חדשות האופנה. נובמבר 2021

קאיה גרבר, ג'יג'י חדיד ונורמני קורדיי בטיזר לקולקציית Innovation Circular Design Story החוגגת שמחה וקיימות
|

שנקר עושה חיל בזירה הבינלאומית, H&M עם קולקציה חדשנית, מיס יוניברס בישראל, SWATCH חוברת לסנופי, fix נכנסת לחוויית מציאות מדומה, ברשקה חוגגת קולקציהת מסיבות ועוד חדשות האופנה החמות


מאת: מערכת המגזין


מותג תכשיטים ישראלי חדש – She – Ra Jewelry

המבחר המוצע הן באתר והן בחנות רחב מאד, חשוב לי לעצב ולייצר תכשיטים במחירים נגישים, כאלה שקל יותר לרכוש – "תכשיט לכל אשה", אני משתדלת לתמחר בצורה הוגנת  וטווח המחירים רחב מ-300 שקל ועד 8500 שקל לתכשיטי זהב משובצים בעבודת יד. אני שואפת לכך שהגיוון יהיה כזה שכל אחת תוכל למצוא משהו כלבבה ולכיסה.

www.she-ra-jewelry.co

She – Ra Jewelry
She – Ra Jewelry. צילום: יח״צ

בית אופנה ישראלי ילביש מועמדות בתחרות "מיס יוניברס", המועמדות חוששות מההגבלות מהוריאנט החדש

גאווה גדולה לאופנה הישראלית. בית האופנה סמטת גן עדן בעל וותק של 31 שנות פעילות בישראל, בהובלת מעצב האופנה הצפתי אלי ביטון ילבישו את המתמודדות של פורטו ריקו וספרד בעיצובים מיוחדים של קולקציית  2022, התלבושות נתפרות בימים אלו ממש במפעל הייצור החדש שהקים בית האופנה בהודו.

יהודה ביטון - 1
יהודה ביטון. צילום: יח״צ

בכירי קבוצת רולטיים ומתנדבים מכל הארץ מנקים את חופי ישראל

בחמישי האחרון ה 25.11, נפגשו כבר בשעות הבוקר כ – 100 מתנדבים  בחוף גבעת העלייה ביפו, לניקוי חופים, אירוע  שנערך ביוזמת מותג השעונים   ORIS(אוריס),  בכך הצטרפה ישראל לפעילות יזומה למען ניקיון חופים ברחבי העולם.

בין המתנדבים שהגיעו:  בכירי  קבוצת רולטיים יבואנית המותג, בראשם: יונתן וינר – מנכל ORIS ישראל, דניאל רחום – סמנכ"לית השיווק של הקבוצה ואריק בירנבאום סמנכ"ל בכיר ברולטיים, לצד לקוחות המותג ועובדי החברה.  את הפעילות לוו מדריכים של ECOOCEAN שהסבירו למשתתפים על החשיבות בניקוי הים והחופים והדריכו אותם כיצד והיכן יש לנקות.  בסיום הפעילות ערך יונתן וינר הגרלה  בין המתנדבים עליה פיקח עו"ד  רן בוכמן , הזוכה בה קיבל במתנה שעון ORIS חדש שיושק גם בישראל – העשוי מחומרים ממוחזרים. שווי השעון 5,490 שקל. 

יונתן וינר, אריק בירנבאום, עוד רן בוכמן, אלעד קורנהייזר , צילום ערן לם
מימין: יונתן וינר, אריק בירנבאום, עוד רן בוכמן, אלעד קורנהייזר. צילום: ערן לם

חדש בארץ ובעולם: שעוני אופנה עם הדפסי דמות הקומיקס האהודה של SNOOPY – קולקציית חורף 2022 של סווטש

הדפסי דמות הקומיקס  האהודה של  SNOOPY (סנופי) בפריטי אופנה תמיד היו כאן, אך החורף הקרוב לראשונה יושקו  ליין שעונים לצעירים/ות, של הכלב האייקוני,  ע"י מותג השעונים הבינלאומי SWATCH (סווטש). 

מדובר בקולקציה חדשה שעוצבה בהשראת הקומיקס של חבורת סנופי PEANUTS, מדמויות הקומיקס המוכרות והאהובות ביותר בעולם!

הקולקציה כוללת 6 דגמי יוניסקס, בהם מככבים כל חבריו המפורסמים והבלתי נפרדים של סנופי מהקומיקס, בינהם:  לוסי שמופיעה בשעון האדום, צ'ארלי בראון שמופיע בשעון הצהוב ועוד. הדמויות מוצגות על השעונים באופן  אנושי והם שותפים ליצירת פרשנויות מחיים הייחודית שלהם.

מחיר לצרכן 399 שקל.
ניתן להשיג ברשת SWATCH ברחבי הארץ ובאתר האונליין אימפרס

SWATCH סווטש קולקציית סנופי מחיר 399 שח צילום יחצ
SWATCH (סווטש) קולקציית סנופי. מחיר: 399 שקל. צילום: יח״צ

Bershka משיקים: SQUID GAMES – קולקציית קפסולה לנשים ולגברים בהשראת הסדרה הנצפית ביותר

Bershka משיקים: קולקציית קפסולה לנשים ולגברים Bershka X SQUID GAMES המציעה פריטי אופנה המעוצבים בהשראת הסדרה הדרום קוריאנית Squid Game שחוללה מהפכה עולמית, שברה שיאים וביססה את עצמה כסדרה הנצפית ביותר.

כעת המשחק ממשיך בברשקה עם השקת הקולקציה החדשה SQUID GAME x Bershka.  קולקציית הקפסולה מציעה מגוון רחב של פריטי אופנה לנשים ולגברים, המשלבים דפוסים ומוטיבים גרפיים של הסדרה שוברת הקופות, המלאה בדרמה ומתח.

הקולקציה לנשים כוללת טי שירטים וסווטשרטים וקפוצ'ונים בלבן ושחור המשלבים מגוון דפוסים שונים צבעוניים או בשחור לבן של הבובה האייקונית שמובילה את המשחק הראשון, דפוס שחור לבן של המדרגות המובילות לעבר המשחקים, השומרים הלבושים ורוד, הצורות הגיאומטריות שמובילות את הסדרה ועוד.

בקולקציית האופנה לגברים ניתן למצוא קפוצ'ון בשילוב הלוגו המקורי של הסדרה המודפס על גבי אחד השרוולים, משולש מודפס בחזית ובגב דפוס של הבובה האייקונית של אחד מששת המבחנים של התחרות, לצד חולצת טריקו לבנה עם שרוולים קצרים ותמונת המבוך הצבעוני של המתקנים ושם הסדרה מאחור, קפוצ'ון שחור עם הצורות הגיאומטריות של הסדרה וסווטשירט עם תמונת מהמנהיג המסתורי.

טווח מחירים: 99.9 עד 199 שקל. טווח מידות: XS-XL.

להשיג בסניפים נבחרים שלBershka  ברחבי הארץ ובאתר https://www.bershka.com/

Bershka X SQUID GAME צילום יחצ חול
Bershka X SQUID GAME. צילום: יחצ חו״ל

פיקס נכנסת לחוויית מציאות מדומה

fix נכנסת לעולם ה-VR עם חווית מציאות מדומה אשר לוקחת את הלקוחות לעולם פנטזי וקסום המעוצב בסגנון ויז'ואלי התואם להשקת  קולקציית סוסי הפוני החדשה בחנויות בהשקעה של כ-130 אלף שקלים. עולם המציאות המדומה נכנס לריטייל ולוקח את קהל הלקוחות מן העולם ה"מוכר" אל תוך ה"לא מוכר" ובכך מעבירה את הלקוח חוויה מסוג אחר.

חן בן ישי מנהלת השיווק של fix: "אנו מכוונים את עצמנו לתת ללקוחה את החוויה העוצמתית ביותר. בטכנולוגיה המתקדמת של ה VR אנו מכניסים  את הלקוחה לתוך עולם הפנטזיה, שמספר את הסיפור של הקולקציה, במקרה הזה, סוסי הפוני. הלקוחה הופכת להיות חלק מהעולם שלנו.  המטרה היא לספר את הסיפור של המותג בצורה חדשה, לתת את ההזדמנות "לחוות את הקולקציה מבפנים" ולא להפך, כפי שקורה בדרך כלל ".

העולם נראה כמו יער מנצנץ, פרטיקלים מרחפים, פיות, חדי קרן, צמחים זוהרים. אפשר לשוטט ולהתרשם מהסביבה וכמובן להיות באינטראקציה עם האלמנטים בסביבה.

fix נכנסת לעולמות ה-VR
fix נכנסת לעולמות ה-VR. צילום: יח״צ

היי, תומר סטולבוב, בוגר שנקר זוכה בתחרות ITS בקטגוריית LOTTO SPORT במקום השני

זכייה חמה מהתנור- וגם השנה בתחרות ITS יש לנו זוכה! תומר סטולבוב זכה בקטגוריית LOTTO SPORT בפרס של 2000 אירו במקום השני עם קולקציית נעלים שעיצב בהשראת פרויקט הגמר שלו מ-2020. על אף שהקולקציה לא נחשפה בתצוגת האופנה המסורתית של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בשל הקורונה, תומר הצליח להרשים את השופטים בתחרות ועלה לגמר.

תומר סטולבוב
ITS LOTTO PRIZE – TOMER STOLBOV. צילום: יח״צ

חדשות בינלאומיות על מחלקת עיצוב אופנה בשנקר

1. מקום ראשון לבוגרת המחלקה דנית פלג, שזכתה עם פרויקט הגמר שלה בתלת מימד בתחרות עיצוב BIG SEE , תחת קטגוריית עיצוב אופנה. https://bigsee.eu/danit-peleg-danit-peleg-3d-danit-peleg-nft-collection 

2. עבודתה של סטודנטית שנה ב' הדר בר נוי מקורס virtual zero waste  מוצגת בתערוכת אופנה בהמבורג לצד מותגים ומגזינים בינלאומיים 

  https://www.instagram.com/p/CV0v3gqNu94/?utm_medium=copy_link   , כדאי לראות את הסרטון הקצר. 

3. עבודת רקמה מפרויקט שנה ג של  רותם יצחקי מוצגת ב oxo tower בלונדון. https://www.instagram.com/p/CVznqYXlEob/?utm_medium=copy_link

4. רועי דרהי, בוגר המחלקה הציג את הקולקצייה הוירטואלית הראשונה בשבוע האופנה לוס אנג'לס.  https://www.instagram.com/tv/CV2fzA1I9Ww/?utm_medium=copy_link  

ממליץ בחום. 

5. חמישה סטודנטים של המחלקה, נבחרו להציג בתחילת דצמבר את עבודת המחויטות שלהם במוזיאון בלנסיאגה בספרד

חדשות האופנה: שנקר
שנקר. צילום: יח״צ

H&M מכריז על קולקציית Innovation Circular Design Story

מדובר בקולקציה אמיצה המחבקת את העתיד. הקולקציה יוצרה תוך שימוש במגוון חומרים הניתנים למחזור בקלות תוך שימת דגש ותשומת לב מרבית ליכולת התאמה ושימוש נוסף. אלו, מדגישים את המחויבות של H&M לאופן ייצור מעגלי יותר.

כדי לחגוג את הקולקציה חברה H&M לנורמני קורדיי, ג'יג'י חדיד וקאיה גרבר, שינסו להעביר את ההתרגשות, ההתארגנות והציפייה למסיבה.
הקולקציה תושק בחנות הדגל בקניון TLV, החל מה-9 בדצמבר.
טווח מחירים: 119-999 שקל

 - HM Innovation Circular Design Story
– HM Innovation Circular Design Story צילום: הנס ומאוריץ

תכשיטי Pandora משיקים קולקציה חדשה לחורף 2021

תכשיטי Pandora משיקים קולקציית חורף חדשה לקראת סוף השנה ותקופת החגים לכל האהובים והמאוהבים, הכל עניין של בילוי משותף ובחירת מתנות מכל הלב.

הקולקציה החדשה מציגה מגוון רחב של פריטים בעלי חיתוכי זרקונים וקריסטלים קלאסיים המשולבים ביחד בצורה חדשנית בתכשיטים, שילוב של צבעוניות עמוקה ועונתית שתכניס אותנו לאווירת החורף שבפתח. הקולקציה מתמקדת בתכשיטי כסף בהשראת כוכבי השמיים, וסדרת התכשיטים TIMELESS ELEGANCE  המציגה תכשיטי כסף ורוז אלגנטיים בשיבוץ קריסטלים ורודים, כחולים ובשילוב זרקונים שקופים נוצצים.

בקולקציה ניתן למצוא מגוון תכשיטים בעיצובים חדשים המאפשרים לכל אחת לבחור את התכשיטים המתאימים לה או עבור אדם אהוב שלה : בקולקציית החורף החדשה מגוון רחב של טבעות , בקטגוריית הרוז ניתן למצוא טבעת רוז איטרניטי נוצצת, טבעת רוז ספיראלה משולשת, טבעת רוז לב נוצץ ורוד מוגבה ועוד..

טווח מחירים: צ'ארמס החל מ-139 שקל, צמידים 285 שקל, עגילים 189 שקל, שרשראות 335 שקל, טבעות 139 שקל

ניתן להשיג  בחנות האונליין: https://www.pandora-shop.co.il/

ברשת חנויות  PANDORA, ברשת JACKIE-O, ובחנויות התכשיטים המובחרות.

Pandora תכשיטי פנדורה-9
Pandora תכשיטי פנדורה, צילום: יח״צ חו״ל

רשת נעלי סקופ פותחת שני סניפים חדשים במגזר הערבי ע"י זכיינים מקומים בהשקעה של 1.2 מיליון שקל

רשת נעלי  SCOOP, הנמצאת בבעלות רוני ופרדי אינסאנז, ממשיכה להתרחב ופותחת ע"י זכיינים מקומיים שני סניפים במגזר הערבי: בדאלית אל-כרמל ובדיר אל-אסד, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-1.2 מיליון שקל.

הסניף הראשון יפתח בדאלית אל-כרמל יפתח ברחוב הראשי אבו חושי המשתרע על שטח של 150 מ"ר ויפתח בהשקעה של 600 אלף שקל. הסניף השני יפתח במועצה המקומית דיר אל אסד בקניון דאבח על שטח של 150 מ"ר בהשקעה של 600 אלף שקל.

שני הסניפים עוצבו בקונספט המותאם ליתר סניפי רשת SCOOP הכוללים מחלקות מתמחות בנשים, גברים וילדים, לצד מחלקת אביזרי אופנה הכוללת: תיקים, משקפי שמש, מזוודות, כובעים, גרביים, מטריות ועוד.

סניף סקופ במגזר הערבי
סניף סקופ במגזר הערבי. צילום: אסף לוי

קולקציית התיקים החדשה לנשים של המותג סמסונייט – חורף 2022

המותג הבינלאומי  סמסונייט, משיק את קולקציית תיקי-הנשים לסתיו חורף 21-22. התיקים בקולקציה החדשה משלבים  אלגנטיות, קווים נקיים, אלמנטים נשיים כמו צ'ארמים ואיבזורים מתכתיים מוזהבים או כסופים, המעשירים את הפריט הופכים אותו לייחודי.

כמו כן ניתן למצוא תיקים אופנתיים עם דוגמת תפירת ה"פוך" או הדפסים מנומרים. הקולקציה החדשה מתאפיינת בצבעוניות תווית/חורפית   בגוונים אופנתיים, כמו: תיקים בצבע יין, ירוק-חאקי, אפור, כחול-אפור, וכמובן גם הצבעים הקלאסיים – שחור וכחול.

סמסונייט תיקי-נשים חדשה סתיו חורף 21-22
סמסונייט תיקי-נשים חדשה סתיו חורף 21-22. צילום: אסף לוי

טומי הילפיגר לפקטורי 54 משיק את קולקציית סתיו חורף 2021

קו הג׳ינס הצעיר מבית טומי הילפיגר ורשת המוזיקה המובילה Vevo מכריזים על קמפיין משותף וקוראים לקהל לברוח אל עולם המוזיקה ולצאת מהבאז של העולם ההיפר-מחובר של היום – חדשות, גלילות פיד אין סופיות והרצון התמידי להיות אונליין.

הקמפיין מבוסס על התשוקה של המותג למוזיקה, בהשראת שיתופי הפעולה של המותג עוד משנות ה-90, ומשלב בין סטריט סטייל אורבני ואדג׳י לתוכן מוזיקלי בועט.

האמנים Ray Blk ו-Big Zuu לקחו חלק מרכזי בקמפיין, והופיעו ב״Rounds״ – סדרת הופעות מבית Vevo, אשר מדגישה את סצנת הראפ, ההיפ הופ וה-R&B ההולכת וגדלה באירופה. שני האמנים אינם חוששים להשתמש בקולם ולהביא מודעות למגוון נושאים חברתיים הקרובים לליבם, ואף מעודדים את הקהל שלהם לנהוג באופן זהה.

קולקציית סתיו 2021 נוצרה בהשראת אופנת רחוב, תוך שמירה על התרבות והדגשת הסגנון האישי של המוזיקאים מהז'אנר: מעילי פוף וג'קטים בגוונים צבעוניים ונועזים, ג'ינסים מחומרים ממוחזרים ופריטי ערב העשויים מ-100% כותנה אורגנית.

טווח מחירים קפסולת  TOMMY X TIMBERLAND: 329 – 2990 שקל.
הקולקציה תימכר בחנויות הדגל של המותג בקניון רמת אביב, שרונה ת"א, שדרות ממילא, קניון הזהב, נצרת, אילת טיילת נפטון, ים המלח ובאתר פקטורי 54:
https://www.factory54.co.il/designers/tommy-hilfiger

Tommy Hilfiger Factory54
Tommy Hilfiger Factory54 FW21. PH PR

יצרנית רכבי המרוץ הבריטית MCLAREN (מאקלרן) משיקה קולקציית תיקים עם מותג היוקרה TUMI – גם בישראל

יצרנית רכבי המרוץ הבריטית MCLAREN (מאקלרן) יוצאת בשיתוף פעולה עם מותג תיקי היוקרה  TUMI (טומי), במסגרתו תושק קולקציית קפסולה של תיקים לגברים לחורף 2022.

קולקציית התיקים החדשה, עושה שימוש בצבעים האייקונים של רכבי המרוץ מאקלרן, המאופיינים בצבעי כתום ושחור. כמו כן, מסלולי הריצרץ' רצים על תיקי הגב ועל המזוודות בדומה  לרכבי המרוץ אשר נוסעים על המסלול.

ההשקה של הקולקציה החדשה עברה גם ברוסיה במרוץ מכוניות מרהיב וגדול בסוצ'י. גם בישראל תושק קולקציית הקפסולה החדשה, כבר בימים אלו,  בסניפי טומי ברחבי הארץ.

יצרנית רכבי המרוץ הבריטית MCLAREN (מאקלרן) משיקה קולקציית תיקים עם מותג היוקרה TUMI - גם בישראל
MCLAREN x TUMI צילום: יח״צ

אילנית לוי מצטלמת לקמפיין חודש לאחר לידה – מפתיעה על הסט עם תספורת חדשה

אילנית לוי מצטלמת חודש אחרי לידה צילום מדיו
אילנית לוי מצטלמת חודש אחרי לידה. צילום: מדיו

חודש ימים לאחר הלידה המתוקשרת התייצבה אמש (יום שלישי) מנחת הטלוויזיה והפרזנטורית של בית האופנה גולברי, אילנית לוי,  לצילומי קמפיין חורף 2022.

לוי,  שאלה הם צילומיה הראשונים  לאחר הולדת ביתה השלישית, אריאה, קיצצה את שערה באופן ספונטי,  ומיקי בוגנים המעצב האישי שלה עיצב לה  קארה ארוך!  

 אילנית לוי מופתעת על סט הצילומים של גולברי כשאלירז מגיע צילום ניצן שוקת
אילנית לוי מופתעת על סט הצילומים של גולברי כשאלירז מגיע. צילום: ניצן שוקת

מי שהפתיע את אילנית לוי באמצע הצילומים: בעלה אלירז שדה עם ביתם אריאה, שהגיעו עד מלון עלמה בזכרון יעקב, לראות את הלוק החדש של אמא!

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, חדשות האופנה
תגובות פייסבוק