שגיא ברייטנר: ״אם אזכה, זה בזכות רוסלנה״

efifo, שגיא ברייטנר, רוסלנה רודינה, לרשת סקופ ירוויח 30 אלף שח
|

שגיא ברייטנר, כוכב הישרדות, מסר ל-Efifo שאם הוא יזכה במקום הראשון בהישרדות, זה יהיה בזכות רוסלנה רודינה שנתנה לו לפני יצאתו להישרדות טיפים חשובים והבטיח לרוסלנה רודינה מתנה גדולה במידה ויזכה. אנחנו סקרנים

 

בצילום: שגיא ברייטנר ורוסלנה רודינה. צילום: שי יחזקאל-2
שגיא ברייטנר ורוסלנה רודינה. צילום: שי יחזקאל

 

עד שהוא יזכה, חתם שגיא ברייטנר כוכב התוכנית הישרדות על חוזה כפרזנטור רשת נעלי SCOOP לקמפיין סתיו-חורף 2017/18. שגיא ברייטנר ייככב בקמפיין לצידה של הפרזנטורית רוסלנה רודינה. על קמפיין זה יקבל שגיא ברייטנר 30,000 שקל

 

בצילום: שגיא ברייטנר. צילום: שי יחזקאל
שגיא ברייטנר. צילום: שי יחזקאל

 

מאת: אפי אליסי

הדוגמן וכוכב הרשת שגיא ברייטנר, נבחר לשמש כפרזנטור מותג רשת נעלי SCOOP. שגיא ברייטנר נבחר להצטלם זו עונה שנייה לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה שמשמשת כפרזנטורית עונה שלישית ברציפות לקמפיין סתיו -חורף 2018.  במסגרת החוזה שנחתם, יקבל שגיא ברייטנר 30,000 שקל לעונה.
הקמפיין החדש יעלה בחודש ספטמבר 2017,  לרגל השקת הקולקציה החדשה ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור  ופרסום בנקודות המכירה.

 

בצילום: שגיא ברייטנר ורוסלנה רודינה. צילום: שי יחזקאל
שגיא ברייטנר ורוסלנה רודינה. צילום: שי יחזקאל

 

רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "אנו בטוחים שגיא בריטנר יגיע רחוק ולגמר בתוכנית הטלוויזיה הישרדות  ובכלל.  הוא מוכשר, נראה טוב  ואנו רואים בו  דמות אידיאלית ורלוונטית,  להעברת המסרים של המותג:  צעיר, רענן, אופנתי  ועדכני. בנוסף, עצם חשיפתו והצלחתו בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש".

 

בצילום: שגיא ברייטנר. צילום: שי יחזקאל1
שגיא ברייטנר. צילום: שי יחזקאל


שגיא ברייטנר
(24), נכנס לתודעה הציבורית ישראלית בזכות הופעתו הראשונה בגבולות הרשת החברתית בערוצי היוטיוב. בעקבות הפריצה אימץ את השם "שגיא ביטבוקס", בנוסף לסרטונים הוויראליים החל להופיע בתוכניות טלוויזיה. כיום מככב שגיא ברייטנר בעונה הנוכחית של תוכנית  הריאלטי "הישרדות" שם הוא מהפייבורטים של הקהל ועושה רושם שהוא הולך להעפיל לגמר.

 

בצילום: שגיא ברייטנר. צילום: שי יחזקאל2
שגיא ברייטנר. צילום: שי יחזקאל
בצילום: שגיא ברייטנר. צילום: שי יחזקאל3
שגיא ברייטנר. צילום: שי יחזקאל

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק