ביוטי בוי: דוד רייבל

דוד רייבל - חדשות האופנה - 46
|

מונולוג מרגש של ביוטי בוי דוד רייבל שעלה לישראל מרוסיה שם הוחרם בבית הספר. בארץ הוא הרגיש חופשי להיות מי שהוא.

על תופעת הביוטי בוייז: ״ההגדרה הכי מתאימה לי. אני אוהב להתאפר, להתבטא דרך לבוש נשי״. על הצילומים: ״הייתי כלוא בתוך החלומות שלי ובסוף אני לא מפחד להיות אני, אפילו גאה״

דוד רייבל - חדשות האופנה - 44
דוד רייבל. צילום: Victoria Manashirov

מאת דוד רייבל

קוראים לי דוד מאיופיס. שם הבמה שלי הוא דוד רייבל. אני בן 21 מתל אביב. אני לא כל כך אוהב להגדיר את עצמי, אבל אם כבר, אז ההגדרה של ״ביוטי בוי״ הכי מתאימה לי. אני אוהב להתאפר, להתבטא דרך לבוש. ״ביוטי בוי״ זה בחור שמתאפר ומדי פעם לובש משהו ״נשי״. אני מאד אוהב את התופעה הזו.  עליתי לפני 4.5 שנים לבד לארץ במסגרת תכנית ״נעל״ה״. לפני העליה למדתי מספר חודשים בלונדון.

דוד רייבל - חדשות האופנה - 45
דוד רייבל. צילום: Victoria Manashirov

אני רוצה להתעסק באופנה

בתור ילד, מאז שאני זוכר את עצמי תמיד היה לי חיבור לעולם האופנה, אני זוכר שהייתי מסתכל על קליפים של זמרות וזמרים מחו״ל ורציתי להיות כמוהם, אופנתיים ופופלריים. אם תשאלו מה היא ילדות בשבילי? חד משמעית: ״American Next Top Model”. היה שם סטייליסט שהלביש את כל הבנות ולימד אותן כללים בסיסיים של הלבשה. משם הכל היה לי ברור – אני רוצה להתעסק באופנה.

דוד רייבל - חדשות האופנה - 43
דוד רייבל. צילום:Victoria Manashirov

הבנתי שמקומי כאן בארץ

ברוסיה עולם האופנה וסטיילינג שייך אך ורק לנשים ולעיתים רחוקות נתקלים בגברים שמתעסקים באופנה. זה לא כל כך מקובל. החברה שם קצת מיושנת. ״של פעם״ כמו שנהוג לומר. לכן עליתי לארץ. הייתי פה כתייר, התאהבתי בארץ ובייחוד בתל אביב. מאז, פעם ראשונה הבנתי שמקומי כאן בארץ.

דוד רייבל - חדשות האופנה - 42
דוד רייבל. צילום: Victoria Manashirov

בתקופת לימודיי בבית ספר למדתי קורס משחק ״נאמני תאטרון״ בהבימה בהנחיית בן יוסיפוביץ׳ (שיחק בסדרה ״על הספקטרום״ ושחקן פעיל בהבימה).
כסיימתי ללמוד בבית הספר נרשמתי  לקורס ״סטיילינג פרו״ בשנקר. כיום אני עובד כסטייליסט עצמאי בהפקות אופנה ועושה סטיילינג אישי.

דוד רייבל - חדשות האופנה - 4
דוד רייבל. צילום: Victoria Manashirov

עברתי חרם קשה

ההפקה הזו מספרת שהייתי כלוא בתוך החלומות שלי ובסוף אני לא מפחד להיות אני, אפילו גאה. ברוסיה בבית ספר עברתי חרם קשה, בגלל הנראות שלי ובגלל תפיסת עולם שונה מרוב האוכלוסיה, על רקע זה היו לי המון בעיות.
כשעברתי לארץ, בהתחלה גרתי בדרום הארץ וגם מדי פעם נתקלתי ביחס קצת מזלזל וחסר טאקט. מאז שעברתי לתל אביב הדברים השתנו, התחלתי להגשים את עצמי ב-100%.

אינסטגרם:
דוד רייבל: the_david_rebel
צלמת: victoriam.phototherapy 

בעלים, מנכ״ל ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

ביוטי בוי: דוד רייבל

תגובות פייסבוק