קרושה, חרוזים MUST HAVE

PARFOIS צילום יחצ חול - 96
|

הקיץ הגיע ומותג האופנה והאקססוריז  PARFOIS פרפואה מציע קולקציה הכוללת הכל, החל מהטרנדים הבולטים של העונה ועד למתנות בהתאמה אישית.  

אז מה נוכל למצוא בדרופ הנוכחי, המותג ממשיך עם הדיטיילס המזוהים איתו  קרושה, חרוזים או אקריליק על מנת ליצור פריטים מהנים  MUST HAVE במלתחה שלך. 

קולקציית הלבוש כוללת שמלות פסים וטופים, כמו כן מגוון פריטים בצבעי פסטל. עם פרטים שיוצרים קצת יותר מתוחכם באמצעות תוספות קלות. בגדים שמתאימים ללבישה עם אביזרים נועזים לצהרים שמשי, או לשילוב עם סנדלים שטוחות לטיול קליל. 

בנוסף תוכלי להשלים את המראה עם פריט יוצא דופן וייחודי, תיקי גב, תיקי קרוסבודי ותיקי שקית, לצד התיקים המזוהים עם PARFOIS פרפואה – מקש או יוטה. לצד אביזרים המתאימים לשימוש יומיומי שיעניקו לכל אחת טאץ' מלא שיק וישדרגו כל לוק. 

אם את מחפשת לדייק את המראה יש מגוון רחב של תכשיטי אקריליק, שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות מגוון רחב של חומרים – כמו כסף, או פלדה, שיהיו האביזר המושלם לכל מראה. 

לסיכום, אל תחכי הרבה, הדרופ  הנוכחי של PARFOIS פרפואה מלא בפריטי קיץ היסטריים ומרעננים שישדרגו כל לוק. 

PARFOIS צילום יחצ חול - 65
PARFOIS צילום יחצ חול
PARFOIS צילום יחצ חול - 58
PARFOIS צילום יחצ חול
PARFOIS צילום יחצ חול - 66
PARFOIS צילום יחצ חול
PARFOIS צילום יחצ חול - 8
PARFOIS צילום יחצ חול
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק