שמלות הכלה של ברטה

|

המגזין ELLE SPOSA האיטלקי בחר בברטה מעצבת שמלות הכלה הישראלית להיות ברשימת חמשת מעצבי שמלות הכלה המובילים בעולם

ברטה נבחרה על ידי המגזין הנחשב, להיות ברשימה של חמשת מעצבי שמלות הכלה המובילים בעולם ביניהם: Yumi Katsura (יפן) Maria Diaz, (ספרד), Houghton (ארה"ב), David Fielden (אנגליה)

ברטה-3
ברטה. צילום: דודי חסון
ברטה-2
ברטה. צילום: דודי חסון
ברטה-5
ברטה. צילום: דודי חסון
ברטה-4
ברטה. צילום: דודי חסון
ברטה-1
ברטה. צילום: Bandele Zuberi

במגזין נאמר כי ברטה היא אחת ממעצבות שמלות הכלה המובילות והנחשבות ביותר בעולם, שיבחו אותה על יכולתה לעצב גזרות מודרניות, סקסיות, חדשניות ובאותה העת היא יודעת לשמור על הגבול המדויק של עיצוב קלאסי.
כמו כן, ברטה עיצבה את שמלת הכלה של לודוביקה קרמיס בת זוגו של כוכב נבחרת כדורגל איטליה מטיה דסטרו.
ברטה בעלת כמיליון עוקבים באינסטגרם, עיצבה את השמלה של מיס ארה"ב בתחרות מיס יוניברס המפורסמת בה נבחרה לסגנית השנייה של מיס פיליפינים, את שמלת האירוסין של כוכבת תוכנית "הרווקה" האמריקאית קייטלין בריסטואו, ועוד ועוד.
ברטה נחשבת כיום למעצבת שמלות הכלה המובילה בעולם בתחום של אופנת העילית לכלות – High End.
ברטה היא מעצבת ישראלית אשר בשלוש שנים האחרונות פרצה לשוק הבינלאומי וכבשה אותו בסערה, עם 70 סניפים שמוכרים את המותג ברחבי העולם. בין הבוטיקים שבהם ניתן למצוא את עיצוביה של ברטה כיום נמנים Saks 5th Avenue ו-Nordstrom בארה"ב ו-The Wedding Club אשר מוקמת בשכונת Knightsbridge  היוקרתית בלונדון.
בבית האופנה של ברטה מועסקים למעלה מ-60 עובדים. כל השמלות מיוצרות בישראל בעבודת יד, כאשר כל שמלה עוברת תהליך ייצור של קרוב לחודש, שבו כל פנינה, אבן סוורובסקי ואפליקציית תחרה נרקמים בעבודת יד ע"י רוקמות מהרמה הגבוהה ביותר. והכל תחת עינה הבוחנת של ברטה. גם כיום, בהיקפי הייצור שאליה הגיעה, ברטה עדיין מעורבת באופן מוחלט בהליך הייצור.
ניתן ללמוד מעט על הצלחתה הכבירה של ברטה בעולם גם מרמת החשיפה שאליה הגיעה ברשתות החברתיות, ברטה מובילה באינסטגרם עם מיליון עוקבים ומעל 400,000 עוקבים בפייסבוק. אין לזה אח ורע בתחום של אופנת הכלות.

 

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק