מגזין אופנה: פרחקיר

מגזין_אופנה_פרחקיר. להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק. צילום: רותם מזרחי-1
|

מגזין אופנה: פרחקיר של ענבל פינטו ואבשלום פולק, עולה שוב. מוזיאון תל אביב: אמנותתערוכת הזוכים בפרסי משרד התרבות והספורט לאמנות ועיצוב לשנת 2014, אמנותישראל הרשברג ומאיה ישראל זוכי פרס איש שלום 2015, אתר תרבות, מגזין תרבות, תרבות-פרס ראש הממשלה ללשון העברית ע"ש אליעזר בן-יהודה יוענק לרונית גדיש. מוזיקה-זוכי תחרויות האביב 2015: דניאלה סקורקה, מיכל בק, עמית דובסטר, טליה ארדל

מגזין אופנה: פרחקיר. מאת: מערכת המגזי

 

מוזיאון תל אביב לאמנות: "פרחקיר", מיצג המחול האמנותי של ענבל פינטו ואבשלום פולק, עולה שוב

"פרחקיר". להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק. צילום: רותם מזרחי-2
"פרחקיר". להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק. צילום: רותם מזרחי

לאחר שנבחר על ידי "מעגל המבקרים" (הפועל בקרב מבקרי המחול בישראל), ליצירת כיצירת המחול הטובה ביותר לשנת 2014, יעלה בחודש הבא (19-28.2.15) "פרחקיר" ל-13 הופעות נוספות בחלל הגלריה לפיסול של מוזיאון תל אביב. היצירה  של ענבל פינטו ואבשלום פולק עלתה לראשונה לראשונה בחודש יולי 2014 למספר הופעות מצומצם במהלכם שיתפו היוצרים פעולה עם שלושה מוזיקאים מיפן: המלחין אומיטרו אבה והירופומי נקאמורה ומיו גאנטו מקימי הצמד "מומוצובאקי". מי שעוד שותף בפרויקט היה יואן טיבולי, מעצב תפאורה מצרפת, שעיצב תאורה מיוחדת לחלל הגלריה. למרות שעלה בימי "צוק איתן", היה המופע להצלחה הן בקרב הקהל ותא המבקרים. בעקבות זאת הוזמנו יוצרי המופע להעלות את היצירה במוזיאון לאמנות מודרנית היוקרתי בטוקיו (MOT) .

"פרחקיר". להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק. צילום: דניאל צ'צ'יק-1
"פרחקיר". להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק. צילום: דניאל צ'צ'יק

הקשר בין ענבל פינטו ואבשלום פולק עם המוזיקאים מיפן החל כשהוזמנו לביים ביפן את המחזמר "החתול שחי מיליון פעמים". אומיטרו אבה היה המנהל המוזיקלי של ההפקה שהביא אליה את הליווי המוזיקלי של הצמד  היפני "מומוצובאקי". המפגש האמנותי הביא את מעגל האמנים ליצירת מופע מיצג שיכיל בתוכו את  עולם המחול והיצירה של ענבל פינטו ואבשלום פולק עם העולם המוזיקלי של היוצרים מיפן. אל המיזם הזה חיברו את מוזיאון תל אביב, כשהחלל הגדול של הגלריה לפיסולהפך חלק מהיצירה.

מגזין אופנה: פרחקיר

אומיטרו אבה.
מלחין. מנגן בפסנתר, כינור ותופים. סיים את לימודיו במגמה למוזיקה של אוניברסיטת טוקיו לאמנויות בהצטיינות . הלחין פסי קול לסרטים ומופעי תיאטרון. סולן באנסמבל מוזיקלי שהקים. מרבה לשתף פעולה עם במאי התיאטרון היפני יוקיו נינאגאווה.
"מומוצובאקי".
צמד המוזיקאים-זמרים הירופומי נקאמורה ומיו גאנטו הקימו את הצמד בשנת 2007. שם ההרכב הוא חיבור המילים "מומו" (מונח מתוך סיפור מאת מיכאל אנדה העוסק בגנבי זמן) ו"צובאקי" שהוא פרח מזן הקמליה. השניים שמבססים את ההרכב המוזיקלי שלהם על טהרת שירה, אקורדיון וגיטרה. הקליטו עד כה שלושה אלבומים.
יואן טיבולי.
מתגורר בעיר ליון. יואן טיבולי ממייסדי קבוצת "Groupe Moi", העוסקת ביזמות ושילוב אלמנטים שונים של אמנויות הבמה. עובד כמעצב תאורה במופעי תיאטרון, מחול, מוזיקה ואופרה בצרפת וברחבי אירופה, ומעצב תאורה לתערוכות מסחריות גדולות ומיצגים ואירועים.
להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק.
משנת 1992 מעלה הלהקה בראשותם של היוצרים ענבל פינטו ואבשלום פולק, יצירות מחול מודרני. עם קאסט של 11 רקדנים קבועים ו-2 שחקנים. בין יצירות הלהקה: "אבק" "אויסטר", "ראשס", "הידרה","טורוס","שייקר","בומביקס מורי" ו"דגי זהב".

השורה התחתונה: מופע ייחודי המחבר למחול מזיקה ואמנות. מישהו שם הצליח בשיעור חיבור. על קירות מוזיאון תל אביב שם יעלה "פרחקיר" תמצאו תערוכות שוות כמו תערוכת הזוכים…

מגזין אופנה: פרחקיר

מוזיאון תל אביב לאמנות: תערוכת הזוכים בפרסי משרד התרבות והספורט לאמנות ועיצוב לשנת 2014

אלישבע לוי, וילה, 2014 , הקרנת וידיאו-1
פרס האמן הצעיר. אלישבע לוי, וילה, 2014 , הקרנת וידיאו

מוזיאון תל אביב לאמנות מארח השנה את תערוכת הזוכים בפרסי משרד התרבות והספורט לאמנות ועיצוב לשנת 2014 (אולם יוסף ורבקה מאירהוף – הבניין הראשי). 36 אמנים ומעצבים מתחומים שונים מציגים יצירות אמנות עכשוויות. החיבורים הבלתי שגרתיים יוצרים דיאלוג בין האמנות החזותית ליתר תחומי העיצוב והמדיה. את התערוכה אוצרות מאיה ויניצקי מהמחלקה לעיצוב ואדריכלות במוזיאון תל אביב לאמנות ונועה רוזנברג מהמחלקה לאמנות ישראלית במוזיאון.

טולי באומן. לציונות, לסוציאליזם ולאחוות עמים, 1994 -1
פרס מפעל חיים.טולי באומן. לציונות, לסוציאליזם ולאחוות עמים, 1994

פרס מפעל חיים בתחום האמנות הפלסטית: שאול (טולי) באומן
פרס שרת התרבות והספורט לאמנות פלסטית: פסי גירש, שי עיד אלוני, חנאן אבו-חוסיין, יעל בלבן, אסי משולם, רותו מודן, ישראל הדני, יורי כץ, סשה סרבר, רונית שני
פרס עידוד היצירה: אירית חמו, יפעת בצלאל, מרב שין בן-אלון, עודד הירש, אורלי סבר, רעיה ברוקנטל, הילה עמרם, חיימי פניכל, רונן אידלמן
פרס העיצוב: נעמי גייגר, דנה גז ( סטודיו ג2), דנה חכים- ברקוביץ, משה רואס, להב הלוי, ספי חפץ
פרס האמן הצעיר: אייל אסולין, עדן בנט, מאיה גולד, זוהר גוטסמן, אלישבע לוי, יונתן וינצקי, ערן נוה, עדן אורבך –עפרת, לוסיאנה קפלון, יאיר פרץ 

רותו מודן, עמוד 56 מתוך הנכס, 2013 , ציור דיגיטלי-1
פרס שרת התרבות. רותו מודן, עמוד 56 מתוך הנכס, 2013 , ציור דיגיטלי
רונן אידלמן התשעה בנובמבר, 2011 , הקרנת וידיאו,-1
פרס עידוד היצירה. רונן אידלמן. התשעה בנובמבר, 2011 , הקרנת וידיאו,

אוצרות: מאיה ויניצקי, נועה רוזנברג
נעילה: 15.4.15
השורה התחתונה: 
לאחר קדנציה ארוכה כשרת התרבות, לימור לבנת פורשת מהחיים הפוליטיים, מסקן לדעת מי ישב על כס התרבות…

 

מגזין אופנה: פרחקיר

האמנים הזוכים בפרסים ע"ש שושנה ומרדכי איש-שלום לשנת 2015: ישראל הרשברג ומאיה ישראל

הועדה להענקת הפרס ע"ש מרדכי איש שלום ז"ל לשנת 2015 החליטה להעניק את הפרס על מפעל חיים לאמן ישראל הרשברג. בפרס לציירי ירושלים נבחרה הציירת מאיה ירושלמי

ישראל הרשברג, Clupea Sprattus, 1992, באדיבות גלריה מרלבורו ניו יורק והאמן. -1
ישראל הרשברג, Clupea Sprattus, 1992, באדיבות גלריה מרלבורו ניו יורק והאמן

מנימוקי ועדת השופטים – יו"ר: מרסלו לאובר,  פרופ' זיוה עמישי-מייזלש, צילה איש שלום: "ישראל הרשברג הינו אמן המצייר בסגנון הנאמן לטבע. בציורי הטבע הדומם מתקיים מאבק בלתי מתפשר עם המציאות. הוא הופך חפצים יומיומיים כמו לשון הפרה על השולחן, דגים מעושנים בקופסה או חמנייה שהתייבשה – לנושאים רבי משמעות, הנותנים מרחב לדמיון הצופה לפרש את הנושא לפי זיקותיו וניסיון חייו. בציורי הנוף שלו מתקיים עימות בין ניגודים – בעיקר ביחסים בין אור וצל המהווה נושא מרכזי בעבודותיו. זמן קצר לאחר עלייתו לארץ, הרשברג פתח את "הסדנה לציור ורישום בירושלים" – בית ספר התואם את תפיסתו לנאמנות לטבע, בו הוא מלמד אמנות בדרכים מסורתיות. הרשברג השפיע וממשיך להשפיע על אמנים צעירים בירושלים ומחוצה לה. מדובר באמן הדבק בעקרונותיו, מלא בנדיבות הגורמת לאהדת תלמידיו. על כל אלה, מוענק לו פרס ע"ש מרדכי איש-שלום על מפעל חיים".

מאיה ישראל, ימים וימים, 2014-1
מאיה ישראל, ימים וימים, 2014

מנימוקי ועדת השופטות-רונית סורק, רינה פלד, מוריה ניראל: "מאיה ישראל מפגינה יכולת אמנותית גבוהה, ועושה שימוש ביד בטוחה בכל האלמנטים הציוריים (קו, כתם, אור, קומפוזיציה) כמו גם פיתוח שפה אמנותית-אישית, אקספרסיבית, מגובשת ומודעת לעצמה. בעבודותיה בולטת יכולת הבעה מורכבת של תחושות פנימיות ותיאור מציאות חיצונית ומתקיים בהן שילוב מרתק של מציאות ואגדה כמו גם תום וחושניות. התיאור הנטורליסטי, כמו גם האלמנטים הסימבוליים המוצפנים בתוכן, מעניקים לעבודותיה ממד של חידתיות ושל מסתורין. הן נותרות לא מפוענחות לגמרי, משאירות קצוות פתוחים, מעוררות עניין ומזמינות את הצופה להתבוננות ממושכת. מן העבודות עולה תחושה של חיפוש והבטחה לגבי המשך דרכה האמנותית. על כל אלה מוענק למאיה ישראל פרס ע"ש שושנה איש שלום לשנת 2015".
טקס הענקת הפרסים יתקיים ברביעי, כ"ג בטבת תשע"ה, 14.1.15 17:00 בבית האמנים,  שמואל הנגיד 12, ירושלים

השורה התחתונה: מרדכי איש-שלום היה ראש עיריית ירושלים בשנים 1959-1965 וממקימי תיאטרון ירושלים ומוזיאון ישראל

מגזין אופנה: פרחקיר

רונית גדיש היא הזוכה בפרס ראש הממשלה ללשון העברית ע"ש אליעזר בן-יהודה לשנת תשע"ה

רונית גדיש, זוכת פרס ראש הממשלה ללשון העברית ע"ש אליעזר בן-יהודה לשנת תשע"ה, המשמשת כמזכירה המדעית של האקדמיה ללשון העברית, תקבל את הפרס עבור פעילותה המתמשכת במזכירות המדעית של האקדמיה וכמי שפיתחה תכניות לימוד ללשון העברית המיועדות לבתי ספר על-יסודיים במסגרת האגף לתכנון ופיתוח תכניות לימודים של משרד החינוך בין השנים תש"נ-תש"ע (2010-1990). היא כתבה עשרות מאמרים, רשימות והרצאות על העברית החדשה, על העשייה בלשון ועל הוראת העברית. כמו כן ערכה פרסומים והחלטות של האקדמיה ללשון העברית בדקדוק והעלונים "למד לשונך".

את הפרס היוקרתי על סך 70 אלף שקלים, יעניקו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות והספורט לימור לבנת בטקס חגיגי בערב הפתיחה של כנס ראש הממשלה לשפה העברית בראשון לציון.
הכנס ייערך בשיתוף משרד ראש הממשלה, משרד התרבות והספורט, עולם האקדמיה, החינוך, התיאטרון, החברה והתרבות. הכנס שייערך בין התאריכים כא' – כד' בטבת תשע"ה (12 עד ה-15 בינואר 2015)  יכיל פאנלים, תערוכות ומופעים בנושא השפה העברית.

רונית גדיש. צילום: יוסי זמיר
פיתחה תכניות לימוד ללשון העברית. רונית גדיש. צילום: יוסי זמיר

רונית גדיש, זוכת פרס ראש הממשלה ללשון העברית ע"ש אליעזר בן-יהודה לשנת תשע"ה, המשמשת כמזכירה המדעית של האקדמיה ללשון העברית, תקבל את הפרס עבור פעילותה המתמשכת במזכירות המדעית של האקדמיה וכמי שפיתחה תכניות לימוד ללשון העברית המיועדות לבתי ספר על-יסודיים במסגרת האגף לתכנון ופיתוח תכניות לימודים של משרד החינוך בין השנים תש"נ-תש"ע (2010-1990). היא כתבה עשרות מאמרים, רשימות והרצאות על העברית החדשה, על העשייה בלשון ועל הוראת העברית. כמו כן ערכה פרסומים והחלטות של האקדמיה ללשון העברית בדקדוק והעלונים "למד לשונך".

בנימין נתניהו, ראש הממשלה: "כיהודים, כישראלים וכדוברי עברית מוטלת עלינו החובה לשמר את שפתנו ולהמשיך לשקוד על פיתוחה. אם אצל כל עם ועם השפה היא חלק מתעודת הזהות התרבותית שלו, אזי אצלנו השפה היא הרבה מעבר לכך. השפה העברית היא הידבק שמחבר בין העבר, ההווה והעתיד. היא נקודת המפגש בין כל יהודי בכל מקום בעולם. אני מבקש להודות לכל השותפים בקיום הכנס. אני מברך את כלת הפרס לשנה זו, הגברת רונית גדיש, על תרומתה לחיזוק וטיפוח מעמדה של השפה בפיתוח תכניות לימוד ללשון העברית עבור בתי ספר על יסודיים, מאמרים והרצאות להוראת העברית ועריכת פרסומי אקדמיה".

לימור לבנת שרת התרבות והספורט: "רונית מקדישה את עשייתה ופועלה במשך שנים רבות לחקר, לימוד ופיתוח השפה העברית. בזכות אהבתה לשפה, ההכרה בחשיבות המשך קיומה והידע הרב שלה, אני סבורה שהיא בחירה ראויה ביותר לפרס. לגדיש תרומה מכרעת בהישגיה של האקדמיה ללשון העברית, הן בהנגשתה לציבור הרחב והן בהשרשתן של מילים חדשות ושילובן בלשון העברית. אני מאמינה, כי שימור השפה העברית והנחלתה לדורות הבאים הינם אינטרס לאומי וערובה להמשך קיומנו הלאומי. כנס ראש הממשלה לשפה העברית ופרס זה הם נדבך חשוב בטיפוחה וקידומה של הלשון העברית וביטוי משמעותי למחויבותה של ממשלת ישראל לעשות כן".

מנימוקי השופטים, פרופ' אילן אלדר – יו"ר, פרופ' אבי הורביץ, פרופ' עפרה תירוש-בקר: אין לנו ספק כי מבין כל המועמדים, פעילותה, תרומתה והישגיה של גב' רונית גדיש מכוונים בצורה הישירה ביותר למטרות הפרס כפי שאלו נוסחו בתקנון; דהיינו, לחיזוק מעמדה, טיפוחה ופיתוחה של הלשון העברית.

השורה התחתונה: הלשון העברית שווה 70 אלף שקל. וגם: לכו לבקר בתערוכות, ההופעות והאירועים של שבוע השפה העברית בראשון לציון

מגזין אופנה: פרחקיר

הזוכים בתחרויות האביב ה-17 של קרן התרבות אמריקה ישראל הם דניאלה סקורקה, מיכל בק, עמית דובסטר, טליה ארדל

בתחרויות לקחו חלק 25 מתמודדים בתחרויות. זוכי תחרויות האביב 2015 יופיעו כסולנים בקונצרט מיוחד שיתקיים ביום ראשון, 11.1.15 במוזיאון תל אביב לאמנות (כרטיסים במחיר 50 שקל ניתן לרכוש בקופות המוזיאון). התחרויות מאורגנות על ידי קרן התרבות אמריקה-ישראל (הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון) ובשיתוף מוזיאון תל אביב לאמנות, המרכז למוזיקה בירושלים, מחלקת המוזיקה של מנהל התרבות במשרד התרבות והספורט. יו"ר התחרויות: אביגיל ארנהיים, מנהלת התחרויות: ענבל גרינברג. בפרס חביב הקהל  בזמרה: מעיין ליכט (22) פרס ע"ש מאירה גרא על סך 10,000 שקל. פרס חביב הקהל בצ'לו:  עודד הדר (26) פרס ע"ש מאירה גרא על סך 10,000 שקל. פרס חביב הקהל בכלי נשיפה מעץ: רותם ברטן, חליל. פרס ע"ש מאירה גרא על סך 10,000שקל.

דניאלה סקורקה. צילום: יוסי צבקר-1
דניאלה סקורקה. צילום: יוסי צבקר

דניאלה סקורקה, 27, סופרן

מקום ראשון בקטגורית הזמרה. פרס ע"ש מיכל אורן בסכום של 6,000 דולר. סקורקה זכתה גם בפרס לביצוע המצטיין של יצירה ישראלית קולית, פרס ע"ש מירה זכאי לזכר הוריה אווה וגיאורג קויגן בסך 7000 שקל.
החלה את לימודי פיתוח הקול בקונסרבטוריון כרמיאל אצל מרי-קלייר הרמן. שירתה בצה"ל במעמד של מוסיקאית מצטיינת והשלימה את לימודי התואר הראשון באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים אצל אגנס מסיני. מאז, למדה אצל אבי פורמנסקי, עידית זמיר ויעל לויטה. ב-2012 הצטרפה למיתר אופרה סטודיו של האופרה הישראלית. במהלך לימודיה בירושלים, דניאלה סקורקה זכתה במקום הראשון בתחרות הלידר ובתחרות מנדלסון, ולאחרונה זכתה במקום השלישי בתחרות הבין לאומית ע"ש צ'סטי לשירת אופרות בארוק. דניאלה הייתה סולנית עם תזמורות רבות בארץ, לרבות התזמורת הפילהרמונית הישראלית תחת שרביטו של זובין מהטה. ב-2013 הופיעה בסיבוב הופעות בין לאומי עם תזמורת הבארוק הצרפתית Les Arts Florissants, בניצוחו של וויליאם כריסטי. זכתה במלגות קרן התרבות אמריקה 2004-2015.

עמית דובסטר. צילום: יח"צ-1
עמית דובסטר. צילום: יח"צ

עמית דובסטר, 24 סקסופון

מקום ראשון בקטגוריית כלי נשיפה מעץ. פרס ע"ש פרנסואה שפירא: 6,000 דולר.
החל את לימודיו בקונסרבטוריון העירוני כפר-סבא (2005-1999) ובהמשך עבר ללמוד בכיתתו של גן לב בתל-אביב (2011-2005). שירת בצה"ל במעמד של מוסיקאי מצטיין (2011-2008) כיום ממשיך את לימודיו באקדמיה למוסיקה בשטרסבורג, צרפת, בכיתתו של פיליפ גייס. השתתף בכיתות אמן בין לאומית בהדרכת ניקולה פרוסט ורביעיית הסקסופונים Xasax-צרפת, עידית שנר-ארצות הברית, מרכוס וייס-שווייץ, וניגן עם מיטב התזמורת בארץ. בחג המוסיקה הישראלית ה-15 היה עמית סולן בקונצ'רטו פרי עטו של המלחין והפסנתרן שמעון כהן, בהקלטה לקול המוסיקה. ב-2014 עמית דובסטר זכה בתחרות הכשרונות הצעירים של שטרסבורג, שבעקבותיה היה סולן עם התזמורת הפילהרמונית של שטרסבורג. הוא אף ניגן סולו עם אנסמבל הסקסופונים של שטרסבורג. עמית זכה לתמיכת שגרירות צרפת בישראל ועמותת צפונות תרבות. זכה במלגות קרן התרבות אמריקה-ישראל, סולן וחבר ברביעיות סקסופונים, בשנים 2005-2014.

מיכל בק. צילום: יח"צ-1
מיכל בק. צילום: יח"צ

מיכל בק, 23, צ'לו

מקום ראשון בקטגוריית הצ'לו. פרס ע"ש משפחת גוטסמן: 6,000 דולר.
שירתה בצה"ל במעמד של מוסיקאית מצטיינת. השלימה את לימודי התואר הראשון בהצטיינות בשנת 2013 בבית-הספר למוסיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל-אביב בהדרכת הלל צרי. כיום לומדת לתואר שני בבית-הספר הגבוה למוסיקה בפרייבורג בכיתתו של ז'אן גיין קייראס. מיכל בק זוכת מספר תחרויות, ביניהן תחרות פאול בן-חיים (2010) והתחרות השנתית לכלי-קשת של בית-הספר ע"ש בוכמן-מהטה (2013). הייתה סולנית עם התזמורת הסימפונית של בית- הספר למוסיקה ע"ש בוכמן-מהטה באולם האלטה אופר בפרנקפורט בניצוח זובין מהטה. השתתפה בפסטיבלים בין לאומיים, ביניהם קול המוסיקה בגליל העליון, שלזוויג- הולשטיין, schiermonniko-פראשה קוב ובכיתות אמן באקדמיה למוסיקה וילקרוז. זוכה במלגות קרן התרבות אמריקה-ישראל משנת 2003 , חלקן מ"קרן המלגות לצ'לנים צעירים" ע"ש "וולפגנג לאופר".

טליה ארדל. צילום: יח"צ-1
טליה ארדל. צילום: יח"צ

טליה ארדל, 23, צ'לו

הביצוע המצטיין של יצירה ישראלית כלית, פרס משרד התרבות והספורט: 15,000 שקל.
החלה את לימודי הצ'לו בגיל חמש אצל סבינה פרנקנברג בקונסרבטוריון הסדנה ירושלים. בהמשך למדה אצל צבי פלסר באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, אצל הלל צרי בבית-הספר למוסיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל-אביב ובהדרכת פליקס נמירובסקי. כיום לומדת בבית-הספר למוסיקה של אמסטרדם בהדרכת מוניק בארטלס. את שירותה הצבאי עשתה טליה ארדל במעמד של מוסיקאית מצטיינת (2012-2010). השתתפה בתכנית דיויד גולדמן לנגנים צעיירם מצטיינים במרכז למוסיקה ירושלים, משכנות שאננים ובפילהרמונית הישראלית הצעירה. השתלמה בכיתות אמן של ברנרד גרינהאוס, יאנוש שטרקר, ז'רום פרנו, גבריאל ליפקינד,פרנס הלמרסון וראלף קירשבאום. טליה למדה בתכנית "מבוע" של מדרשת עין פרת למנהיגות חברתית. לצד לימודי הצ'לו היא לומדת צ'לו בארוק אצל ויולה דה-הוך. זכתה במלגות קרן התרבות אמריקה-ישראל.

יו"ר התחרויות, אביגיל ארנהיים: "בתחרויות האביב 2015 הרגשתי חוויה אמנותית מיוחדת בקשר של כל המתמודדים ליצירה הישראלית, המלחין אלכס בוגוד הצעיר זכה לביצועים מעוררי התפעלות על ידי אנדריי צירלין וטליה ארדל, וכך גם המלחינים שמעון כהן אבשלום אריאל, חרלפ לרנר וסטוצבסקי. ביצירה הקולית הישראלית היה חיבור מרגש בין הזמרות והזמרים למלחינים ולטקסטים. ואם אנחנו רוצים אמנות ישראלית הרי היא קרתה ממש לנגד עינינו".

מגזין אופנה: פרחקיר

השורה התחתונה: בקרוב אצלכם בפסטיבל למוזיקה קאמרית


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק