מגזין אופנה: שיר לוי

מגזין_אופנה_שיר_לוי
|

מגזין אופנה: שיר לוי מארח את מירי מסיקה. השקת סיבוב הופעות חורף

מגזין אופנה: שיר לוי מאת אפי אליסי

אחרי שנים של עשייה מוזיקלית, כשהצל הגדול של אבא ישי כבר לא מפחיד, יוצא שיר לוי במופע חורף כשהוא מלווה בתשעה נגנים. במופע החדש שמגיע אחרי מופעים מתוכננים שבוטלו, מבצע שיר את מיטב הלהיטים ("יום אחד תבקשי", "בורח מהכל", "בית קפה קטן", "כלום לא שווה בלעדייך", "חוף זהב", "בוקר", "להשתגע", "הייתי מביט בך", "שאריות מעצמי", "במכונית הקטנה", אם תלכי" ועוד) מארבעת אלבומיו.

מגין_אופנה_מופע החורף של שיר לוי.  צילום: ליאור פנקסון-מגזין_אופנה
קול גדול. שיר לוי. ליאור פנקסון

שיר הגיע למופע כשהוא חולה. כשסיפר על הפחד שלו מהזריקה שהיה חייב לקבל מהרופא, הוא אכן נשמע צרוד. את כל זה לא שמענו בשירה שלו שהיתה, למרות הצרידות וההתרגשות, שירה גדולה

במופע הפתיחה שהתקיים אמש בתיאטרון גשר, אירח שיר לוי את מירי מסיקה כשאבא ישי יושב בשורה הראשונה, בצמוד לפרטנר החדש שלו. עופר לוי.
מול 900 צופים שעטפו אותו באהבה גדולה ושרו איתו את מילות השירים, לא הסתיר שיר את התרגשותו הגדולה ונהרות ההתרגשות זלגו אל הבמה. אל הבריכה קפצה האורחת שלו מירי מסיקה, ש"באה לעשות כבוד" לזמר הצעיר עם הקול הענק, והעלתה את המופע לשיאים חדשים בדואטים המרגשים שעשו ל"ברכת המלך" ו"להשתגע".

מגזין_אופנה_מופע החורף של שיר לוי.  צילום: ליאור פנקסון
השתגעו ביחד. שיר לוי ומרי מסיקה. צילום: ליאור פנקסון

בנוסף לשיריו, ביצע שיר שירים של אחרים. אחד מהם היה "בגשם נרטב" של עופר לוי, שהפתיע וקפץ לבמה לביצוע משותף וספונטני.
שיר לוי הגיע למופע כשהוא חולה. כשסיפר על הפחד שלו מהזריקה שהיה חייב לקבל מהרופא, הוא אכן נשמע צרוד. את כל זה לא שמענו בשירה שלו שהיתה, למרות הצרידות וההתרגשות, שירה גדולה.
אז במופע הפתיחה היו גימיקים והפתעות ובכל זאת, נדמה ששיר לוי שאני שמעתי, בעיקר במוזיקה הקאנונית ופחות בשירי החאפלות, יכול בהחלט להמשיך בסיבוב ההופעות שלו כשהוא נושא על כתפיו את המופע, בלי כל המסביב, שהרי מדובר בזמר איכותי ומוכשר, המקפיד לא לפזול לעבר הרדידות של נערי הפופ.

מגזין_אופנהמופע החורף של שיר לוי.  צילום: ליאור פנקסון-6
השתלט לרגע. עופר לוי. צילום: ליאור פנקסון

שיר לוי: "היה לי אושר גדול לפתוח את סיבוב ההופעות כשהאולם כולו מלא עד אפס מקום, זה מאוד מרגש. נהנתי מכל רגע, משיתוף הפעולה הנפלא עם מירי מסיקה, מההפתעה הגדולה של עופר לוי, ובעיקר מהקהל הנפלא שלא הפסיק לשיר איתי ולחגוג איתי את פתיחת סיבוב הופעות החורף. נפגש במופע הבא, שתהיה שנה אזרחית טובה לכל עם ישראל."

הפק מוזיקלית: נדב ביטון


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק