכי אישי שלי

האלבום ״בית פתוח ״ יוצא שמונה שנים אחרי "תרגיל בהתעוררות" הנפלא, והוא מציג את יכולתו של שבן לשתף פעולה עם אמנים רבים, בשירים חדשים המוצגים לדבריו כאישיים וטעונים. "אני מרגיש שזה האלבום הכי אישי שלי, השירים הכי פתוחים וכנים שלי עד כה", סיפר שבן בראיון למגזין האונליין של פקטורי 54.

שלומי שבן ל-Factory 54. מעיל פנדי: 17000 שקל. צילום סיימון אלמלם-5
שלומי שבן ל-Factory 54. מעיל פנדי: 17000 שקל. צילום סיימון אלמלם

"אני חושב שזה קשור לשני דברים עיקריים, והראשון הוא לגיל שלי. בגלל שאני מוציא אלבום פעם בהמון שנים, אני מגיע אליו במצב אחר לחלוטין. לדוגמא, באלבום הראשון הייתי בן 24, אחר כך בן 31, ואז כמעט בן 40. היום אני בן 46, כלומר אל 50 המתקרב באופק. כתוצאה ממשהו בהבנה שזה לא הולך להימשך לנצח, ובהתחשב בקצב העבודה האיטי מאוד שלי, לקחתי החלטה לא מודעת פשוט לדבר על כל מה שאני רוצה לדבר עליו, עם פילטרים אמנותיים, אבל ללא שום פילטר אחר. אני מתעסק רק במה שמעניין אותי", שיתף שבן. 

"אני גם חושב שלתקופת הקורונה, התקופה בה עבדתי על האלבום, הייתה השפעה על הדבר הזה. בגלל שהעולם הרגיש כל כך מפורר ובלתי ברור, והעתיד היה לוט בערפל, זה נתן מלא חופש. אתה אומר לעצמך 'בוא נחיה ונעשה כפי שבאנו לעשות את זה ברגע הזה'. זה מעין תרגום לתחושה הזאת".

שלומי שבן ל-Factory 54. אירו גקט עור משקפי שמש סן לורן . צילום סיימון אלמלם2
שלומי שבן ל-Factory 54. אירו גקט עור משקפי שמש סן לורן . צילום סיימון אלמלם

בהשראת אייקונים מוזיקליים 

הפקת האופנה צולמה במועדון האברקסס בתל אביב, תחת ניהולו הקריאייטיבי של הצלם סיימון אלמלם. הצילומים נוצרו בהשראת אייקונים מוזיקליים משנות ה-60 וה-70 שמהווים השראה מוזיקלית עבור שלומי. הרעיון היה להתמזג עם סגנון הלבוש והאסתטיקה המזוהים עם שבן עצמו, ולהדגיש את פריטי המפתח בעולם הרוקנ'רול הגברי והאפל – ביניהם חליפה מחויטת שחורה, מעיל עור, מעיל צמר, חולצת דנים ועוד – מבלי ליפול לקלישאות.

שלומי שבן ל-Factory 54. מכופתרת ג'ינס פולו ראלף לורן , מעיל לנטינו . צילום סיימון אלמלם - 2
שלומי שבן ל-Factory 54. מכופתרת ג'ינס פולו ראלף לורן , מעיל לנטינו . צילום סיימון אלמלם

כקבוצת אופנה, פקטורי 54 רואה חשיבות בתמיכה ביצירה מקומית. בשנים האחרונות מחזקת החברה את הקשר עם עולם התרבות והאמנות, ותומכת בפרויקטים במגוון תחומים כגון מוזיקה, קולנוע, ספרות, מחול ועוד. במסגרת שיתופי הפעולה שנעשו עם יוצרים מובילים, בולטים הפרויקטים "בחוץ", וידיאו-דאנס מאת אתגר קרת וענבל פינטו, שהוקרן במקביל בתל אביב, ניו יורק ושיבויה; ״ועכשיו לעצום עיניים״, סרטה הקצר של הבמאית תום נשר שהוקרן בפסטיבל הקולנוע ירושלים; "לה טרוויאטה", שעלתה בהפקה מקורית באופרה, השקת "432", אלבומו של המוזיקאי והיוצר המוערך אסף אמדורסקי; השקת הסרט "ז׳ה טם, רונית אלקבץ" בבימויה של מורן איפרגן, העוקב אחר הקולנוענית והשחקנית האגדית דרך ארון הבגדים שלה; ומלגה ליוצרים.ות צעירים.ות של בית הספר לקולנוע סם שפיגל.

שלומי שבן ל-Factory 54. מכנסיים ולנטינו נעליים סן לורן טראנץ ברברי . צילום סיימון אלמלם-5
שלומי שבן ל-Factory 54. מכנסיים ולנטינו נעליים סן לורן טראנץ ברברי . צילום סיימון אלמלם
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנת גברים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק