מסעדת ״אמות״

מסעדת ״אמות״-2
|

קבוצת ISS ישראל משיקה את מסעדת ״אמות״ בפארק התעשייה בבית דגן. המסעדה החדשה צפויה להסעיד מאות אנשים עד כ-600 איש במקביל, רובם עובדי המתחם ומבקריו, לקוחות חיצוניים, שייהנו מאוכל בסגנון ישראלי

מסעדת ״אמות״
מסעדת ״אמות״. צילום: יח״צ

קבוצת ISS מתאגיד ISS העולמי השיקה את מסעדת "אמות" בפארק התעשייה בבית דגן. המסעדה החדשה צפויה להסעיד מאות אנשים (עד כ-600 במקביל), רובם עובדי המתחם ומבקריו, וכמובן גם לקוחות  חיצוניים, שייהנו בהפסקת הצהריים מאוכל טעים, מזין, בריא, וטרי – בסגנון ישראלי. השפים של חטיבת ההסעדה של הקבוצה יהיו אמונים על הבישול, תחת הדרכתו של השף המנוסה אהרון כהן, שף "אינטל ירושלים" לשעבר, בעל ניסיון רב מענף המלונאות (קראון פלאזה ירושלים ומלונות נוספים). שעות הפתיחה של המסעדה: 11:30-14:00 (כשר בשרי). בהשקת המסעדה נכחה השפית רחלי קדוש ("מאסטר שף"), שהכינה לסועדים שוקי עוף בסגנון סופריטו בניחוח עשבי תיבול, קוסקוס טריפוליטאי, זעלוק (סלט חצילים פיקנטי) ועוגיות יויו מרוקאיות.

מסעדת ״אמות״-1
מסעדת ״אמות״. צילום: יח״צ

המסעדה תגיש לסועדים מדי יום מבחר מנות, תוך מתן דגש על תפריטים מבוססי ירקות טריים וצמצום בישול עם חומרים מעובדים (נקניקיות, בשר אדום וכו'). בין המנות: סינטה בניחוח תבלינים ארומטיים, סטייק פרגית בלימון כבוש וכוסברה, פילה סלמון נורבגי בקראסט תבלינים, חיטה מעושנת (פריקה), כוסמת בסגנון מג'דרה, קוסקוס מלא, ירקות בתיבול אסיאתי, אנטי פסטי ועוד. במסעדה הוקמה גם עמדת בריאות עם ירקות טריים, עשבי תיבול ורטבים דלי קלוריות, ועמדת קינוחים – וופל בלגי, קרפ צרפתי, גלידות ועוד.

מסעדת ״אמות״-3
עזרא חבה, מנהל חטיבת ההסעדה. צילום: קובי קואנקס

לדברי עזרא חבה, מנהל חטיבת ההסעדה בקבוצת ISS  ישראל: "המסעדה שוברת את הסטיגמות המיוחסות ל'חדרי אוכל' מוסדיים דומים ומציגה חוויה קולינרית ברמה אחרת במרחק הליכה ממקום העבודה של סועדיה, לא רק בטיב המזון – אלא גם בחוויית הצריכה שלו, כאשר החלל מעוצב כמסעדה לכל דבר באמצעות עיצוב צבעוני ומרענן. בנוסף, חרטנו על דגלנו את הפיכת המזון שאנו מגישים מדי יום לכ-100,000 איש לבריא יותר. זו המשימה העיקרית שלנו בחטיבת ההסעדה בשנה הקרובה, והמסעדה החדשה מהווה חלק ממגמה זו".

מסעדת ״אמות״-4
מסעדת ״אמות״. צילום: יח״צ

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק