שירל אברג'ל זכתה בתחרות גוצ'י היוקרתית

שירל אברג׳ל. צילום: יח״צ - 2
|

גאווה לעולם האופנה הישראלי: “ I used to be you", קולקציית האופנה שיצרה שירל אברג'ל, בוגרת המחלקה לאופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה, זכתה במקום הראשון , בקטגוריית האופנה, בתחרות יוקרתית ובינ"ל שנערכה על ידי בית האופנה גוצ'י

שירל אברג'ל, בוגרת המחלקה לאופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה זכתה במקום הראשון בקטגוריית האופנה,  בתחרות הבינ"ל  היוקרתית של גוצ'י על פרויקט הגמר שלה I used to be you בהנחיית המעצב שאול אהרוני. 

תערוכת בוגרי עיצוב הגלובלית 2022 בשיתוף פעולה עם גוצ'י התקיימה זו השנה השלישית בהשתתפות של כ-5,489 בוגרי מוסדות אקדמיים מרחבי העולם והיתה התצוגה המקוונת הגדולה ביותר אי פעם של מעצבים מרחבי העולם. כ-500 עבודות סטודנטים נבחרו מרשימת המועמדים שהתקבלו, העבודות נבחרו על ידי פאנל של 150 שופטים מהתעשייה ולאחר מכן עברו להצבעה של הצופים בתצוגה. הזוכים נבחרו על ידי 187,352 קולות שהוצגו בהצבעה הציבורית. בקטגורית האופנה זכתה כאמור, שירל אברג'ל, שפרויקט הגמר שלה היה אחד הבולטים והמרתקים גם בתצוגת האופנה של בוגרי המחלקה במרכז האקדמי ויצו חיפה.

שירל אברג׳ל. צילום: תיאה פרנק - 1
שירל אברג׳ל. צילום: תיאה פרנק

"הפרויקט שלי עוסק במציאות של האוכלוסייה השקופה, דיירי הרחוב" מסבירה שירל אברג'ל. "גם אם מתעלמים מהם, עדיין הצצה ומבט חטוף מאפשרים לנו לחשוף ולהבדיל על פי תנוחת הגוף הקורס, העצב בעיניים והצבע הדוהה של הבגדים המתכסים בלכלוך, זהו ציר הזמן של דייר הרחוב . דיירי הרחוב מספרים שעם כל הקושי הם רואים גם נקודות אור. גם חיוך או התעניינות יכולים לעזור להרים ולתת תקווה מלבד כסף, אוכל או סמים. הקולקציה מציגה שלבים של מעבר מחיים רגילים של יציבות, לאובדן פיזי של קורת גג ,אובדן נפשי ועוד. בחרתי להתמקד במעיל עוטף כמגן, כובעים, עומס ושכבות, המבטאים את המציאות היום יומית שלהם בשילוב של צבעוניות עזה וחזקה של רגשותיהם". 

שירל אברג׳ל. צילום: יח״צ - 22
שירל אברג׳ל. צילום: יח״צ

רחל גץ-סלומון, ראש המחלקה לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה: "הפרויקט של שירל הוא פרויקט הגמר המצטיין של שנת הלימודים תשפ"ב במחלקה לאופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה. לאורך כל שנות לימודיה הייתה שירל סטודנטית סקרנית וחתירה למקצועיות ביססה את עבודתה. פרויקט הגמר שלה שהוא העבודה הזוכה בתחרות זו משקף את הלך הרוח במחלקה שלנו, והוא- עיסוק בנושאים חברתיים חשובים. שירל יצאה אל הפרויקט מתוך מחקר מעמיק שקיימה על אודות דרי רחוב וחסרי הבית, והשכילה לפתח קולקציה מתוחכמת, חדשנית ומרהיבה. המחלקה לעיצוב אופנה והאקדמיה כולה גאה בזכייה וצופה עתיד למעצבת צעירה זו." 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק