ג'וי ריגר המועמדת בימים אלו לפרס אופיר מובילה את קמפיין החג של H&M

ג׳וי ריגר - 2
|

היינו על סט צילומי קולקציית החג החדשה של H&M, העשויה חומרים מתחשבים יותר בסביבה ומסמלת את מחויבות המותג המתמשכת לעבר עתיד עם אופנה ברת קיימא, ושמענו מה יש לפרזנטורית השחקנית המוערכת ג'וי ריגר לומר על דוגמנות, קיימות וסטייל אישי

מועמדת לפרס אופיר, תככב בקרוב בהצגה השחף בתיאטרון גשר, בסרט תמונת הניצחון של אבי נשר ובעוד סדרה שנמנעה מלהרחיב לגביה, השחקנית המוערכת ג'וי ריגר נבחרה להוביל את קמפיין החג של H&M עם קולקציה העשויה במלואה מחומרים מתחשבים בסביבה ותושק ב-26 באוגוסט בכלל חנויות המותג.

 

ג׳וי-ריגר--7
ג'וי ריגר ל-H&M, צילום: דור שרון

הקולקציה החדשה לחג מבשרת על בוא הסתיו והיא משלבת מוטיבים רומנטיים של נשיות קלאסית יחד עם עוצמה, הבאים לידי ביטוי בבדים רכים ובגזרות נשפכות. פלטת הצבעים כוללת גווני כחול מתכתי ושמנת, מתובלת בשחור ובוורוד. בלטו בקולקציה: אפודה סרוגה מפוליאסטר ממוחזר, חולצה פרחונית בעלת צווארון מפית, שמלה פרחונית רכה עשויה כותנה ממוחזרת ושמלות סריג מחמיאות. 

התיישבנו עם ג'וי לשיחה קצרה על הסט.

לדגמן זו צורת ביטוי במכלול העשייה שלך שאת מתחברת אליה?

"אמא שלי צלמת אז חלק גדול מילדותי ביליתי מול המצלמה והתאמנתי בלעשות "פוזות". מבחינתי לא מדובר בלדגמן אלא יותר לספר סיפור, אני מתחברת לזה מהמקום של המשחק. בכל פעם יוצאת ממני דמות אחרת כשאני מדגמנת וזה תלוי במה שאני לובשת ובקונספט של הצילומים, יוצאת ג'וי בכל מיני ווריאציות אפילו שהן רחוקות לפעמים ממי שאני באמת."

ג׳וי-ריגר--6
ג'וי ריגר ל-H&M, צילום: דור שרון

את מצליחה להנות בימי צילום כאלה?

"מאוד, על אף שזה מורכב. יש המון שיחות שאני מנהלת עם עצמי במהלך ימי צילום כאלה. האם אני מתנהגת יפה ונחמדה לאנשים מסביבי? האם ביקשתי משהו מוגזם מדי? האם אני מגניבה עכשיו? או משעממת? אני כל הזמן במודעות ומקפידה להיות עם המון רגישות למה שקורה מסביבי. אני חושבת שזה גם מה שיוצא בסופו של דבר החוצה למצלמה. בסוף היום אני די מפורקת למען האמת כי זה שואב ממני הרבה, ועדיין אני מצליחה להנות בצילומים."

יש פריט מקולקציית החג שאת מצלמת שאת חייבת לצרף לארון שלך?  

"יש כמה וכמה פריטים שאני חומדת! בעיקר סריגים וז'קטים שהצטלמתי איתם."

ג׳וי-ריגר--3
ג'וי ריגר ל-H&M, צילום: דור שרון

איך תגדירי את סגנון הלבוש שלך? 

"אני די מגוונת. יש המון אירועים ופרמיירות והשקות שאני משתתפת בהם ואני לא יכולה להגיע בג'ינס וכפכפים כמו שאני הולכת ביומיום שלי אז אני מתלבשת יפה ובהתאם לאירוע. כל פעם אני לבושה בסגנון אחר, דמות אחרת, לבלבל קצת את הקהל מה שנקרא", היא צוחקת. 

ג׳וי-ריגר--2
ג'וי ריגר ל-H&M, צילום: דור שרון

תספרי על החיבור שלך עם H&H ולאג'נדות שהמותג מקדם. 

"יש לי חיבור חזק עם H&M, בלי קשר זה מותג שאני קונה ממנו המון בגדים. עצם העובדה ש H&M בחרו בי להוביל את קמפיין החג נתנה לי מושג רחב יותר על מהות החברה והערכים שלה, כי הם בחרו פרזנטורית שהיא לא דוגמנית פר אקסלנס אלא שחקנית שמביאה את עצמה ומגניבות ונוחות ושחרור, וגם את האימרה האישית שלי וזה ריגש אותי מאוד. המסר שזה משדר הוא שבנות ובנים יכולים להיות מה שהם רוצים ולהרגיש טוב עם עצמם. אני גם מאוד מתחברת לכל עניין הקיימות וההתחשבות בסביבה ש H&M עושים ומקדמים. אני בעצמי משתדלת מאוד לפעול ככה בחיי היומיום שלי, למחזר למשל." 

ג׳וי-ריגר--1
ג'וי ריגר ל-H&M, צילום: דור שרון

כקמעונאית גדולה ומובילה בעולם, H&M לוקחת אחריות מזה שנים ומשקיעה משאבים רבים במציאת פתרונות לסגירת מעגל הטקסטיל באופנה. כחלק מפעילותה הענפה בתחום הקיימות ובפרט בנושא זה, H&M מייצרת ומעצבת פריטים העשויים מחומרים מתחשבים יותר בסביבה. פריטים אלו, מסומנים בתגיות ירוקות בולטות ובהן מצוין בבירור הרכב הבד. נכון להיות 65% מהפריטים עשויים מחומרים מתחשבים יותר בסביבה כאשר עד 2030 הרשת שואפת להגיע ל-100%. 

טווח מחירי הקולקציה: 59.90-199 שקל.

הקולקציה תושק בכלל חנויות H&M החל מה-26 באוגוסט. 

אינסטגרם: https://www.instagram.com/hm/

כתבה: טלי ארבל
עיתונאית אופנה, דוגמנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן
אינסטגרם: https://www.instagram.com/tali_arbel/ 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק