קטלוג כלות אביב-קיץ 2020

נוגה_גלנץ_עידן_כתבות_אופנה
|

קטלוג כלות אביב-קיץ 2020: מספר נשות מקצוע מאזור השפלה חברו יחדיו להפקה שהתמקדה סביב איפור ועיצוב שיער לכלות, בשיתוף פעולה עם נשות מקצוע

טל עקרב_כתבות_אופנה
טל עקרב. צילום: לין פז

מאת: מערכת המגזין

ישנן לא מעט הפקות של איפור ועיצוב שיער, שמלות ותכשיטים המיועדים לכלות אז מה כל כך מיוחד בהפקה הזו? 

נשים אמיתיות

המיוחד בהפקה זו היה הריכוז של מספר נושאים ותחומים התואמים את רוח התקופה ורלוונטיים לשנת 2020 כמו איפור טבעי, נשים אמיתיות, שיתופי פעולה של עסקים קטנים במטרה להצליח ביחד, קידום נשים עצמאיות, צרכנות מינימליסטית, וקיימות.

נוגה גלנץ עידן_כתבות_אופנה
נוגה גלנץ עידן. צילום: לין פז

קורס איפור לנשים לקויות ראייה

במרכז ההפקה עמדה יערה הוד מאפרת ומעצבת שיער, המקדישה את מרבית פועלה למען הקהילה ולהתנדבות כמו העברת קורס איפור לנשים לקויות ראייה, הדרכה מעצימה לנשים המתמודדות עם סרטן השד והתנדבות במרכזים קהילתיים עם נערות בסיכון.

עסק קטן לא יכול להרשות לעצמו

לכל אחת מהנשים סיפור מרגש שיצרו הפקה מיוחדת ועצמאית, דווקא בתקופה בה כל מי שמתפרסם בדקה וחצי כבר דורש עשרות אם לא מאות אלפי שקלים על יום צילומים, מה שעסק קטן לא יכול להרשות לעצמו מן הסתם.

קפצה על ההזדמנות ללבוש שמלת כלה

הדוגמניות שהשתתפו בהפקה היו טל עקרב, מסוכנות שואוביזזז שחקנית עולה שאולי תזהו בכמה פרסומות שכבר ראיתם, ובקרוב בטוח תזהו על המסך הביתי שלכם ונוגה גלנץ דוקטורנטית בהשכלתה שקפצה על ההזדמנות ללבוש שמלת כלה בשנית.

נוגה גלנץ עידן_אופנה
נוגה גלנץ עידן. צילום: לין פז

Besandilav

השתיים דיגמנו את שמלות הכלה של אפרת מימון חוזרת בתשובה ובעלת המותג  Besandilove שמאמינה כי ניתן לשלב בין צניעות לאהבה נשית בבגד ומעבר להיותה מעצבת, הינה דמות מובילה בצרכנות מינימליסטית וכבר 17 שנים שהיא תופרת את כל הבגדים שלה מפיג'מה ועד שמלות ערב.

ROZE

לשמלות שהיא מעצבת היא מתאימה הינומות וכיסויים לראש כולם עבודת יד. כמו כן הדוגמניות ענדו תכשיטים של ROZE, מי שעומדת מאחוריו היא רוז רוזנברג אשר הקימה את העסק לאחר תאונת דרכים קשה שכמעט גבתה את חייה. על הצילומים הופקדה לין וקסמן פז, אחות מיילדת במקצועה אשר החליטה להגשים את חלומה במקביל והקימה עסק לצילומי נשיות.

טל עקרב_כתבות_אופנה
טל עקרב. צילום: לין פז

הכל עבודת יד ועיצוב עצמי

גם המיקום לא היה מקרי, ודווקא לא נבחר אתר מקצועי לצורך ההפקה אלא בית פרטי בשכונה הצבאית ביבנה, בו כל הכל עבודת יד ועיצוב עצמי – החל מהריהוט, החממה הביתית, ספירלת התבלינים, ואפילו הדק ועיצובי העץ שבולטים בכל תמונה ותמונה.

ההפקה הייתה כה מיוחדת שתלמידים מבית הספר 'דרכא' בגדרה הגיעו לצפות וללמוד כחלק מהעשרת תוכניות הלימוד בשיתוף עמותת 'ניצוצות'.

לקבל מענה ומידע ישירות מנשות המקצוע עצמן

ליאת ניב סימני, בעלת משרד הפרסום 'ורטקס הפקות' שמתנדבת בעמותה החליטה מעבר לשיעורים הכיתתיים בתחום פרסום ויח"צ לקחת את התלמידים לצפות בהפקה של ממש ולקבל מענה ומידע ישירות מנשות המקצוע עצמן.


בעלים, מנכ״ל ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים


אודות Fashion Israel

מגזין אופנה וביוטי מוביל בישראל. משמש במה לדור החדש של האופנה בישראל – מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

מגזין אופנה וביוטי מוביל בישראל

המגזין שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה – חשיפה ראשונה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל

דגש מיוחד על קהילת המעצבים/ות, הצלמים/ות, הדוגמנים/יות והסטייליסטים/יות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.

קטלוג כלות אביב-קיץ 2020

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק