למרות השינוי שעובר עולם האופנה, הורגלו לשמוע לא מעט סיפורים על נשים וגברים במידות גדולות שיש להם קושי למצוא בגדים אופנתיים במידותיהם. סיפורו של מעצב הבגדים נתנאל כהן-צדק מאיר את הצד השני של הסקאלה
נתנאל כהן-צדק מאיר, בן ה-24 מתל אביב פנה לעיצוב אופנה בגלל שלדבריו לא מצא בגדים צבעוניים וייחודים שמתאימים למידותיו הרזות מאוד. זה היה השלב בו הבין שהוא רוצה להיות מעצב אופנה ופתח מותג אופנת רחוב.
איפה רכשת את הידע והניסיון באופנה?
״את רוב הידע והניסיון רכשתי בשטח תוך כדי הוצאת דגמים וקולקציה, כל טעות שעשיתי לימדה אותי יותר.״
למה בחרת להתחיל דווקא מאופנה ספורטיבית – מכנסי בוקסר, טרנינגים? לקורונה היה קשר לעניין?
״לקורונה לא היה שום קשר לעניין, זה חלום מגיל צעיר. המותג שלי הוא לא מותג ספורט זה מותג אופנת רחוב.״
הבחירה לשלוח לג'וזי ב"האח הגדול" פריטים של המותג, נעשתה כי הוא מייצג לדעתך את קהל היעד שלך? למי פונה המותג?
״כן, שלחתי לג'וזי מכנס כי הוא מייצג חלק מהקהל שלי, אבל המותג פונה לכולם.״
מה הפריט הבא שבתכנון? יש כוונה להישאר בז'אנר הספורטיבי?
״בקרוב מאוד יוצאת מיני קולקציית קיץ חדשה, ואני עובד במקביל על קולקציית חורף.״
מה תהייה מבחינתך הצלחה?
״הצלחה מבחינתי זה כל פעם שמישהו רוכש פריט. השאיפה שלי היא להגיע למקום ראשון בעולם עם סניפים ברחבי העולם, ושכל בן אדם ילבש את הבגדים שלי.״
אינסטגרם: https://www.instagram.com/natan_zadik/
לקנייה און ליין: https://m.marketplace.asos.com/boutique/natan-zadik
נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked