אופנה ישראלית: כלניות

ערן הדס ומעיין שלף. הדרשה 19
|

אופנה ישראלית: כלניות – ראובן רובין במאה דולר למען ילדים נזקקים. דגנית ברסט על מפלצות בגלריה 19, שיח גלריה על הנער האבוד דוד מערבי במוזיאון נחום גוטמן

אופנה ישראלית: כלניות

 

ראובן רובין במאה דולר!

ציורו המפורסם של האמן ראובן רובין, "כלניות", בשווי 65 אלף דולר, יועמד להגרלה למען גיוס כספים לתרומה לילדים נזקקים

ראובן רובין במאה דולר!
"שעה טובה עם ילד"

בסקר מיוחד התברר כי האמן ראובן רובין הוא הצייר הישראלי המוכר והנמכר ביותר ברחבי העולם. מאחר וכך הוחלט להעמיד את אחד מציוריו החשובים בשווי 65,000 דולר במרכז הגרלה, שהכנסותיה יועמדו לטובת ילדים בסיכון. רעיון ההגרלה עלה במוחו של חבר רוטרי יובל בר-נר, שהציע ליושבת ראש ויצו ישראל, גילה אושרת, לצאת במבצע משותף שכל הכנסותיו יהיו לטובת פרויקט "שעה טובה עם ילד" שמנהלת ויצו למען ילדים בסיכון. שני הארגונים, רוטרי וויצו רכשו ב-65,000 דולר את ציורו של רובין "כלניות" ועתה הם מעמידים את הציור להגרלה לציבור הרחב תמורת 100 דולר לכרטיס.

ראובן רובין במאה דולר!-1
"כלניות" . ראובן רובין

בשוק האמנות הישראלי ישנם האומרים כי זו  הזדמנות נדירה לזכות בציור. הבונוס לרוכשי הכרטיסים הוא הסיפוק במתן הזדמנות להרחיב את מפעל "שעה טובה עם ילד" החיוני למען רווחתם של אלפי ילדים בישראל הזקוקים לסיוע. במסגרת פעילות "שעה טובה עם ילד" מאמצים מתנדבים ילדים בסיכון ומלווים אותם בשעה טובה ומנחמת בכל שבוע, לאורך כל שנת הלימודים. עבודתו האייקונית "כלניות" של  האמן ראובן רובין (שנות ה-70 המוקדמות), בגודל 38X46 ס"מ, חתומה בידי האמן בצידה השמאלית. לעבודה מצורפת תעודת מקוריות חתומה בידי כרמלה רובין מנהלת ואוצרת "בית ראובן".
ראובן רובין, זוכה פרס ישראל, הוא ממיצגיה המובהקים של האמנות הארץ ישראלית, ועבודותיו זוכות להצלחה רבה בקרב אספנים בארץ ובעולם. במכירה פומבית של חברת סותבי'ס שהתקיימה בדצמבר האחרון בניו יורק נמכרה יצירתו "ירושלים" במחיר שיא של 635,000 דולר.
בוויצ"ו וברוטרי פונים לקהל ישראלי ויהודי ברחבי העולם ומקווים להשתתפות רחבה בהגרלה. 100% מההכנסות קודש לפעילות למען הקהילה. את הכרטיסים להשתתפות בהגרלה ניתן לרכוש באתר מיוחד שהוקם לצורך כך. ההגרלה באישור משרד האוצר. ב-1 במאי יוכרז הזוכה.
כתובת האתר לקניית כרטיס הגרלה: http://rubinfor100.com

אופנה ישראלית: כלניות

מפגשים על מדע ואמנות

סדרת מפגשים בגלריית המדרשה-הירקון 19

גלריה המדרשה 19 מפגשים אורי ניר
אורי ניר. סדרת "חוד פעימה"

את הסדרה ערך אבי לובין, האוצר ומרכז הלימודים העיוניים בתוכנית ללימודי המשך באמנות של המדרשה. בכל מפגש יתארח אמן ישראלי אחד (או שניים המשתפים פעולה ביניהם). האמן יציג מבחר מעבודותיו הקשורות ליחסים בין מדע לאמנות דרך השיחות יבדקו המפגשים תפיסות שונות של היחסים בין אמנות למדע.
דגנית ברסט תדבר על מפלצות, על שדים ועל היחסים בין מדע, מיסטיקה ואמנות, ותספר על האופן שבו עבודותיה עוסקת במדע דרך מושגים כמו "המזימה של הטבע" או "השד של מקסוול", החל ממחווה שעשתה ב-1975 לעבודתו של ברוס נאומן "האמן האמתי עוזר לעולם באמצעות גילוי אמיתות מסתוריות", דרך "חקירות לוך נס" משנות ה-80, ועד לעבודותיה האחרונות.
עתר גבע יציג מבחר פרויקטים עכשוויים של החממה האקולוגית בעין שמר, כולל שיתוף פעולה שאנשיה עושים בימים אלה עם MIT. לאחר מכן ישוחח עתר עם אביו, אביטל גבע, על החיבור בין אמנות למדע בחממה, על הסיבות לשיתופי פעולה בין אמנים למדענים, על שילובם של אמנים במדע ושל מדענים באמנות ועל מקומה של האמנות בחממה של עין שמר.
אורי ניר יציג עבודות שלו מתקופות שונות וישוחח על ניסויים, על מעבדות ועל מדע מזוהם במפגש הרביעי, ובמפגש האחרון תספר מירי סגל על אחדות מעבודותיה ועל עניינים טכנולוגיים ומדעיים שמופיעים בהן.

תכנית המפגשים:
דגנית ברסט – יום שני 16.2 בשעה 20:00.
אביטל גבע ועתר גבע –  יום שני 22.2 בשעה 20:00
אורי ניר – יום שני 2.3 בשעה 20:00
כניסה: חופשית

אופנה ישראלית: כלניות

שירה הנוער

שיח גלריה במוזיאון נחום גוטמן לאמנות

דוד מערבי - חברו הנשכח של נחום גוטמן מ'בצלאל'
"רוח התקופה של הישוב בארץ, בראשית המאה העשרים"

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, יערוך שיח גלריה בנושא חשיפת יצירותיו של האמן דוד מערבי  מהאמנים הראשונים של בצלאל הישן.
התערוכה מהווה הזדמנות לחשוף את יצירותיו ולגלות את דמותו העגולה של תלמיד ״בצלאלי״ אובד זה. הרישומים, הציורים והלחנים המוצגים משקפים את עולמו האישי כצייר, כמלחין, כחלוץ, כתלמיד, כמורה וכאיש משפחה. ובו זמנית משקפים את המקום, האידיאולוגיה ואת רוח התקופה של הישוב בארץ, בראשית המאה העשרים. מערבי הלחין יותר משמונים שירי ילדים, שחלקם הפכו לנכסי צאן ברזל של שירי ילדות ונוער ישראלים, ביניהם: "שירה הנוער", "גינה לי", "קשתנו על שכמנו" ועוד. שמונה שירים שהלחין יצאו לאור בספרו של המשורר לוין קיפניס "מחרוזת" (שראה אור לראשונה בשנת 1923). בנוסף, הלחין אופרטות לילדים וניצח על מקהלות שונות.
שיח גלריה:  14.02.2015 יום שבת בשעה 11:00. עם האוצרת: נורית טל-טנא

אופנה ישראלית: כלניות

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


אודות Fashion Israel


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


תגובות פייסבוק