אומנות משנה את העולם

הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום דיאנה לטר-6
|

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית שנפתחה לאחרונה בחצרות יפו, ע"י איגוד אמנים 'יונייטי ארט', תחת השם: "הרמוניה של היקום".

יוניטי ארט. צילום: דיאנה לטר

התערוכה עוסקת בהרמוניות של היקום, שהיא דרך נוספת לראות כיצד האומנות משנה את העולם, משפיעה על התפיסות, עוזרת ללחוש את תרחישי העולם בצורה עמוקה יותר ולמצוא הרמוניה. התערוכה עוסקת באנרגיות, מדיטציה, תחושות ואהבה. 

בתערוכה מציגים אמנים ישראלים המשלבים עבודות צילום, ציור, זכוכית וקרמיקה.  כמו כן  בתערוכה החדשה יציגו אמני בובות ובעלי מלאכה נוספים אשר יספרו את סיפורם  דרך אבסטרקציה, שילוב של חומרים שונים, משחק של צבע וצורות חדשות של אמנות, שחיים בהרמוניה ומשרים אנרגיה חזקה של שמחה, אהבה ויצירתיות.


לצד התערוכה, תציעה הגלריה מגוון סדנאות באמצעות למבוגרים, כיתות אמן ומפגשי יצירה. בין הסדנאות ניתן למצוא: סדנת ציור אינטואטיבית, סדנת עיצוב נרות, סדנת בובות, סבונים, סדנת מיסטיקה ועוד. 

אומנות והכיף שבה

הגלריה החדשה :  FUN ART GALLERY משתערת על שטח של כ  250 מ"ר  והיא כוללת חלל אופן סייפס ענק במסגרתו יוצגו תערוכות מתחלפות מידי חודש לקהל הרחב.  התערוכות יעסקו באומנות מודרנית,  בתערוכות  ציורים, אמנות  פלסטית, תערוכות פיסול, תערוכות  דיגיטליות ועוד, רק של אמנים ישראלים.   

כמו כן הגלרייה כוללת מתחמים מיוחדים המיועדים לירידי אמנות, כיתות אמן, סדנאות, מפגשים יצירתיים, פסטיבלים  ועוד.  בהמשך, הגלריה תשמש  גם לאירועים/ כנסים  עד 100 איש.

מריה פרייגר  ממקימי הגלרייה ומנכ"ל איגוד האמנים Fun Art CommUNITY  מסרה: " לרגל חגיגות 10 שנים לאיגוד האמנים הישראליים, החלטנו להקים גלריית אמנות שתהווה פלטפורמה לקידום היוצרים והאמנים בארץ. אנו מאמינים כי הגלריה החדשה בלב יפו תהפוך למרכז אמנויות שמטרתו להנגיש תרבות לקהל הרחב ולחשוף אמנים יצירתיים."  לדבריה: "עבור האיגוד זהו ציון דרך משמעותי בהנגשת התרבות לקהל הישראלי".

 איגוד האמנים FUN Art CommUnity נוסד לפני 10 שנים כאגוד חברתי לא מסובסד, ביוזמת הגב' מריה פרייגר, המוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים, אשר חרט על דגלו שתי מטרות עיקריות: לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה. 

עד מתי?

גלריית האמנות Fun Art Gallery ממוקמת בחצרות יפו – רח' שלמה  2 יפו.
שעות פעילות הגלריה: ימי ב-ה' בין השעות  12.00-20..

 ביום ו מ-10.00 עד 18.00
 תערוכת 'הרמוניה של היקום' פתוחה לקהל הרחב החל מה 18.6 עד ה 20.7 

הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום דיאנה לטר-10
הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום דיאנה לטר
הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום אלכס דונין (7)10
הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום אלכס דונין
הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום אלכס דונין (1)-6
הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום אלכס דונין
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

דיאנה-לטר

דיאנה לטר – צלמת
אינסטגם עסקי: diana_photographer
אינסטגרם פרטי: diana_later

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק