טיטניק. התערוכה

אפיפו מגזין
|

טיטניק. התערוכה: מאה שנים וקצת חלפו מאז טבעה ה"טיטניק", לאחר התנגשות בקרחון, כשעל סיפונה 1500 נוסעים. קצת פחות מ-20 שנה חלפו מאז בכינו, התרגשנו, צפנו וטבענו יחד עם ליאונרדו די-קאפריו וקייט ווינסלוט שהיו בתחילת הקריירה, ועדיין, אולי, רגעי השיא שלהם, במה שנחשב לאחד הסרטים הארוכים והרווחיים ביותר בהיסטוריה. עכשיו מגיעה לארץ התערוכה

טיטניק. התערוכה

אפיפו מגזין

תערוכת ה"טינטאניק מסתובבת בעולם כ-15 שנה ומשכה אליה יותר מ-25 מיליון צופים שבאו לראות מקרוב את מה שנותר מאותה אוניית הפאר: חדרים, אולמות, חדרי האוכל, שברים וחפצים שנאספו מלב ים, וממצאים נוספים  (בושם מיצרנית שנסעה על הספינה לניו יורק כדי למכור דוגמאות, דגל עם כוכב לבן חרוט על הקו העילי של הספינה ועוד), דרכם תוכלו לחוות את מציאות שבה חיו נוסעי הספינה, רגע לפני שירדה לקרקעית. עוד לפני כן בכניסה תקבלו כרטיס כניסה שהוא העתק מדויק של כרטיסי העלייה לסיפון ספינת הטיטאניק, קיבלו הנוסעים ב-15 לאפריל, 1912.

אפיפו מגזין

אפיפו מגזין
"טיטאניק". ליאונרדו די קאפריו וקייט ווינסלוט. רגעי שיא

אפיפו מגזין

אפיפו מגזין

אפיפו מגזין

המסע אל רגעיו האחרונים של ה" די קאפריו" מתחיל כמסע על ספינת הטיטאניק. תלכו לאורך מבנה הספינה, תחוו את החיים על הסיפון עד לרגע ההתנגשות, דרך לחיצת כפות ידיהם כנגד הקרחון בו התנגשה האנייה, תלמדו על סיפורי גבורה אנושיים, דרך ממצאים שנמצאו, תתפעלו מתחושת ההבטחה שהיתה לזמן קצר על האנייה. בגלריה לזכר הנספים, המבקרים ייקחו את כרטיסי העלייה לספינה ויבדקו בקיר הזוכרים אם נוסעיהם או חבריהם שרדו או נספו בתאונה הימית הגדולה ביותר שידע העולם באותה התקופה.

אפיפו מגזין

תערוכת הטיטאניק

מקסידום, מרכז הירידים, תל אביב

ימים א'-ה': שעות: 9:00- 20:00
ימי ו': 13.6.14 שעות: 9:00-16:00
ימי שבת: שעות: 9:00-20:00

התערוכה תסתיים ב- 23.8.14
כרטיסים: eventim.co.il או בטל'. 9066*

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

טיטניק. התערוכה

תגובות פייסבוק