שמוליק בן שושן, SEVEN SEVENTY: "באופנה הכל מותר"

אופנה_SEVEN-SEVENTY-מגזין-אופנה
|

לקראת השנה החדשה תשיק חברת SEVEN SEVENTY אתר אאוטלט חדש שיציע לרכישה פריטים מקולקציות קודמות במחירים אטרקטיביים במיוחד. לרגל פתיחת האתר ישבנו לשיחה קצרה עם מנהל הקריאטיב והמעצב הראשי – שמוליק בן שושן. פרסום ראשון

שמוליק בן שושן-אופנה-770
שמוליק בן שושן. צילום: יח״צ

מאת: אפי אליסי – Fashion Israel


בשנים האחרונות בתי האופנה הגדולים בעולם גילו את אופנת הרחוב, והכניסו אותה לתוך עולם הקוטור. אופנת הרחוב, שהגיעה בעבר יותר מהרחוב מאשר מבתי האופנה המוסדיים, הולכת וכובשת מקום של כבוד.

בארץ כוכבים כמו סטטיק, נטע ברזילי, נועה קירל, אגם בוחבוט, ליאל אלי, עדן אלנה ועוד רבים אחרים כבר התאהבו במותג.

אופנה_SEVEN-SEVENTY-מגזין-אופנה
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

"כל שבוע מושקת קולקציה שכוללת עשרות  פריטים מעוצבים"

אחד ממותגי אופנת הרחוב הבולטים שהביא את חו"ל לארץ הוא המותג SEVEN SEVENTY שמתמחה בז'אנר אופנת הרחוב האורבנית, עם נגיעות מעולם המוסיקה הרוקנרולי והגראנג'י.

כל שבוע מושקת קולקציה שכוללת עשרות פריטים מעוצבים בעבודת יד וברמת גימור קפדנית, בשילוב טקסטורות, סוגי בדים, אביזרים וגרפיקות. על הכל מנצח שמוליק בן שושן, מנהל הקריאטיב והמעצב הראשי של המותג.

אופנה_SEVEN-SEVENTY-מגזין-אופנה-ישראלי
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

770 – למה נבחר דווקא המספר הזה לשם המותג?
"שם המותג, SEVEN SEVENTY, נגזר מכתובת ביתו של הרבי מילובביץ' ברחוב איסטן פארקווי מספר 770 בברוקלין, ניו יורק.

יש קשר הדוק בין שם המותג לבין אחת מאמרותיו המפורסמות של הרב – כפי שטען הרב שלכל נשמה יש סיפור והיא עולם ומלואו, כך אנו מאמינים שלכל פריט שאנו מעצבים יש את הסיפור שלו."  

"החברה הישראלית הראשונה שהעזה לעצב אופנת סטריט"

אופנה_SEVEN-SEVENTY-מגזין-אופנה-דיגיטלי
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

בשנים האחרונות אופנת הרחוב חלחלה לבתי האופנה הגדולים בעולם והיא נוכחת בשבועות האופנה החשובים. יהיה נכון לאמר שיש לכם חלק גדול בייבוא סגנון לבוש הרחוב גם לארץ?
"לדעתי היינו החברה הישראלית הראשונה שהעזה לעצב אופנת סטריט שמתכתבת עם כל הטרנדים הבינלאומיים מבחינת בדים וצבעים.

אין פריט אופנה אחד שאנחנו לא מכניסים בו בו אלמנטים של הסטריט, אם זה מבחינת אמרות, כיתובים, שימוש בפונטים שמאפיינים את הרחוב. כל אחת יכולה להתחבר לבגד בצורה אחרת. יש לנו חלק גדול בהכנסת הסגנון הזה לארץ. זו אופנה שקיימת בכל העולם, כשכל אחד לוקח את זה לסגנון שלו ולאופי המותג שלו."

"אני לא מכיר הרבה חברות שמעצבות כל שבוע בין 10-15 פריטים"

אופנה_SEVEN-SEVENTY-מגזין-אופנה-אונליין
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

אחד ממאפייני המותג הוא התחדשות הקולקציה מדי שבוע. זה נשמע טירוף. זה דורש יצירתיות מתמדת. איך מתמודדים עם לוח זמנים כל כך צפוף?
"אנחנו תמיד בריצה. הקולקציות מוכנות שנה מראש, אנחנו יודעים מה יהיה בעונה הבאה, כמו שאני כבר יודע מה יהיה בקיץ הבא. כמובן שבין לבין נכנסים עוד ועוד דגמי "אמצע" לקולקציה וזה באמת מטורף.

אני לא מכיר הרבה חברות שמעצבות כל שבוע בין 10-15 פריטים, אם זה בגדים, נעלים, אקססוריז.. מתמודדים באמצעות צוות שלם שעומד מאחורי המותג – גרפיקאים, אנשי דיגטיל, מעצבים וכו'."

"אדם שלא מחדש או לא עושה מעשה טוב כל יום, למעשה מבזבז את זמנו"

אופנה_SEVEN-SEVENTY-מגזין-אופנה-אונליין
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

מאיפה שואבים כל כך הרבה השראה?
"ההשראה בעיקר מגיעה מהראש. אחרי תפילת הבוקר "מודה אני לפנייך" הראש כל הזמן פועל וחושב איך אפשר לעשות, לשלב, לחדש, עד השעות הקטנות של הלילה. כל הזמן חושב איך להתחדש, כמו שהאדם עצמו מתחדש.

אני מאוד מאמין בקשר שבין עולם העשייה והאומנות לעולם הרוח – לדעתי אדם שלא מחדש או לא עושה מעשה טוב כל יום, למעשה מבזבז את זמנו. כך גם ביצירה, בכל יום שאתה לא יוצר משהו אתה מפספס. ההשראה באה בעיקר מהראש, אבל גם מהאינטרנט, זה כלים שלובים.

"להיות בקניון דיגיטלי בדובאי, מבלי לטוס כמו בעבר"

היתרון היום הוא שבאמצעות מכשיר כל כך קטן אתה יכול להיות בכל פינה בעולם – בשנייה אתה יכול להיות בגלריה בניו יורק, או בקניון דיגיטלי בדובאי, מבלי לטוס כמו בעבר. אפשר לקחת השראה מכל דבר שתופס את העין ולהטביע בו את הסגנון שלך ושל המותג, לשחק עם הדברים.

אופנה_SEVEN-SEVENTY-אתר-אופנה-ישראלי
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

לכן, כשאני מגיע לסין, למרות שיש אנשים שלא אוהבים את הטרוף שלה, אני מרגיש במגרש משחקים. כמו טבחים שמקבלים את כל סוגי התבלינים וכל אחד מהם לוקח את האוכל למקום אחר לפי טעמו האישי, כך גם באופנה, מעצבים מקבלים אין סוף חומרי גלם, והם מחליטים לאן לקחת את זה.

הקהל יחליט בסופו של דבר אם המוצר "טעים" או לא, יש כאלה שאוהבים יותר ויש כאלה שאוהבים פחות. אבל באופנה הכל מותר!

"כלה לובשת שמלת כלה עם אולסטאר"

גם בתי האופנה הגדולים כמו "שאנל" ו"לואי ויטון" התחילו להכניס את אופנת הסטריט ולשתף פעולה עם מותגי סטירט. 

אנחנו רואים יותר ויותר אופנת סטריט בשילוב פריטים יותר מחויטים, הבלוגריות הגדולות בעולם עושות את זה ושוברות את המוסכמות  – לדוגמא, לובשות מכנס שנראה כמו פיג'מה עם ג'קט מחויט, וזה נראה אחר ואופנתי.

בעבר, כשהייתי המעצב של המותג  סבוטג', שאלו אותי מה אני רוצה לשנות בעולם האופנה ואמרתי שהייתי רוצה לראות כלה לובשת שמלת כלה עם אולסטאר או סניקרס. להביא את זה למקום אחר, שונה, שיביא איתו אור, פיצוץ, כמו שמביאים הברק והרעם."

אופנה_SEVEN-SEVENTY-אתר-אופנה
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

מה הוביל להחלטה לפתוח אתר מכירות נוסף? אין חשש שיתחרה בקיים?
"לקורונה היה תפקיד משמעותי בהחלטה לפתיחת האתר הנוסף. אם לא הייתה קורונה היינו נשארים עם האתר הקיים ופותחים חנויות. אבל כשנאלצנו לסגור חנויות מקור ההכנסה היחיד שנותר הוא כמובן אתר האון ליין.

ההחלטה לפתוח גם  אתר אאוטלט, הייתה גם כדי לאפשר לאוכלוסייה שנשארת בבית ויש לה פחות כסף לרכוש  פריטים, וגם כדי למכור פריטים ופיסים שנשארו משנים קודמות, שאין לנו איך להראות אותם באתר הרגיל.

אופנה_SEVEN-SEVENTY
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

"מי שלא תקנה אותם תוך יום יומיים הם עלולים להעלם מהאתר"

היום כל העולם עובד ככה, שיש מתחמים גדולים של אאוטלט, כמו בלאס ווגאס, ברברינו באיטליה ועוד. כל החברות הגדולות מציעות שם פריטים מעונות קודמות ב80-90% הנחה, אפשר למצוא שם פיסים. זה מיטיב עם הקהל, כולם נהנים מזה.  

אין חשש מתחרות עם האתר הקיים מכיוון שהאתר הקיים מציע פריטים חדשים, שמי שלא תקנה אותם תוך יום יומיים הם עלולים להעלם מהאתר, כי אנחנו מייצרים במהדורה מוגבלת. כך שאין חשש, לדעתי זה יועיל לכולם."

אופנה_SEVEN-SEVENTY-מגזין-אופנה
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

במה האתר החדש שונה מזה הקיים, ולמי אתם מכוונים?

"האתר החדש יציע מחירים אטרקטיביים שאי אפשר למצוא אף פעם באתר הרגיל, אלא אם כן זה סיילים של אותה עונה. אפשר יהיה למצוא שם פיסים מיוחדים שעוצבו לאורך השנים האחרונות, כולל כאלו שעוצבו במיוחד להפקות ותוכניות טלוויזיה. 
אנחנו מכוונים לקהל צעיר שעוקב אחרינו ולא יכול לרכוש את המוצר. ההנחה הגדולה תיתן לו אופציה לרכוש פריטים במחירים שווים לכל כיס."

SEVEN SEVENTY-אופנה
SEVEN SEVENTY. צילום: יח״צ

מה נאחל לך לשנת 2021, חוץ מזה שתהיה שנה נטולת קורונה, עם כל ההשלכות השליליות שהביאה איתה?
"חוץ מזה שתהיה שנה נטולת קורונה, שתהיה שנה מאתגרת , מכיוון שאם אין אתגר נשארים בקופסא ולא יוצאים ממנה, שלא תהיה שנה משעממת או פחות מעניינת מהעשור האחרון, במהלכו אנחנו קיימים.

כמובן שיפתחו עוד חנויות בארץ, שנעשה שתפ"ים נוספים עם חברות מחו"ל – נכון להיום המותג משווק בלוס אנג'לס, ניו יורק, אריזונה, אוסטרליה, דרום אפריקה, פנמה וספרד."

אני מאחל  שנרגש את קהל הלקוחות שלנו ושתהיה שנה שמחה!


חניות המותג – קניון ראשון לציון, קניון עיר ימים בנתניה וקניון עופר הגדול בפתח תקווה

אתר: https://www.sevenseventy.co.il/
אינסטגרם: sevenseventy_official


נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק