בין עולם האופנה לציצית

613 - צילום פיני סילוק -133
|

613 – המותג הראשון בעולם שמחבר בין יהדות לאופנה מושק לרגל חגי תשרי. לראשונה בעולם, יצירה המחברת בין הערך של ציצית ובין התשוקה לאופנה עכשווית

613 - צילום פיני סילוק -113
613 – צילום פיני סילוק
613 - צילום פיני סילוק -13
613 – צילום פיני סילוק
613 - צילום פיני סילוק -19
613 – צילום פיני סילוק
613 - צילום פיני סילוק -17
613 – צילום פיני סילוק
613 - צילום פיני סילוק -1
613 – צילום פיני סילוק
613 - צילום פיני סילוק -15
613 – צילום פיני סילוק

מותג 613 הגיע מתוך זיהוי צורך ורצון  לתת מענה לקהל רחב של יהודים בארץ ובעולם שאוהב להיראות טוב ולהרגיש טוב בבגדים נאים, אך במקביל רוצה לשמור על הזיקה ליהדות ולחיבור מהמקום שלו למצוות השם 

613 מסמל את נקודת החיים החזקה ביותר המתחדשת בכל שניה, אצל כל אחד. החזון של 613 הוא לאפשר לכל יהודי להתחבר לבגד הציצית, מתוך חווית אופנה מדויקת, למראה יומיומי או חגיגי.

עד היום אופנה ובגד הציצית לא ידעו ממש קשר וחיבור. מצב זה יצר קשיים לרבים לשלב בגד ציצית נוסף ללבוש הרגיל שלהם. אך הפעם מדובר על בשורה מהפכנית של ממש, חיבור מדויק בין שני עולמות, בין אופנה ייחודית עכשווית המשלבת בתוכה עקרונות הלכה של בגד הציצית המסורתי והקדום אשר מלא בערכים רוחניים ועם זאת, 613 מתאים לשומרי מסורת, לחובבי הדת, מקליל את הגישה בכל האמור למראה הדתי, שם דגש לפן האופנתי וברמה הפרקטית (יש לציציות כיסים נסתרים שניתן להכניסן לתוכם). 

"EVERY SECOND -הסלוגן, הוא  ה-DNA  של המותג. כל רגע בחיים חשוב, כל שניה. על פי תורת ישראל, כאשר יהודי לבוש בבגד ציצית, הוא זוכה בכל רגע לשמירה עליונה ולערך נצחי, עליו נאמר "כאילו קיים את כל המצוות כולם" שהם 613 מצוות האמורות בתורה.

קולקציית הבכורה של המותג מושקת לרגל החגים. הקולקציה מורכבת מפרטי מעבר ופרטי חורף. בין הפריטים בקולקציה, גופיות בסטייל, חולצות משולבות חוטי ציצית מצמר, חולצות מכופתרות קלילות לעונת המעבר, חולצות טי קצרות או ארוכות,  וגם קפוצ'ונים וסווטשירטים לקראת החורף הבא עלינו לטובה.  

ישנה גם קולקציית טי שירטים לילדים ובני נוער. 

כל הפריטים בקולקציה מגיעים עם כיס פנימי בפיתוח מיוחד, המאפשר להכניס את חוטי הציצית אל תוך הכיס ביעילות ולקבל מראה אופנתי בנוסף למראה של החוטים בחוץ. גם כשהחוטים בתוך הכיסים, החולצה תכיל את כל המעלות. הן קיים כיס חיצוני אשר מיועד לכיבוס החוטים במכונת הכביסה ושומר על החוטים לאורך זמן. מדובר בנרתיק דוחה מים שניתן להכניס את החוטים לתוכו ולהדק בצמוד לבגד.  כיס זה ניתן במתנה עם כל בגד בכל רכישה.

בתורת ישראל נמצא מקורות רבים המתארים את המעלה העצומה של מצוות ציצית. כמו לדוגמא שכתוב: "כל הזהיר במצות ציצית זוכה ומקבל פני שכינה! "

לשאלת הכשרות של החולצות בקולקציה עוד בשלב הרעיון התבצע מחקר הלכתי מעמיק בעזרתם של גדולי הרבנים, במסגרתו הקפידו מעצבי הקולקציה על הכללים ההלכתיים. השמירה על אותם הכללים, היא זו שסללה דרך לפיתוח ועיצוב הקולקציה. התוצר הסופי, עוצב בהקפדה בנוגע לגודל הבד, גודל הפתחים המיועדים לציציות, מיקום הנקב וכשרות החוטים: הרכב החוטים, טווייתם וקשירתם, צריכים להיעשות על ידי יהודים שומרי תורה ומצוות. 

לאחר מכן, עם שילוב דוגמאות תפורות, פנו צוות המחקר ופיתוח של החברה לרב הרב מאור כהן לצורך בדיקה הלכתית מקיפה. התוצר הסופי נבדק וקיבל את הסכמתו של הרב מאור שאף כתב חיבור הילכתי מיוחד בנושא ואף ניגש הרב מאור אל הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, עם אותן דוגמאות בכדי לקבל מכתב כשרות והסכמה. (הטפסים באתר החברה). 

טווח מחירי קולקציית 613: חולצות מכופתרות ארוכות 479-499 שקל, טי שירטים 279-349 שקל, גופיות 269 שקל, קפוצ'ונים 499 שקל, סווטשירטים 379-479 שקל, טווחי מידות הקולקציה S-XL , טי שירטים  ילדים ונוער מגיל 3 ומעלה 219 שקל

את קולקציית 613 ניתן לרכוש באתר, פייסבוק, אינסטגרם
פרטים בטלפון 072-3932613

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנת גברים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק