גלובל ברנדס גלרי. חנות חדשה בקונספט מיוחד

G CONCEPT רמת החייל צילום יחצ מאושר לשימוש (3)1
|

קבוצת גלובל ברנדס גלרי משיקה חנות חדשה בשם "G CONCEPT" המאגדת את כל מותגי הקבוצה. בחנות יימכרו סמפלים ייחודיים שטרם יצאו לשוק. יחידה אחת מכל דגם בישראל ויחידות בודדות בעולם של הקולקציות שיצאו בעוד כשנה

המהלך מתקיים פחות מחודשיים לאחר הקמת מועדון הלקוחות של הקבוצה אשר ע"פ התחזיות יעבור את רף 100,000 חברים בשנה הראשונה להקמתו. בין מותגי הקבוצה שיימכרו בחנות: GUESS, DKNY, סם אדלמן, BAYTON ועוד. 

החנות החדשה שהוקמה ברמת החייל בתל אביב משתרעת על פני 100 מ"ר ומעוצבת באופן כזה שלכל מותג אופנה – מתחם משלו. בחנות החדשה שקיבלה את השם "G CONCEPT" הושקעו למעלה מ-1.2 מיליון שקלים ומלבד המבחר המגוון של המותגים והפריטים, יימכרו בחנות סמפלים בלעדיים וייחודיים של המותגים השונים, במחירים אטרקטיביים במיוחד לקהל הרחב. 

G CONCEPT רמת החייל צילום יחצ - 2
G CONCEPT רמת החייל צילום יחצ

גל פרלמן, מנכ"ל ושותף בקבוצת גלובל ברדנס גלרי: "אנו נרגשים לפתוח את חנות הקונספט הייחודית שלנו שהינה השלישית במספר בלב ליבה של תעשיית האופנה התל אביבית. נוכחנו לראות כי שילובם של מספר מותגי אופנה בינלאומיים לצרכן הישראלי מאפשר חווית קנייה במקום אחד, מקצה לקצה לטוטאל לוק מושלם. בתקווה לפתיחתן של עוד 2-3 חנויות נוספות בקניונים המובילים בארץ עד לסוף השנה הנוכחית".

החנות החדשה היא ה-13 במספר חנויות המותגים של הקבוצה בישראל, שהוקמה רק ב-2019 לצד אתר הסחר בקבוצה: www.globalonline.co.il וזאת בנוסף לעוד מאות נקודות סיטונאיות ברחבי הארץ שבהן ניתן להשיג את מותגי האופנה הבינלאומיים במיובאים על ידה.

טווח המחירים: 1,190.90 – 149.90 ₪.

חברת גלובל ברנדס גלרי בע"מ (GBG) הינה חברת בינלאומית בבעלות פרטית לייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים. כיום, GBG משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. בין מותגיה נמנים: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותגי הנעליים האמריקאיים SAM EDELMAN ו-CIRCUS ומותג נעלי האופנה/נוחות הצרפתי BAYTON המיוצר בספרד. החברה מפעילה אתר סחר בכתובת:www.globalonline.co.il  ומעבר לחנויות המותגים, משווקת את מוצרי המותגים במאות נקודות סיטונאיות הפזורות ברחבי הארץ.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק