קארי בראדשו עושה משכית

שרה גסיקה פרקר לובשת משכית בצילומי העונה צילום אינסטגרם - 5
|

בית האופנה משכית מלביש (שוב) את קארי בראדשו בעונה החדשה! שרה ג'סיקה פרקר שמצלמת בימים אלו את העונה החדשה של And Just Like That נצפתה בתמונות מהצילומים בפריט של בית האופנה משכית. 

בית משכית אשר ידוע כבית האופנה העילית הישראלי המוביל עושה זאת שוב בעונה החדשה של And just like that,  בסצנה היסטורית של הקאמבק של קארי בראדשו ואיידן!! הפעם בצורה מפתיעה שרה ג’סיקה פרקר בחרה ללבוש את בית האופנה משכית בלוק קז'ואל שכל אחת יכולה להרשות לעצמה עם סריג קרדיגן אפור, משולב ברקמה בהשראת מעיל המדבר מהקולקציה הנגישה של בית האופנה M by maskit. 

M BY MASKIT. צילום: שי הנסב - 5
M BY MASKIT. צילום: שי הנסב

איקון אופנה

בעונה הקודמת לבשה שרה ג’סיקה פרקר שמלת כפתן רקומה כולה בעבודת יד לפרק פתיחת העונה, שמלה אשר כיכבה בכל הטריילרים והפרסומות של העונה. הפעם בחרה שרה ג’סיקה פרקר פריט מהמם ויום יומי, אותו שילבה מעל שמלה עם מלא סטייל, כמצופה מאייקון אופנה.

הסריג הוא פרי עיצובה של שרון טל לבית האופנה משכית בשיתוף פעולה עם חברת יו טי אר הישראלית. הסריג עשוי מצמר מרינו איכותי בשילוב אקרילן ועליו דיטיילים של עבודת יד. מורכב מחלקים של טקסטורות שונות הנותן לסריג מראה ייחודי ויוקרתי. 

שרה גסיקה פרקר לובשת משכית בצילומי העונה. צילום: אינסטגרם-7
שרה גסיקה פרקר לובשת משכית בצילומי העונה. צילום: אינסטגרם

שרון טל: ״כבוד גדול שלנו ששרה ג’סיקה פרקר שוב בחרה ללבוש משכית, מה שמרגש אותי עוד יותר זה שמדובר הפעם בפריט יום יומי אשר כל אחת יכולה להתחדש בו, ועוד לסצינה משמעותית כל כך בעונה בפעם השנייה. כבר כשעיצבתי את הפריט חשבתי עליה וידעתי שזה יהיה לטעמה… ואני מחכה ומצפה לעוד הפתעות מרגשות במהלך העונה …״

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק