בין קז'ואל לבין שיק 

FACTORY54 AMI SS23 CAMPAIGN MICHAELBAILEYGATES NOLOGO (12) (1)3
|

בית האופנה נוסד על ידי אלכסנדר מתיוסי בשנת 2011, לאחר עבודה ממושכת בבתי אופנה שונים בפריז, מילאנו וניו יורק.  מתיוסי, בוגר מסלול האופנה במכללת דופרה הפריזאית, השיק את המותג במטרה לבנות מלתחה מסוגננת המטשטשת את הגבולות שבין קז'ואל לבין שיק. 

הקולקציות בעיצובו זכו למעמד מבוקש, בזכות לכידה מדויקת של השיק הצרפתי החמקמק המשלב פריטים על-זמניים המוגשים באיכות בלתי מתפשרת, לצד הקפדה על נונשלנטיות נינוחה, אותנטית ולא מתאמצת.

השם AMI נבחר כראשי התיבות של המייסד והמעצב הראשי, ומשמעותו בצרפתית "חבר". סימן ההיכר של המותג הוא הלוגו האדום שמורכב מחיבור בין לב לאות A. 

FACTORY54 AMI SS23 CAMPAIGN MICHAELBAILEYGATES NOLOGO (6)3
FACTORY54 AMI SS23 CAMPAIGN MICHAELBAILEYGATES NOLOGO

בקולקציית אביב-קיץ 2023 תוכלו למצוא פריטים קלאסיים שישתלבו בקלות מגוון לוקים ליומיום, לבילויים בערב או לחופשות – כמו טי-שירטס, חולצות פולו, דנים וכפתורים, מכנסי ברמודה, ג'ינסים, סווטשירטים, סניקרס, כובעי מצחייה וז'קטים ספורטיביים קלילים. הדפסים כמו לבבות ופסים, בשילוב פלטת צבעים של כחול נייבי, לבן, אדום, קרם ותכלת, מעניקים לפריטים מראה רטרו בסגנון טניס עדכני. הטאץ' הסופי טמון בדיטיילס ובכיתובים הממותגים, כמו גם ברקמת הלוגו האייקונית. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק