מגזין-אופנת-גברים: רועי ירושלמי

ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-12
|

מגזין-אופנת-גברים: תכירו את רועי ירושלמי, 30, בוגר בית צבי, שחקן, דוגמן, מנחה, כותב ויוצר. הוא עשה כמעט הכל, עכשיו הוא מרגיש בשל לפרוץ לקדמת הבמה. ראיון והפקת אופנה

מגזין-אופנת-גברים: מאת: אפי אליסי צילום: נמרוד קפלוטו, סטיילינג: שחר רבן
איפור: ריקי קמלי, עיצוב שיער: ליאו שטיינברג, דוגמן: רועי ירושלמי, ביגוד: סטודיו אורן דר 

ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-6
בגד ים: וינטג'- סטודיו אורן דר. צילום: נמרוד קפלוטו

תכירו אותי

רועי ירושלמי, 187, חתום בסוכנות סברס-מאמא, ניהול ויצוג. www.mama-agency.com. בחו״ל הוא מיוצג על ידי סוכנות בספרד (bertamodels), מאחוריו לימודים בבית צבי ולימודים אצל רותי דייכס – משחק מול מצלמה.
פרסומות לטלוויזיה ולדיגטל: מוטורולה, ידיעות אחרונות, רכבת ישראל, משרד הבריאות, אלקטרה בר, בנק הפועלים, דלתא ועוד.
תפקיד אורח ב״זגורי אימפריה״ ובסידרה ״המובילים״.
קולנוע: סרטי תדמית – אדי ב״שרול מלך הים", ״הנוטר העברי הראשון״ בימאי: נוגה ביח-בטל, תפקיד ראשי בסרטון תדמית למערך הטכני של צה"ל – פירמה הפקות. סרטון תדמית למשרד הבריאות – ״גבר גבר״ בתפקיד יוני הסטאז'ר.
קריינות: סירטון אפלקציה ולתערוכה ל״יד ושם״.
הצגות ילדים ונוער: ״מיקי כפתור האור״ – בתפקיד שבתאי החתול – בימאי: אודי גולדשטק, הפקה: משגב עורי. ״בת הים הקטנה" – בתפקיד טריטון מלך הים – ׳תיאטרון מופע׳ ."נסיך מצרים" בתפקיד פרעה – ׳התיאטרון הארצי לנוער׳ – בימאי: משה ורעננן. "נרניה"- הפקת חנוכה – זאב מוגרים בהפקת ׳תיאטרון רמת גן׳. "אלאדין" – בתפקיד אלאדין בימאי: נתן נתנזון, הפקה:  יצחק גיזרי.
מחזות זמר: "אאידה" בימאי: ארתור קוגן ,"cats" בימאי: עוז מורג.
הצגות: ׳תיאטרון רמת גן׳: ״הארדקור״ (מרטין), ״חסיה היתומה״ (יואל טרכטנברג), ״גוף להשכיר״ (תומאס), ״חוג הסרטן״ (מנתח ראשי) ״חתונת הדמים״ (לאונרדו).

אני באמת מאמין שלצד כל המתנות שאתה מקבל מהעולם, ישנם דברים חשובים בעולם בו בחרתי להיות: התמדה, מקצועיות והנאה ממה שאתה עושה. גם מהדברים הקשורים בעקיפין ליעד שלך. כל יום עבורי הוא עוד צעד בדרך לשאיפות שלי. חשוב לזכור שאין דרך אל האושר. האושר הוא הדרך

ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-2
חולצה: רועי יצחק JUDTLV אוסף פרטי, ג'ינס: קסטר, ז’קט וינטג'- סטודיו אורן דר, נעליים וחגורה: וינטג'- אוסף פרטי, שחר רבן. צילום: נמרוד קפלוטו

יש לי חלום…

״השאיפה שלי לשחק כמה שיותר בקולנוע ובטלוויזיה בישראל. לקבל תפקיד ראשי בסרט קולונוע ובסדרת טלוויזיה, לזכות בקמפיין גדול לחברת אופנה ולגעת בכמה שיותר אנשים דרך המסך הקטן והגדול וכמובן במציאות.
להזיז שם משהו. לרגש, להצחיק, לשמח, לגרות ולהכניס אותם לעולם שלי ולגרום להם לחוות תחושות מרגשות באמצעות כל מדיה בה אני פועל. אני מתכוון לפעול חזק כאן בארץ ובתקווה שאצליח גם לפרוץ גם מעבר לים בעולם הגדול. לחיות על הקו הזה של ישראל והעולם. אני מצטלם בארץ לסרטים, סדרות ובחו"ל גורף קמפיינים ופרסומות בינלאומיות. מטייל ומצטלם בעולם בעקבות העבודות שלי. היעד הסופי: סרט של אלמודובר. את הלוק כבר יש לי, התחלתי ללמוד ספרדית, אז אלמודובר: "דבר אלי".
עד כה הצטלמתי בארץ עבור פרסומות לרכבת ישראל, ידיעות אחרונות, מוטורולה, אלקטרה בר, בנק הפועלים, משרד הבריאות, סדרת סרטוני פרסומת לדלתא ועוד. תפקיד אורח ב״זגורי״, מהסדרות הטובות שנעשו בארץ. עכשיו הגיע הזמן לתפקידים הגדולים בקולנוע ובטלוויזיה. בקרוב ייצא סרט קצר שאני ונתן נתנזון משחקים בו בתפקידים הראשיים. ישנם פרוייקטים הנמצאים בשלבים מתקדמים של ליהוק ו׳בעזרת השם׳ אני אקטוף אותם. אני באמת מחכה להזדמנות הזו שתינתן לי לתפקידים ראשיים, ומאמין שהשנה הדלתות יפתחו עבורי. אמן.
אני יודע שזה מחכה ממש פה לידי. יש לי סבלנות. (אני מאמין שחייבים להמשיך וליצור בעצמך ולהתתרכז בעשייה אישית ולא לחכות למזל) אני יצרתי והפקתי פיילוט לשעשעון טלוויזיה, יש עוד אחד בדרך ובנוסף, רעיונות לסדרת טלוויזיה ופיצ'ר שנמצאים בשלבי פיתוח.
אני באמת מאמין שלצד כל המתנות שאתה מקבל מהעולם, ישנם דברים חשובים בעולם בו בחרתי להיות: התמדה, מקצועיות והנאה ממה שאתה עושה. גם מהדברים הקשורים בעקיפין ליעד שלך. כל יום עבורי הוא עוד צעד בדרך לשאיפות שלי. חשוב לזכור שאין דרך אל האושר. האושר הוא הדרך, ותמיד ״גווד וייבס״. הכי חשוב בעיני הוא ולהיות נאמן לעצמך ולהיות בן אדם טוב״.

״באופנה יש משהו מאוד אינטימי, מציצני, שמושך אותי לעולם הזה. זה חדש לי. מצאתי בזה הנאה חדשה ואני מביא את כל כולי לצילום. מאוד מעניין אותי לעשות אופנה, קטלוגים וקמפיינים. מה שמאוד מעניין אותי היא אופנה שחושבת מחוץ לקופסה, פורצת דרך, נועזת, סקסית״.

ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-10
חולצה: זארה-סטודיו אורן דר. מכנסיים: הוגו בוס, נעליים וחגורה: וינטג’-סטודיו אורן דר, חגורה- וינטג' סטודיו אורן דר, משקפיים: סלין. צילום: נמרוד קפלוטו

אופנה, משחק ומה שביניהם

״אני מאמין שזה תמיד היה שם עוד מגיל צעיר. הייתי קם בבוקר ואומר לאמא שלי בדיוק מה אני רוצה ללבוש לבית ספר (והיו על כך ויכוחים תמידיים ביני לבינה) וכבר אז היה לי טעם אישי. את גיל גיל הנעורים אני זוכר כתקופה נוראית מבחינת הסטייל. אני מאמין שכל אחד שמסתכל אחורה בתמונות נעוריו נחרד ממה שהוא רואה. אני שחקן מהיום שאני זוכר את עצמי. כבר בגיל  שלוש הייתי מנגן באקורדיון שסבא שלי קנה לי. סבא היה ההשראה הגדולה שלי. היינו מאוד קרובים ומחוברים אחד לשני. ניתן לומר שיצאתי מהבטן של אמא הישר לפסטיגל. הייתי מופיע מול המראה. הדמיון שלי היה מאוד מפותח. כבר אז ידעתי שמשחק, זה מה שאני אעשה בחיים.
משחק הוא חלק בלתי נפרד ממני. עד לפני שנה באמת עסקתי רק במשחק.
בקיץ האחרון הייתי בחופשה בברצלונה. ניגש אלי צלם אופנה ששחשב שאני מקומי ופנה אלי בספרדית, כשהבין שאני לא, הוא שאל אם אני דוגמן. סיפרתי לו שאני שחקן בישראל ועשיתי פרסומות ווצילומי קמפיין בסטיליס.  הוא אמר: ״יש בך משהו מיוחד ואתה יכול להצליח בגדול, תחשוב על זה. לך תצטלם ותעשה לך בוק של דוגמן ואז תחזור לפה. אני גם אצלם אותך לצילומי סטודיו, תיפגש עם סוכנויות ותראה לאן זה יזרום״.
הרבה חברים דיברו איתי על דוגמנות, אבל חייתי את חיי כשחקן עובד. מופיע בהצגות ילדים ונוער שזו אחלה פרנסה, עשיתי פרסומות, סרטי תדמית, הנחתי ארועי חברה, הרווחתי טוב טפו טפו. עבודה, עבודה, עבודה. חיכיתי  שיגיע התפקיד שיעלה אותי על הגל.

ניתן לומר שיצאתי מהבטן של אמא הישר לפסטיגל. הייתי מופיע מול המראה. הדמיון שלי היה מאוד מפותח. כבר אז ידעתי שמשחק, זה מה שאני אעשה בחיים. משחק הוא חלק בלתי נפרד ממני. עד לפני שנה באמת עסקתי רק במשחק

ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-5
״היו לי תחושות חזקות״. רועי ירושלמי. צילום: נמרוד קפלוטו

המילים של הצלם יחד עם השכנועים של החברים הדליקו אצלי נורה. חשבתי לעצמי, וואלה, יש פה הזדמנות ואולי הגיע הזמן לפתוח את הראש גם לכיוון הזה. (אני רק רואה פתח וכבר הדמיון שלי עובד שעות נוספות, ידעתי שזה יהפוך למציאות. כך אני פועל בחיים שלי. ׳רועי פנטזיונר שמגשים׳. כך החברים והמשפחה שלי אומרים לי תמיד.
חזרתי לארץ, הפקתי לעצמי יום צילום, מעין מיני הפקת אופנה. חברים עזרו, השגתי צלם, לוקיישן מדהים ויצא ׳אש׳.
פתחתי יומן, קבעתי לעצמי: נובמבר 2015 אני בברצלונה עם התמונות שלי וקדימה. משם הכל היסטוריה עשיתי צילומים עם הצלם הספרדי והתקשרתי לכל הסוכניות וקבעתי פגישות. הצלם קישר אותי למספר סוכנויות, רשימה של 10 הגדולות בברצלונה. היתה סוכנות אחת שנכנסתי לאתר שלהם מישראל. הרגשתי שזו הסוכנות שלי. אצלי האינטואיציה כמעט תמיד הוכיחה את עצמה. היו לי תחושות חזקות. כשנכנסתי לסוכנות, קבלת הפנים היתה מדהימה, הרגשתי שאני חלק ממשפחה. בחודש הבא אני שם, ומקווה להצליח במרחב של עולם האופנה העולמי״.

״באופנה יש משהו מאוד אינטימי, מציצני, שמושך אותי לעולם הזה. זה חדש לי. מצאתי בזה הנאה חדשה ואני מביא את כל כולי לצילום. מאוד מעניין אותי לעשות אופנה, קטלוגים וקמפיינים. מה שמאוד מעניין אותי היא אופנה שחושבת מחוץ לקופסה, פורצת דרך, נועזת, סקסית״.

 אני שומר על אורח חיים בריא, ועדיין, אחרי כל יום צילום, אני דופק דאבל המבורגר עם כל הרטבים והתוספות האפשריות. עניין של הרגל קבוע. בשאר השבוע אני מסתפק בחזה עוף, פריכיות, ירקות וקוטג׳. ימי שישי אצלי הם ימי החטאים. אז אני מבלה במסעדות טובות עם אוכל משובח ולא מוותר על קינוח

ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-8
״פרצת דרך, נועזת, סקסית״. רועי ירושלמי. צילום: נמרוד קפלוטו

אני וזה…

״את הבוקר שלי אני פותח במדיטציה עם ״לואיז היי״. זה שומר אותי מאוזן בתוך כל הטירוף הטוב הזה. ספורט, מכון כושר, שחייה, יוגה, גם הם חלק משגרת היומיום שלי. אני אוהב לבלות הרבה על שפת הים, האין סוף המדהים הזה נותן לי אוויר לנשימה. יש שם מקום להכל. חברים, הביחד, צחוקים וריקודים. פסנתר הוא אחד מכלי הנגינה שאני מת למצוא זמן ולהתחיל ללמוד לנגן בו. אני שומע הרבה מוסיקה קלאסית בבית. היא גורמת לאיזון ולהפליג עם הדמיון. כשאני מנקה את הבית ואת הפאנלים, אני מעדיף מוסיקה ישראלית ופופ. אני שומר על אורח חיים בריא, ועדיין, אחרי כל יום צילום, אני דופק דאבל המבורגר עם כל הרטבים והתוספות האפשריות. עניין של הרגל קבוע. בשאר השבוע אני מסתפק בחזה עוף, פריכיות, ירקות וקוטג׳. ימי שישי אצלי הם ימי החטאים. אז אני מבלה במסעדות טובות עם אוכל משובח ולא מוותר על קינוח״.

ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-7
״ להפליג עם דמיון״. רועי ירושלמי. צילום: נמרוד קפלוטו

אני רוצה עוד…

״החלום שלי, וזה מה שחשוב לי בחיים, הוא להמשיך וליהנות ממה שאני עושה. להתרגש כל יום מחיי המקצועיים והאישיים, אני הרפתקן. להמשיך לסקרן ולהפתיע את עצמי. לגרום לכך שהדברים שאני עושה יגיעו ממקום אמיתי. אני מאמין שהדברים הללו גורמים לחלומות להתגשם. אני מייחל לעצמי הרבה חופש ביצירה שלי . וגם: שהתקופה הזאת של טירוף, צילומים, הצגות ואודישנים רק תמשיך. נתראה על הסט״.

ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-9
״מחכה לתפקיד גדול״. רועי ירושלמי צילום: נמרוד קפלוטו
ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי
״הרפתקן״. רועי ירושלמי. צילום: נמרוד קפלוטו
ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-11
״מהבטן של אמא הישר לפסטיגל״. רועי ירושלמי. צילום: נמרוד קפלוטו
ראיון והפקת אופנה עם רועי ירושלמי-4
״להמשיך ליהנות״. רועי ירושלמי. צילום: נמרוד קפלוטו
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


אודות Fashion Israel


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


תגובות פייסבוק