קבוצת אירני משיקה את FIVE POINT FOUR 

FIVE POINT FOUR - 7
|

קבוצת אירני, בעלי פקטורי 54, השיקה אתמול בבוקר את "FIVE POINT FOUR" – קונספט ריטייל חדשני  לעולמות הסטריט 

אמש הושקה החנות הראשונה של FIVE POINT FOUR בשטח של כ-1,000 מ"ר, עוצבה על ידי האמן הישראלי-אמריקאי רועי נחום, בשרונה בתל אביב בהשקעה של כ-16 מיליון שקל. בשנת 2024 ייפתחו חנויות נוספות במיאמי ובניו יורק

רוני אירני, מייסד ומבעלי קבוצת אירני: "בארבע השנים האחרונות הקמנו צוות מיוחד שחקר את עולמות התרבות, המוזיקה והסטריט, ועבד על גיבוש הקונספט על מנת לייצר רעיון המשלב מוצר, תרבות וקהילה. החנות תציע למעלה מ-30 מותגים בינלאומיים שנבחרו בקפידה, רובם מותגים שזו הפעם הראשונה שיוצגו בישראל, והם יימכרו בלעדית ב-FIVE POINT FOUR.

 החלל יהווה מקום מפגש עבור קהילת חובבי הסטריט, מוזיקאים ואמנים. בחנות יתקיימו הופעות חיות, תערוכות, ויוצגו שיתופי פעולה עם יוצרים מקומיים ובינלאומיים״. 

FIVE POINT FOUR -1
Five point Four של קבוצת אירני צילום אלרן רוז

קבוצת אירני מפתחת יחד עם רועי נחום את מותג האופנה הבינלאומי NAÏYO. את המותג יוביל רועי נחום כקריאטייב דירקטור יחד עם אחיו, עדי נחום, שיוביל את הפן העיצובי וישמש כדיזיין דירקטור. פרטים נוספים יימסרו בהמשך.

בחנות יוצגו קולקציות קפסולה ייחודיות, פריטים במהדורות מוגבלות ודגמים שנחתו הישר ממסלולי התצוגות בשבועות האופנה. טווח המחירים רחב, החל מ-99 ₪, ומשלב בין מותגים נגישים למותגי-העל. לאורך השנה, ומדי שבוע, יגיעו דרופים חדשים של פריטים מבית מותגי הסטריט הכי מדוברים כיום, כך שקהל הלקוחות ייהנה מחוויית קנייה נמשכת בה בכל שבוע יוצגו יצירות אופנה חדשות. בהמשך תושק אפליקציה ייעודית למותג, אתר אונליין וחיבור קהילתי באמצעות מועדון לקוחות.

FIVE POINT FOUR - 3
Five point Four של קבוצת אירני צילום אלרן רוז

בין המותגים שיימכרו בלעדית בחנות:  MARKET, BAPE, CASABLANCA, REPRESENT, JACQUEMUS MEN, HERON PRESTON, DROLE DE MONSIEUR, SUICOKE, MSFTSREP, MEDICOM TOY

לצדם יימכרו דגמי קצה אקסקלוסיביים של מותגי-העל: BALENCIAGA, VETEMENTS, OFF WHITE,
 PALM ANGELS, AMIRI, ALYX 

מגמה בולטת בחנות היא התמקדות באופנה יפנית עם מותגים כמו BAPE, SUICOKE או JUNYA WATANABE , זאת לצד הליינים הגבוהים של מותגי הספורט, שחלקם הגדול יימכרו בבלעדיות בישראל בחנות FIVE POINT FOUR – NIKE Neighborhood, adidas fashion influencer, PUMA Cream, Asics tomo, Vault by Vans, Converse Pinnacle. 

FIVE POINT FOUR -5
Five point Four של קבוצת אירני צילום אלרן רוז

בחנות מתוכננים שיתופי פעולה בלעדיים, כנהוג בחנויות הנחשבות למובילות דעה ולעוגנים מרכזיים בתרבות הסטריט. לכבוד הפתיחה, מושקים שני שיתופי פעולה של FIVE POINT FOUR עם מותגים בינלאומיים – MARKET ו-RUSSELL ATHLETIC. הקולקציות נוצרו במיוחד עבור השקת החנות והן תימכרנה בלעדית בישראל. 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, חדשות האופנה
תגובות פייסבוק