קרייזי ליין  לנשיות זוהרת

קרייזי ליין. צילום: יח״צ - 3
|

 קרייזי ליין השיקה קולקציית חורף שמציגה נשיות זוהרת המאופיינת בשילוב בין מראה מחויט ומודרני לנגיעות אלגנטיות. הקולקציה בנויה מיצירת ניגודיות ובניית שכבות הבאות לידי ביטוי בטקסטורות שונות ומעניינות

תשומת לב לפריטים הקטנים

דפוסים גאומטריים בצבעוניות עזה לצד דפוסים מונוכרומטיים בגוונים עדינים, וכן פלטת צבעים רחבה הכוללת צבעים עזים כמו ירוק, סגול, פוקסיה ואדום לצד צבעים רכים כמו ב'ז, זית, חרדל בורגונדי וכחול.

הקולקציה מבטיחה  שכל אחת תוכל למצוא וליצור את המראה והסגנון המתאים לה. תשומת הלב לפרטים הקטנים ניכרת בכל פריט, החל מהסגנון וההתאמה ועד הדיטיילים שיוצרים את המראה המדויק. 

קרייזי ליין. צילום: יח״צ - 1
קרייזי ליין. צילום: יח״צ

בין הקולקציות השונות נוכל למצוא 

סריגים – קולקציה עשירה ומגוונת המותאמת לחורף הישראלי הכוללת קרדיגנים, סריגים רכים ונשפכים, וסטים סרוגים ומוקפדים, פונצ'ו ושיכמיות. כל אלו מוצגים בסגנונות שונים החל ממראה הצמות הוינטיג'י ועד למראה החלק המודרני.

מעילים – המעילים בקולקציה מתאימים לתנאי מזג האוויר שונים ומוצגים בסגנונות שונים, טווח אורכים רחב וטקסטורות שונות. החל ממעילי גשם ורוח ועד למעילי צמר, כאשר לחלקם מראה נקי וקלאסי ולחלקם מראה מודרני המשלב גרפיקות וטיפוגרפיות מעניינות.

בקולקציה קיימים גם מעילי עור באורכים וסגנונות שונים החל ממעיל הבייקר האופנתי ועד הארוך והמחויט.

קרייזי ליין. צילום: יח״צ - 5
קרייזי ליין. צילום: יח״צ

קולקציית ספורט Athleisure – המראה הספורטיבי, הנוח והאופנתי שמלווה אותנו לאורך כל שעות היום הוא זה שעומד בבסיס הקולקציה המשלבת טייצים, חולצות, סריגים, שמלות, וסטים, מעילים ואקססוריז של צעיפים ותיקים. הקולקציה מאופיינת בצבעים של שחור, אופוויט וגוונים ירוקים.

קרייזי ליין. צילום: יח״צ - 8
קרייזי ליין. צילום: יח״צ

קולקציית ערב – מראה נשי וזוהר המשולב בחולצות, חצאיות, שמלות וג'קטים המוצגים בסגנונות שונים, בגזרות מחמיאות, בבדים עשירים, מחטבים ואלגנטיים, תחרות איכותיות ובדי סאטן אופנתיים לצד חליפות קטיפה נעימות בצבעים עשירים מאפשרים לכל אחת למצוא את האמירה האישית שלה למראה הערב.

קרייזי ליין. צילום: יח״צ - 8
קרייזי ליין. צילום: יח״צ

לצד קולקציות אלו קיים עוד מגוון רחב של פריטים, ג'ינסים, שמלות, חליפות, חולצות, ג'קטים ועוד המרכיבים את קולקציית החורף של קרייזי ליין. כל הדגמים פותחו ועוצבו על ידי הסטודיו לאופנה של המותג, כאן בישראל, שמתרגם את הטרנדים הבינלאומיים להווי והאשה הישראלית. לצד קולקציית הבגדים קיימת קולקציית האקססוריז הכוללת תיקים, תכשיטים, כובעים, כפפות, צעיפים ועוד שמשלימים כל מראה ויוצרים טוטאל לוק ייחודי.

קרייזי ליין. צילום: יח״צ - 9
קרייזי ליין. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק