אופנת גברים: גוף חטוב

בודי טייט לגברים
|

אופנת גברים: גוף חטוב – מיואשים מול המראה? הנה שיטת טיפול שתגהץ לכם את השומנים

אופנת גברים: גוף חטוב. מאת: מערכת המגזין

כשמדברים על דיאטה, חלקנו וודאי נדמיין אישה מתוסכלת בולסת חסה וחולמת על עוגה מפתה. הצד השני, גם הוא מדמיין אתכם חטובים, שהרי שומנים אינם נחלתם של נשים בלבד.
אמנם לנו הגברים קל יותר לרדת במשקל ולחטב את גוף בשרירים במהירות גדולה מזו של הנשים. ועדיין, אם אתם מוצאים עצמכם מבלים זמן ניכר בחדר כושר, ומתקשים לראות תוצאות באזורים מסוימים – יש מצב שבודי טייט הוא הפתרון עבורכם.

 

בודי טייט
'בודי טייט' לגברים. מיצוק ומתיחת העור

 

מה זה בודי טייט?

בודי טייט הינו מכשיר טיפולי המסייע בהמסת שומן. הוא מאפשר לבצע המסת שומן נקודתית, מאזורים מסוימים בגוף, בהם השומן אינו יורד בקלות. פעולה זאת מתבצעת באמצעות גלי רדיו המחממים את השומן עד להמסתו.
מדובר בשומן שמקורו בגנטיקה שלנו, כזה שלא תמיד נעלם בעזרת דיאטה ופעילות ספורטיבית, ולכן פתרון טיפולי כבודי טייט יכול לתת לכך מענה.
אצלנו הגברים מדובר בעיקר באזורים בגוף ה"מועדים לשומנים", כגון בטן, מותניים ואזור החזה (ישנם גברים הסובלים ממצב הקרוי "גניקומסטיה" בו החזה הגברי לשד נשי. במקרים מסוימים של "גניקומסטיה", המסת שומן תיתן פתרון מצוין ותחזיר את החזה למראה הגברי הנכון).

איך מתבצע הטיפול?

פעולת הבודי טייט מורכבת משני שלבים. בשלב הראשון תוחדר מחט דקיקה ביותר, בשם 'קנולה' לאזור המטופל. דרכה יועברו גלי הרדיו. תוך כדי כך המכשיר גם יבצע פעולת "גיהוץ" על פני העור שימנעו היווצרות של גבשושיות שומן ויעניקו לעור מראה חטוב ומוצק. בשלב השני ינוקז השומן, הפעם כנוזל, אל מחוץ לגוף. ההליך ב'פרופורציה' מבוצע בהרדמה מלאה, המאפשר טיפול יעיל במספר רב של  מוקדי שומן.

יתרונות הבודי טייט

  1. חיטוב הגוף ומתן מענה לשומן שקשה להפטר ממנו בדרך אחרת.
  2. מיצוק ומתיחת העור. פעולת החימום מגרה את הגוף לייצר קולגן המעניק לגוף אלסטיות וגמישות.
  3. טיפול וזמן החלמה קצרים יחסית.
  4. השומן המומס אינו חוזר. (חשוב להקפיד על אורח חיים בריא ופעילות גופנית במקביל).

*בודי טייט אינו מהווה תחליף לאורח חיים בריא, אך הוא מאפשר לחטב את הגוף ולהגיע לתוצאות מצוינות, שלא היינו יכולים להשיג בעזרת פעילות ספורטיבית בלבד. הגוף ייראה חטוב ומוצק יותר.

*באדיבות רשת פרופורציה
רשת מרפאות פרופורציה נוסדה בשנת  1988 והיא המובילה את תחום שירותי הרפואה האסתטית בישראל, באמצעות איכות, שירות וחדשנות טכנולוגית במשך 3 עשורים. הרשת, הפועלת בפריסה ארצית מלאה, כוללת  12 מרפאות מתקדמות בישראל וסניפים נוספים בחו”ל.

אופנת גברים: גוף חטוב
לפרטים נוספים: 5599* או באתר: http://proportsia.co.il

 

 

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי


מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן



אודות Fashion Israel


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


תגובות פייסבוק