שבוע האופנה: Up Coming Designer 

Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior -8
|

בתצוגה מרגשת הציגו בזה אחר זה  מעצבים צעירים, בתחילת דרכם אשר נבחרו על ידי מוטי רייפ היזם והמפיק של שבוע האופנה. חמשת המעצבים שהציגו קולקציות מרהיבות 

גלעד קרשין Gilad Karshin Up Coming Designers – קרשין, בן 19 בלבד, מציג קולקציה צעירה, בועטת ועכשווית עם פרשנות אישית ל- school girls, תוך שימוש בפרינטים מגוונים, צבעוניות ייחודית וגזרות המשלבות עולמות שונים. זו תהיה התצוגה הראשונה של קרשין, שנמשך לעולם העיצוב כבר מגיל 8.

סהר כהן – TIKI BRANDS – המותג הצעיר TIKI BRANDS הוקם במטרה לתמוך בחולי ומחלימי סרטן. בין הצועדים ישתתפו חולים, מחלימים ובני משפחות שאיבדו את יקיריהם. קו אופנה צעיר, איכותי, שמשלב בין עולמות הסטריט לגלישה. המוצרים עוצבו על ידי חולים ומחלימים ותרומות הכסף מרווחי המותג עוברות לעמותות תומכות חולי סרטן.

סתיו אופמן STAV OFMAN  – תצוגת הקוטור של סתיו אופמן מציגה איזון מרהיב בין היוקרה והשפע של בית המלוכה השמרני של אנגליה לבין התרבות הנועזת של העולם מודרני של 2023. לעיצובים יש רקמות עשירות בחרוזים ואבנים בטכניקה חדשנית, פיתוחי נפח עשויי טולים עוצרי נשימה וגזרות המושפעות מהמאה ה-19. הסטודיו של סתיו אופמן ממוקדם בצפון יפו ומתמחה בשמלות כלה וערב בהתאמה אישית.

ירדן חנוכה – JOR-D  – עם סיום לימודיה בשנקר בשנת 2021, הקימה ירדן חנוכה את המותג ג׳ורדי – אופנת רחוב גבוהה לגברים, בדגש על דפוסים ותשומת לב מוקפדת לפרטים. על המסלול תוצג הקולקציה הראשונה לגברים ״ready to wear״ עם עיצובים המותאמים לקהל היעד, המחברת בין אופנת הרחוב הגבוהה לעולם ההייטק.
 

נאור אהרון אהרוניאן – MIRZA  – MIRZA קרא על שם סבו הפרסי של נאור אהרון אהרוניאן, שהיה ידוע בטעמו המשובח. הקולקציה שתוצג על המסלול, לעונת אביב-קיץ, עוצבה בבדים וגזרות בהשראת העולם הפרסי, והאזרחים שכמהים לחופש.  בהתאם הפריטים השונים עוצבו בחלקם מבדים נושמים, כמו פשתן ,שיפון וכותנה בהשראת הרוח והמדבר, בגווני אדמה, לצד בדים השזורים באבנים יקרות, עם שילובים של פרווה כסמל לעושר של פרס בעברה. נאור יחשוף את הקולקציה בתצוגת אופנה חזקה, מיוחדת, אנדרוגנית ומרתקת שתבליט את השראותיו האישיות וחזון המותג. 

Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior -1
Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior
Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior -3
Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior
Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior -5
Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior
Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior 10
Kornit Upcoming Designers שבוע האופנה קורנית FAC . צילום @haydonperrior
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, שבוע האופנה
תגובות פייסבוק