החנות העצמאית הראשונה  Kenneth Cole  

חנות קנת קול, צילום יונתן לוי-20
|

רשת המשביר המשווקת את המותג Kenneth Cole ומשווקת באופן בלעדי, השיקה את החנות העצמאית הראשונה של מותג האופנה הניו-יורקי Kenneth Cole בישראל.

החנות החדשה הוקמה בשטח של 200 מ"ר ובהשקעה של 1.5 מיליון שקל  וממוקמת בקומת המותגים של קניון הזהב בראשל"צ והיא מציעה אופנת נשים וגברים, הלבשה תחתונה, נעליים, תיקים וארנקים, מזוודות, מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, מוצרי אווירה לבית ועוד. 

עד כה, ניתן היה להשיג את פריטי המותג רק בסניפי רשת המשביר המחזיקה ב-36 חנויות כל-בו בפריסה וארצית ובאתר האיקומרס שלה – THREE SIXSTY FIVE. כעת כאמור, נפתחה החנות העצמאית הראשונה שתהיה חנות הדגל של המותג בישראל.

רמי שביט מנכל המשביר: "פתיחת החנות הראשונה של Kenneth Cole בישראל מרגשת אותנו מאד והיא משמעותית לצמיחתו וביסוסו של המותג בישראל. בחנות החדשה נמכרים פריטים מגוונים, איכותיים, בעיצובים אלגנטיים ומתוחכמים ובמחירים נגישים ואטרקטיביים שהצרכניות והצרכנים בישראל יודעים להעריך". 

מותג האופנה Kenneth Cole הוקם בשנת 1982 על-ידי קנת' קול, יהודי אמריקאי, שהוא המנכ"ל והמעצב הראשי של המותג, מאז נוסד לפני 40 שנה. המותג פועל ב-70 מדינות ברחבי העולם וב-32 קטגוריות שונות בתחומי האופנה והלייף סטייל.

חנות קנת קול בקניון הזהב, צילום יונתן לוי-5
חנות קנת קול בקניון הזהב, צילום יונתן לוי
הלבשת גברים בחנות קנת קול צילום יונתן לוי-5
הלבשת גברים בחנות קנת קול צילום יונתן לוי
אופנת נשים בחנות הראשונה של קנת קול צילום יונתן לוי-6
אופנת נשים בחנות הראשונה של קנת קול צילום יונתן לוי
אופנת גברים חנות קנת קול, צילום יונתן לוי-5
אופנת גברים חנות קנת קול, צילום יונתן לוי
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק