MARC MARQUEZ&Pull and Bear

מגזין אופנה. MARC MARQUEZ&Pull and Bear-5
|

מגזין אופנה

Pull and Bear בשיתוף פעולה עם מארק מארקס (MARC MARQUEZ), אלוף העולם במירוצי מכוניות

באביב 2017 תושק קולקציית האופנה בשיתוף פעולה עם מארק מארקס

 

מגזין אופנה. MARC MARQUEZ&Pull and Bear-4
מגזין אופנה: מארק מארקס (MARC MARQUEZ). צילום: jose gil die

רצון להצליח, התמדה, אנרגיה ונעורים הינם מאפיינים משותפים של רשת האופנה PULL and BEAR ושל רוכב המרוצים הספרדי ואלוף העולם מזה חמש פעמים ברכיבת MotoGP מארק מארקס. ערכים משותפים אלה הם הסיבה לאיחוד הכוחות ליצירת קולקציית אופנה משותפת עם הטרנדים העדכניים ביותר, אותה יוביל מארק מארקס. הקולקציה המשותפת תושק באביב 2017 ברשת החנויות pull and bear.
בנוסף להפיכתו של מארק מארקס לפרזנטור של פול אנד בר לשנת 2017-2018, מארק מארקס, בן 23 בלבד, יעצב לראשונה קולקציה בשיתוף עם הצוות הקריאטיבי של פול אנד בר.

מגזין אופנה. MARC MARQUEZ&Pull and Bear-3
מגזין אופנה: מארק מארקס (MARC MARQUEZ). צילום: jose gil die

הקולקציה המשותפת תציג את הטרנדים העדכניים בשילוב עם מספר סמלים המייצגים את עולמו של מארק מארקס: המספר 93, שנת לידתו, והנמלה – קמע שמלווה אותו מאז ימיו הראשונים בעולם המרוצים, חיה קטנה אך חזקה. הקו העיצובי יהיה בהשראת מוטיבים אורבניים ובסגנון קזואל, שאין ספק שתהפוך ל-must have בקרב הקהל הצעיר של המותג.

מגזין אופנה. MARC MARQUEZ&Pull and Bear-1
מגזין אופנה: מארק מארקס (MARC MARQUEZ). צילום: jose gil die

מארק מארקס, בן 23, הינו תושב חבל קטלוניה בספרד והחל לרכב על אופנוע כבר בגיל ארבע. בשנת 2008 הופיע לראשונה באליפות העולם בקטגוריית 125 סמ"ק ובאותה עונה סיים על הפודיום, בעודו בן 15. כיום הוא מחזיק בחמישה תארי אליפות עולם, שלושה מהם בקטגוריית (MotoGP 2013, 2014 ו-2016). למעשה, מארק מארקס הספורטאי הצעיר ביותר בהיסטריה שניצח בקטגוריה זו.

מגזין אופנה. MARC MARQUEZ&Pull and Bear-2
מגזין אופנה: מארק מארקס (MARC MARQUEZ). צילום: jose gil die

PULL AND BEAR  נוסדה בשנת 1991 כחלק מקבוצת אינדיטקס, והפכה במהרה לתחנת חובה לכל אוהבי סגנון האופנה הקז'ואלי. חלק מהצלחתו של מותג האופנה מונחת על יכולתו הקבועה לאמץ את השינוי, להשתנות במהרה. זאת, תודות ליכולתו של המותג לתרגם במהרה את הצרכים של הצעירים ולצפות את הטרנדים החדשים ביותר, בעולם שמתפתח במהירות עצומה על בסיס יום יומי.
בנוסף לאופנה ולאקססוריז, פול אנד בר מייצרת חללים מעוצבים המזמינים את לקוחותיה ליצירת תקשורת, להרגיש ולחוות את האופנה באופנים נוספים. חנויות הרשת מעוצבות בחללים גדולים ומזמינים, עם עיצוב המזוהה עם המותג, בו עיצוב וריהוט מודרניים מעורבבים עם חומרים ממוחזרים ויוצרים יחד מעין בית, בו לקוחות המותג היו רוצים לחיות. כיום לרשת פול אנד בר למעלה מ 950 חנויות ברחבי העולם, ב-71 שווקים (מדינות), ואתר אינטרנט בו מבקרים למעלה מ-10 מיליון גולשים מדי חודש.

את הקולקציה יהיה ניתן להשיג החל מאביב 2017 בחנויות הרשת Pull and Bear.

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק