
עפתי על הקמפיין החדש לסתיו של lee, מותג הג׳ינסים יצא בקמפיין קופצני עדכני ורענן. הם השתמשו באנשים אמיתיים ובצעדי הריקוד שלהם










לקמפיין הסתיו החדש של מותג הדנים Lee יש גישה מרעננת, קונספט דינמי, ולראשונה גם דרך חדשה לגמרי לתקשר עם הצרכן – כל זאת בעזרת אנשים אמיתיים וצעדי הריקוד שלהם.
קמפיין Move Your Lee® היה המסר המושלם למותג, תוך בחינה של בדי הסטרץ', הסטייל וההבעה הפיזית האמיתית שרק ג'ינסים מעולים יכולים להעניק – קמפיין בו מזמינים את לקוחות המותג להשתתף.
בסדרה של תשע מיני-סרטים בני 90 שניות ועם שפע של תמונות, רקדנים לובשים את קולקציית סתיו/חורף 2016 של Lee® ומראים את יכולות הריקוד שלהם. בלי כוריאוגרפיה ותכנון מראש: כל אחד מהם מבטא את עצמו בדרכו שלו.
באמצעות ההאשטג #MoveYourLee, העוקבים של המותג יכולים להשתתף בסרטונים משלהם עם ריקודים באורך 10 שניות, באתר הקהילה החדש,MoveYourLee.com, שבו יוכלו להפוך לכוכבים ברשת.
Move Your Lee® נועד לגרום לאנשים לזוז ולרקוד ולשתף. המסר של קולקציית סתיו/חורף 2016 הוא להיות נאמנים לעצמנו ולזוז ולרקוד באופן הייחודי לנו.
www.lee.com