כנס הצילום הישראלי

כנס הצילום. עשור לגליץ2
|

כנס הצילום הישראלי בהפקת ביה"ס לצילום גליץ חוגג עשור. 7 צלמים מובילים יחשפו בהרצאות מרתקות את נקודת המבט שלהם ואת סודותיהם בנושא: הפן האנושי שבצילום. בין הצלמים: מיכה ברעם, ג'ימי נלסון, קתרין קרנאו, אבישג שאר ישוב.

ת"א, היכל התרבות, 17.11

כנס הצילום. עשור לגליץ1
מיכה ברעם

כנס הצילום של ישראל בהפקת ביה"ס לצילום גליץ, יתקיים השנה זו הפעם העשירית ב-17 בנובמבר בהיכל התרבות בת"א.  כנס זה הוא האירוע הגדול והחשוב ביותר בעולם הצילום הישראלי. מיטב הצלמים מהארץ ומהעולם אשר ישתתפו בכנס, יחשפו את נקודת המבט שלהם ואת סודותיהם, בנושא הכנס השנה: הפן האנושי שבצילום. הכנס השנה ייערך ל-2400 צלמים וחובבי צילום.

כנס הצילום. עשור לגליץ3
Gabriel Baharilia

כנס הצילום של ישראל נוסד במטרה לעורר השראה ולהרחיב אופקים לצלמים חובבים ומקצועיים כאחד. קבוצת גליץ שמה לעצמה כמטרה לקדם את קהילת הצילום בישראל ופועלת ללא הרף להעלות את רמת הכנס משנה לשנה כדי לתת למשתתפים בו את החוויה האולטימטיבית של הצילום.

כנס הצילום. עשור לגליץ4
Jimmy Nelson

רועי גליץ, מנכ"ל ביה"ס לצילום גליץ ויוזם הכנס אשר גם ינחה אותו: "אני גאה על שכנס הצילום של ישראל חוגג כבר עשור לקיומו ועל הפיכתו למוסד חשוב בעולם הצילום הישראלי", ומוסיף: "בחרנו השנה לעסוק בפן האנושי שבצילום, נושא שהוא רלוונטי לכל סוג צילום, מדוקומנטרי ועד פרסומי. כבני אנוש, הפן האנושי תמיד מסקרן ומושך אותנו יותר מכל".

כנס הצילום. עשור לגליץ5
Jimmy Nelson

הצלמים שישתתפו בכנס, חלקם ישראלים וחלקם מגיעים מחו"ל, הינם כולם צלמים מובילים בתחומם ומעוררי השראה. הם ירצו אל מול קהל המשתתפים ויציגו מגוון מעבודותיהם:
ג'ימי נלסון – צלם בריטי שהגיע כבר לכל פינה בעולם במטרה אחת: לתעד את השבטים האחרונים, רגע לפני שהם נכחדים. הוא עמד וצילם על הר געש פעיל, היטלטל בתך טנק בסופת שלגים בסיביר, הסתובב בין רוצחים מיומנים והתחמם בקרבה של אשה קזחית בקור של מינוס 20 מעלות. קתרין קרנאו –  אחת הצלמות הבכירות בנשיונל ג׳אוגרפיק מתמחה באזור המזרח, מלווה פרויקטים משני חיים לאוכלוסיות מקומיות ונידחות.

כנס הצילום. עשור לגליץ8
אבישג שאר ישוב

אבישג שאר-ישוב – בת 25 בלבד אך מאחוריה עשרות פרויקטים תיעודיים שזכו לחשיפה בכל העולם. היא זוכת פרס ראשון בתחרות "עדות מקומית" וצלמת עיתונות בעלת מוניטין. עודד וגנשטיין – צלם גאוגרפי ותרבויות שמצלם עבור מגזינים נשיונל ג׳יאוגרפיק ומסע אחר כבר עשור. מומחה בצילום פורטרטים ואנשים. עודד ירצה בכנס על הסיפור האישי של כל מצולם בתרבויות השונות בהן הוא פוגש, והאופן שבו הוא מתחבר לנפשו של כל מצולם.

כנס הצילום. עשור לגליץ
מיכה ברעם

מיכה ברעם מהצלמים הוותיקים והמוערכים ביותר בישראל, מצלם משנות ה-50 של המאה ה-20, זוכה פרס ישראל והצלם הישראלי היחיד שנכנס לסוכנות הצילום היוקרתית מאגנום. גבריאל בהרליה  – מתמחה בצילום פורטרטים, עוסק בצילום מסחרי ואומנותי.  מצלם עבור משרדי פרסום ועיתונות בארץ ובעולם. גבריאל הינו צלם פורטרטים עם מעל 20 שנות ניסיון. גבריאל עבד עם הלמוט ניוטון על מספר פרויקטים כגון קמפיין "איב סן לורן "מגזין "פלייבוי" ואחרים. רועי גליץ – יוזם הכנס, צלם טבע מוביל ומוערך בארץ ובעולם, מקים ומנכ"ל ביה"ס לצילום גליץ ופוטוטבע מסעות בעולם.

כנס הצילום. עשור לגליץ7
אבישג שאר ישוב

הקהל זוכה להתרגש ביחד עם הצלמים המרצים בכנס, עם הסיפורים שנחשפים על אחורי הקלעים של עבודת הצילום. חלק משמעותי בכנס הוא המתחם החוויתי בו יוצעו לבאים הנחות משמעותיות וחד פעמיות על ציוד צילום ישירות מהיבואנים, מתנות והטבות מיוחדות.

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק