תאכל כובע, אמיר חצרוני: לי זוהר מדגמנת קווין סייז

בצילום: איתי גורביץ׳ ולי זוהר בשמלה של ״קווין סייז״. צילום: ביאנה ויטקין -561
|

מותג חדש נולד ושמו "קווין סייז", אשר פונה בגאווה לנשים במידות גדולות. אז תפסנו את אושיית הסטייל המוכשרת, לי זוהר, ויצאנו לבדוק את הסחורה. אמיר חצרוני: ״חבל שבמקום לשווק שקיות הקאה משווקים בגדים״

 

בצילום: לי זוהר ואיתי גורביץ. צילום: ביאנה ויטקין
חצרוני? לי זוהר ואיתי גורביץ׳ לא רואים ממטר. צילום: ביאנה ויטקין

 

איתי א. גורביץ', עורך אופנה – Efifo

כשלי זוהר, זמרת, שחקנית ודוגמנית פלאס סייז, פגשה בהשקת לוח השנה של מגזין "בלייזר" את האיש ופה חסר המעצורים והטאקט אמיר חצרוני, דאג האחרון לפרוש בפניה את משנתו הקבועה שכולה נגד זכותן של נשים מלאות לדגמן. ובכלל להיחשב כדבר יפה שראוי לעיניי האדם.

 

https://www.facebook.com/lee.zohar/videos/1788013731210294/

 

למרות אמירותיו המגוחכות של חצרוני ששקוע בעולם שכולו גזענות ושנאה, ממשיכה תעשיית פלאס סייז להתפתח, ומולידה מעצבות אופנה ורשתות חדשות שפונות לנשים מעל מידה 44, כמו גם דוגמניות שהופכות לדבר הכי מקובל שיש. וטוב שכך.

 

 

אחד המותגים החדשים שהושק ממש לאחרונה הינו "קווין סייז", בניצוחה של אושיית אופנה רוני כהן, שהתחיל את דרכו כחנות אונליין ועכשיו מתגאה גם בחנות ראשונה במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב. איך הקולקציה? תפסתי את לי זוהר ההורסת שנולדה עם כפית של סטייל בפה, ויצאתי איתה לסיבוב שכולו מדידות והיכרות עם המותג.

 

בצילום: לי זוהר בשמלה של ״קווין סייז״. צילום: ביאנה ויטקין -1
״קווין סייז״. לי זוהר. צילום: ביאנה ויטקין

 

מה שטוב לשני קליין…

"שמלת רויטל, מתוך קולקצייה מבורכת שהיא פרי שיתוף פעולה בין המותג לשחקנית שני קליין, היא לימים בהם את מתעוררת ומרגישה שאת צריכה חיזוק לאגו. כשיצאתי מהחנות לבושה בשמלה זו, לא היה אחד שלא עצר אותי ברחוב והחמיא לי. היא עוטפת אותך בגזרה שמפרגנת לכל גוף".

בצילום: לי זוהר בשמלה של ״קווין סייז״. צילום: ביאנה ויטקין -1 1
2

 

שמלת קלפתא

"בדרך כלל, אני לא אוהבת ללבוש שמלות פרחוניות. הן מבגרות אותי. אבל שמלת קלפתא לא מספרת את אותו הסיפור. היא נעימה ומחמיאה בכיווץ באזור המותניים. ניתן ללבוש אותה לבראנצ' עם סניקרס מדליקות ולדינר עם נעלי עקב ותיק יד מגניב. מסוג השמלות שכל אחת צריכה בארון".

בצילום: לי זוהר בשמלה של ״קווין סייז״. צילום: ביאנה ויטקין -1 13
3

 

יפה בכל צבע

"אחד הדברים שאהבתי בקולקצייה של 'קווין סייז', הוא שאפשר למצוא בה צבעים. את החולצה לקחתי בצבע בז', צבע שחלק גדול מחברותיי במידות פלאס סייז מחרימות כבר שנים, בטענה שהוא 'משמין'. חולצת אולהלה מוכיחה שכל צבע יכול להיות מחמיא, הכל תלוי בגזרה. אפשר להתאים את החולצה לג'ינס למראה יומיומי ואפילו למכנסי עור עם נעלים סקסיות".

בצילום: לי זוהר בשמלה של ״קווין סייז״. צילום: ביאנה ויטקין -5
5

 

תשמח השמלה לבב אנוש

"שמלת 'שמחה' גם היא מקולקצייה של שני קליין ל'קווין סייז'. כשמה, היא באמת הצליחה לשמח אותי כשלבשתי אותה. אחד הדברים המשמחים בה היא שהיא דו צדדית. צד אחד בה סגור למעלה, והשני חשוף. כשהסתובבתי איתה היא פרחה והסתובבה יחד איתי. זו השמלה שתגרום לך להרגיש נסיכה בתוכה".

בצילום: לי זוהר בשמלה של ״קווין סייז״. צילום: ביאנה ויטקין -51
5

 

אירוע בהפתעה ובסטייל

"גם הגזרה, גם המחשוף העדין, גם הקטיפה הסקסית, וגם השואו שהיא יוצרת כשנכנסים איתה לחדר בקלאסיות כאילו 'זרקת על עצמך משהו ויצאת'. השמלה הזו עוצבה עם הרבה סטייל וטעם, ותהיה פתרון מושלם לאירוע בהפתעה. עם אקססוריז משתנים ומתאימים, כמובן".

בצילום: לי זוהר בשמלה של ״קווין סייז״. צילום: ביאנה ויטקין -561
6

 

גלביית יש לי קלאס

"כשלבשתי את הגלבייה, הרגשתי שיש בה קסם. היא גורמת לך להרגיש כמו שחקנית בסרט. גלבייה נעימה, נוחה, קלילה ומרשימה בו זמנית. הפתח ברגליים גורם לה לנוע וליצור באלאנס מעניין עם הגוף, בצורה נכונה וסקסית".

בצילום: לי זוהר בשמלה של ״קווין סייז. צילום: ביאנה ויטקין
1

 

דוגמנית: לי זוהר לסוכנות: ׳חיים שרגא׳ – ניהול אישי  www.instagram.com/leezoharr
צילום: ביאנה ויטקין www.instagram.com/bxrain
איפור: סאלי בן חיים
הפקה: GUAPO+Efifo

קווין סייז
השומר 3, תל אביב, טל' 077-3381307
אתר: www.queensizefashion.com
אינסטגרם: www.instagram.com/queensizefashion

 

 

איתי גורביץ - 1

איתי גורביץ׳, עורך אופנה – Efifo

מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

 

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק