סטייל בכחול  לבן

קולקציית כחול לבן גולברי צילום שי יחזקאל (2)2
|

לרגל יום העצמאות משיק בית האופנה GOLBARY כמחווה לרגל חגיגות 75 למדינת ישראל,  קולקצייה חדשה ומרגשת  של פריטים כחול/לבן,  לאביב 2023. 

הקולקצייה החדשה כוללת מגוון רחב של פריטים בכחול/ לבן ופריטים המשלבים את שני הצבעים, החל משמלות קלילות ואווריריות, חצאיות מידי, חליפות במגוון סגנונות, חולצות מכופתרות, טישרטים בגווני הלבן, ג'קטים כחול/ לבן, ג'ינסים, וגופיות,  לצד אקססוריז  תואם,  והכל במחירים נוחים לכל כיס. 

הקולקצייה החדשה של גולברי חגיגית ומתאימה לאירוע יום העצמאות, אך גם מגוונת וניתן לשלב אותה ליום יום, לעבודה ולשעות הפנאי. בין הפריטים הבולטים:  חליפות  נשפכות עם קשירה במותן,  שמלות רומנטיות,  רכות, נשפכות,  חלקות  או עם הדפסים,  שמלות תחרה לבנות עם קשירות במותן או בכתפיים המאריכות את הגוף ויוצרות מראה נשי ורך, שמלות בדפוסי פרחים בהשראת האביב המחטבות ומלוות את קווי המתאר של הגוף ושמלות קרושה בשילוב מלמלות.

קולקציית כחול לבן גולברי צילום שי יחזקאל (1)3
קולקציית כחול לבן גולברי צילום שי יחזקאל

כמו כן ניתן למצוא חולצות שיפון נשפכות רומנטיות או חולצות פופולין מעוטרות עדינות בשילוב מכנסי דריל לבנים, או מכנסיים מחויטים באורכים משתנים. 

לצד פרטי האופנה מציע המותג גולברי מגוון רחב של אביזרי אופנה בכחול/לבן, החל מצעיפים אופנתיים, תכשיטים מעוצבים ועד חגורות מלאות שיק ותיקי ם.  

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק