אסונות מפלסטיק. קרדשיאן

אסונות מפלסטיק 2015-1
|

אסונות מפלסטיק. קרדשיאן – השטיח האדום של טקסי פרסי הבילבורד, Billboard Music Awards. "העונה הזו היא כמו העונה הראשונה, רק על סטרואידים"

אסונות מפלסטיק. קרדשיאן

"אסונות מפלסטיק" 2015
משמאל: גיירמו אילנד, חבר בלהקת היפ הופ, שגידל חזה לתפארת בעקבות התמכרות לסטרואידים, והיום הוא נפול ומרוקן. "אסונות מפלסטיק" צילום: יח"צ

מאת מערכת המגזין


ד"ר פול נסיף וד"ר טרי דוברו

חוזרים בעונה חדשה וקיצונית הרבה יותר, של הסדרה המצליחה "אסונות מפלסטיק". סיפורים חדשים של פציינטים מוזרים, שזקוקים נואשות לעזרת שני המומחים המוכשרים, כדי לתקן את שלל הניתוחים הפלסטיים הכושלים שעברו והאסונות האסטטיים שנוצרו.

בתוכנית, המציגה את הצד המכוער של תעשיית היופי, נפגוש את המטופלים שעברו אין ספור ניתוחים כדי להגיע לאידאל יופי, וקיבלו תוצאה הפוכה.

החל מסלבריטאים, כוכבי טלוויזיה, ספורט ומוסיקה ועד לנפגעי שריפה שעוותו מכוויות, ומטופלים שסובלים מתוצאות זריקות סיליקון שנקנו בשוק השחור וטיפולים שנעשו ע"י חובבנים או מתחזים.

"אסונות מפלסטיק"

חוזרת לשנות את חייהם, ולהחזיר את התקווה למטופלים בעזרת ניתוחים שיקומיים מופלאים.

בין המטופלים שיופיעו בעונה השנייה והשערורייתית: ניקול אגרט, לשעבר יפהפיה מ"משמר המפרץ" והיום תואמת אורית פוקס, שרוצה להקטין את שדיה, דניאלה מנדז – מקרה נדיר של טרנסג'נדרית מגבר לאישה, לגבר, וחזרה לאישה וגיירמו אילנד – חבר בלהקת היפ הופ, שגידל חזה לתפארת בעקבות התמכרות לסטרואידים, והיום הוא נפול ומרוקן.

ד"ר טרי דוברו

מספר שלפני העונה הראשונה פנו אליהם בין 500 ל-600 אנשים ואילו הפעם קיבלו כ-6000 פניות מאנשים שסובלים מתוצאות ניתוחים גרועים, ומהם בחרו את המקרים הקשים והמטורפים ביותר הקיימים ואלה שכמעט בלתי ניתנים לתיקון.

 "אסונות מפלסטיק". ד"ר פול נסיף וד"ר טרי דוברו-1
"אסונות מפלסטיק". ד"ר פול נסיף וד"ר טרי דוברו

פרק 1

בפרק הבכורה של העונה החדשה נפגוש את "ניו יורק" פולרד (מתוכנית הריאליטי של פלייבור פלייב, שקיבלה אח"כ תכנית משלה), שמקווה שהרופאים יוכלו לתקן את ניתוחי הגדלת החזה הכושלים שעברה. ד"ר פול נסיף מבצע ניתוח שחזור הירואי לניצולת שריפה שנכוותה קשות, והרופאים פוגשים בטרנסג'נדרית שבין כל הניתוחים והטיפולים שעברה, גם הוזרקו לפניה כמויות של מלט!

פרק 2

בפרק זה נפגוש שוב בניקול אגרט, שבעברה היתה כוכבת יפהפיה בסדרה "משמר המפרץ" ונערת זוהר הוליוודית, והיום היא מעוניינת להקטין את את שדיה לאחר שהושתלו בגופה שתלי ענק. ד"ר טרי דוברו עושה ניתוח שחזור לאישה שנדבקה בחיידק טורף שעיוות את הופעתה, והרופאים פוגשים בדיילת שנמצאת במרדף אחר הניתוח הפלסטי המושלם.

"אסונות מפלסטיק" ערוץ E עונה 2, ימי שישי, 16:45

השטיח האדום של טקסי פרסי הבילבורד – Billboard Music Awards

Billboard Music Awards2015
ג'וליאנה רנסיק, טרנס ג'י. Billboard Music Awards. צילום: יח"צ

ג'וליאנה רנסיק, טרנס ג'י

ומומחי האופנה של ערוץ E מגיעים לראשונה לשטיח האדום של טקס פרסי המוסיקה של בילבורד. הפרסים בטקס מוענקים מטעם מגזין המוסיקה Billboard, המפרסם את מצעדי המוסיקה החשובים בארה"ב.

בניגוד לפרסים אחרים שניתנים ע"י חברי אקדמיה או ע"י הצבעת קהל, פרסי הבילבורד ניתנים לאומנים המצליחים ביותר, כשההצלחה נמדדת ע"פ נתוני המכירות, ההורדות וההשמעות שלהם. הטקס נחשב לאחד החשובים בתעשייה, יחד עם הגראמי ופרסי המוסיקה האמריקאים.

השנה טיילור סוויפט וסאם סמית מובילים במספר המועמדויות, עם 14 לסוויפט ו-13 לסמית'. במקום השלישי איגי אזלייה עם 12. אמנים בולטים נוספים השנה הם מייגן טריינור, אריאנה גרנדה, פארל וויליאמס, קייטי פרי וואן דיירקשן. ג'וליאנה וטרנס ישוחחו עם כל הכוכבים הגדולים, רגע לפני שהטקס מתחיל.

השטיח האדום של טקס פרסי הבילבורד, יום ראשון, 17.5, בשעה 1:00 לפנות בוקר
שידור נוסף (ללא תרגום) בשני, 18.5, בשעה 18:40
שידור נוסף (עם תרגום) ברביעי, 20.5, 18:40 ו-22:15  ובשישי, 22.5, ב- 17:3

משפחת קרדשיאן עונה 10 – חלק א'

ממשיכה להפתיע. "משפחת קרדשיאן". צילום: יח"צ
ממשיכה להפתיע. "משפחת קרדשיאן". צילום: יח"צ

משפחת קרדשיאן

ממשיכה להפתיע בכל יום שישי ב-16:00, עם הנסיעות, המסיבות, הריבים וההתפייסויות של המשפחה. היא מעניינת, מקסימה ומטורפת בהיסטוריה של הריאליטי. בתאריכים 22.5 ו-29.5 ישודרו, במקום פרקים רגילים, שני ספיישלים נלווים לעונה העשירית והמצויינת של משפחת קרדשיאן.
משפחת קרדשיאן עונה 10,ימי שישי ב-16:00 פרקים חדשים בבכורה!
ב 22.5 וב-29.5, בשעה 16:00, ישודרו הספיישלים החדשים.


אודות


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל:

מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית:

ונשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור

והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית.

במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים.

ופועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה

והדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק