תיקי נשים – האקססוריז של חורף 2023

שי זנקו בהפקת אופנה של פקטורי 54 צילום וקריאייטיב סיימון אלמלם (6) )1
|

התיק הוא אביזר האופנה המשמעותי ביותר לכל אישה. הוא משלים את האאוטפיט, מקשט כל הופעה ומאפשר לשאת דברים לעבודה, ליום יום, לשעות הפנאי או ליציאה בערב

המותג NINE WEST. התיקים המעוצבים לחורף הזה הם מעודנים, מתוחכמים ומשדרים הרבה סטייל ויוקרה מאופקת. בין הטרנדים הבולטים, TOTE BAGS, תיקי נשיאה גדולים, תיקים כסופים/הולוגרמיים מחומריים ייחודיים כמו ניילון מנופח, תיקי TOP HANDLE שנועדו לנשיאה על הכתף או ביד, תיקי טוויד אלגנטיים, מעוטרים בשרשרות.

ניין ווסט חורף 2023. צילום: יח״צ - 2
ניין ווסט חורף 2023. צילום: יח״צ

חברת TUMI מבדילה את עצמה מחברות אחרות בשוק התיקים, קודם כל באופן הייצור ומשיקה תיקים אשר שעושים שימוש בחומרים ברי-קיימא, חומרים בפיתוח טכנולוגי וללא פשרות. הקולקציות של המותג כוללות מגוון רחב של מוצרים לנשים ולגברים, ביניהם: תיקים, תיקי נסיעה, תיקים לטיולי שטח, תיקי גב, תיקי עסקים, תיקים לנשים, מזוודות, תיקי רחצה, מחזיקי מפתחות, כיסויים לסמארטפונים ועוד.

תיקים לנשים TUMI . קולקציה VOYAGEUR מציגה תיקי ערב עשויים מעור בשילוב עם רצועת כתף משרשרת ניקל אופנתית בציפוי זהב. - 4
TUMI. צילום: יח״צ

קרייזי ליין עושים כבוד ומציגים קולציה מרהיבה ומגוונת עם תיקים  קלאסיים ועל זמניים המחמיאים ומותאמים לכל אישה.

קריזי ליין תיק סווד מנוחש
קריזי ליי. צילום: ייח״צ

פקטורי 54 משיקה בקולקציית  התיקים  חורף פריטים נבחרים של עשרות בתי אופנה בינלאומיים, בגזרת התיקים בולטים הדגמים Hourglass של בלנסיאגה במראה מונוגרמה בגוון חום, תיק הכתף של פנדי עם הדפס פפיטה ולוגו ענק מוזהב, תיק הקווילט השחור והמבוקש של סן לורן, ודגם הקסטה האייקוני של בוטגה ונטה בגרסת הדנים הקלועה.

שי זנקו בהפקת אופנה של פקטורי 54. צילום וקריאייטיב: סיימון אלמלם - 3
שי זנקו בהפקת אופנה של פקטורי 54. צילום וקריאייטיב: סיימון אלמלם
FACTORY 54. צילום: יח״צ
FACTORY 54. צילום: יח״צ

סמסונייט מפרגנת בקולקציית תיקי-נשים בגווני חורף 2023 מתאימים; במגוון רחב של סדרות ומגוון רחב של דגמים – הן אלגנטיים והן ספורטיביים, פרקטיים-איכותיים. בקולקציות אלו ניתן להשיג תיקי-צד ותיקי-גב – הן לשימושים יומיומיים הן כתיקי-עסקים – בחלקם תיקים ייעודיים למחשבים ניידים ו/או טאבלטים, ותיקי-ערב, כאמור בגוונים מתאימים לעונות הקרירות כגון חום, ירוק-זית, בורדו, ורוד-עתיק, כחול- אפור, והקלאסיים שכל אחת אוהבת – שחור וכחול.  

סמסונייט קולקציית סתיו-חורף 22-23 695 שח. יחצ חול  - 5
סמסונייט. צילום: יח״צ חו״ל

 "PURSUE" שמאפשר לכם לרכוש פריטי וינטג' מלאי סטייל של מותגי העל הנחשקים והפופולריים ביותר בעולם וביניהם: פראדה, דיור, לואי ויטון ועוד מגוון פריטים של מותגי יוקרה נוספים  מציג את הטרנדים החמים לחורף 2023 שכולו ייבוא של פריטי יד שנייה שמורים כחדשים.

תיקי נשים: PURSUE. צילום: יח״צ
תיקי נשים: PURSUE. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק