קרייזי ליין עוצמתית, נשית וזוהרת

קרייזי ליין. צילום: יח״צ - 5
|

קרייזי ליין משיקה את קולקציית אביב – קיץ 2023, קולקציה  המאופיינת בהרבה צבע, צבע ועוד צבע. בקולקציה קיימים מגוון רחב של פריטים שמלווים את האשה מהבוקר ועד הלילה, פרטי קאז'ואל נוחים, ג'ינסים ושמלות, מגוון חליפות, קולקציית ערב, פיג'מות ועוד.

מנעד הסגנונות בקולקציה מאפשר לכל אחת למצוא את הסגנון המתאים לה החל מסגנון מחוייט מודרני ועד קריצה שובבה לרטרו של שנות ה- 70' במכנסיים מתרחבים, חולצות צבעוניות בהדפסים מגוונים ועוד. פלטת הצבעים הרחבה מציגה את הצבעוניות הטרנדית המשלבת צבעי פסטל כמו ורוד, תכלת, ליים וסגול בהיר עם צבעוניות עזה של פוקסיה, טורקיז וכתום. צבעים אלו מוצגים בסוגי בד שונים, במגוון רחב של טקסטורות ודפוסים מעניינים שיוצרים את קולקציית החליפות הרחבה שמשלבת מכנסיים במגוון גזרות מחמיאות, בלייזרים וג'קטים באורכים וסגנונות שונים, חולצות חלקות לצד הדפסים אבסטרקטיים, מכנסיים, שמלות, גופיות ועוד שיוצרים מלתחה אופנתית ונוחה.

קרייזי ליין. צילום: יח״צ - 2
קרייזי ליין. צילום: יח״צ

בין הקולקציות המוצגות נוכל לראות

קולקציית חג- מגוון רחב של חליפות פשתן בגווני פסטל ואבן שניתנות לשילוב עם חולצות מודפסות וגופיות פייטים, בנוסף בקולקצייה שמלות קלילות וססגוניות המתאימות לרוח חג האביב.

קולקציית ג'ינס – הקולקציה משלבת בדי ג'ינס בסגנונות וצבעים שונים, שטיפות מיוחדות ושילובי רקמות.

קולקציית ערב – פוקסיה הוא הצבע המפתיע בקולקציית הערב המוצג לצד השחור האלגנטי. זוהי קולקציה אלגנטית המשדרת אופנתיות ותחכום עם חליפות מחוייטות, שמלות מחטבות, עליוניות תואמות וחולצות מודפסות.

קולקציית ספורט – קולקציה שכבר מזמן אינה רק לפעילות ספורטיבית. זוהי קולקציה שמלווה אותנו לאורך כל שעות היום המוצגת בצבעי בסיס של שחור ולבן, וצבע הדגש ירוק. בקולקציה מגוון רחב של פריטים, שמלות, חליפות, עליוניות ומכנסיים העשויים מבד כותנה בשילוב בדים מנדפי זיעה.

לצד קולקציות אלו קיים עוד מגוון רחב של פריטים המרכיבים את קולקציה של קרייזי ליין. כל הדגמים פותחו ועוצבו על ידי הסטודיו לאופנה של המותג, כאן בישראל, שמתרגם את הטרנדים הבינלאומיים להווי והאשה הישראלית. לצד קולקציית הבגדים קיימת קולקציית אקססוריז הכוללת תיקים, תכשיטים, כובעים, צעיפים ועוד שמשלימים כל מראה ויוצרים טוטל לוק ייחודי.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק