קיץ לוהט JACK KUBA   

JACK KUBA בגד ים ביקיני סטרפלס יחצ חול (3)6
|

המותג היוקרתי JACK KUBA  משיק את קולקציית בגדי הים לנשים לקיץ 2023. הקולקציה המגוונת כוללת פריטים קלאסיים כגון בגדי ים שלמים או ביקיני בגזרת משולשים, לצד בגדי ים מחטבים ובגדי ים אשר מגיעים במידות של חזיות, להתאמה אידאלית של גודל והיקף הקאפ של החלק העליון.

למראה חטוב

בגדי הים המחטבים המפורסמים של המותג, נמכרים בכל העולם  ומיוצרים בטכנולוגיה חדשנית, מבד הרשום כפטנט המחטב את הגוף פי שלוש מכל בגד ים מחטב אחר. 

בין הפריטים ניתן למצוא מגוון גזרות ודוגמאות: כתף אחת שאידיאלי גם למידות גדולות, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות, דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים ביניהם: אדום, ירוק, סגול, כחול רויאל לצד השחור הקלאסי הנצחי.  

VI23-047- JACK KUBA בגד יםן צילום יחצ חול - 5
ACK KUBA. צילום יחצ חול

בגד ים לגלאם 

כל מה שצריך בשביל להראות זוהרת ונוצצת בחוף הים ובבריכה, קולקציה שמכתבת עם הטרנדים העולמיים באופנה וכוללת בגדי ים ביקיני – תחתונים שלמים, חוטיני או ברזילאי , בגזרה גבוהה, נמוכה או גזרת מידי, תחתונים בגזרת שורטי או תחתוני ביקיני מחטבים.

שימוש בבדי לורקס, פרינט מנומר, פרחוני, שילוב שחור לבן, שילוב של זהב, אבנים מבריקים, בעיקר נראה הרבה נוצץ ומתוכשט העונה, שילוב אקססוריז- חישוקי זהב, אבנים צבעוניות, אקססוריז שהם ממש תכשיטים.  צבעוניות- צהוב טרנדי, אדום, שילובי שחור לבן, מנומר, ירוק, פרחוני, סגול, זהב, שילובי שחור וזהב, טורקיז ועוד. 

JACK KUBA כפתן קורה יחצ חול (1)3
JACK KUBA כפתן קורה צילום: יחצ חול

בגדי חוף  

להשלמת הלוק ולמראה יוקרתי גם בחוף הים או בבריכה, הקולקציה מציעה מבחר ענק של כפתנים מבדי שיפון (מתאים למידות מאקסטרא סמול עד אקסטרא אקסטרא לארג), כמו כן, קולקציית תחרה שקפקפה הכוללת שמלות, שורטים, חצאיות ומכנסיים ארוכים בצבעים ירוק, זהב, כתום, שמנת ושחור. שמלות חוף מקרושה ומבחר עצום של פראו משיפון. צבעוניות- דפוסי מנומר, זברה, שילובי צבעים: שחור ולבן, כחול וסגול, תכלת וורוד, לכל בגד ים אפשר להתאים פראו לפי הטעם האישי, כמו כן מוצעים בגדי ים עם פראו תואם . 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק