דנית אטרי סוחפת

דנית אטרי - 1
|

״האתגר האמיתי הוא לא להיות מושלמת, אלא שלמה״. אומרת דנית אטרי, גורו הכושר וכוכבת הפינטנס החיפאית החמה באינסטגרם. היא יפה, חטובה ופוטוגנית. עם עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם וגוף שכל אישה הייתה חולמת עליו, דנית אטרי בהחלט לא מתכוונת לעצור

במתחם הפיטנס המפואר והחדשני המשתרע על פני 250 מ"ר בנווה שאנן חיפה, מבטיחה דנית אטרי התמכרות לאורח חיים בריא, גם עבור מי שלא בדיוק בכושר וצריכה הכוונה תזונתית מן היסוד.

תוך כדי גדילת קהל העוקבים בכרטיס החלו הגולשים לפנות אליה בשאלות מקצועיות, ודנית מצידה השקיעה בלימודי כושר מקצועיים כדי שתוכל להשיב ולייצר תוכן איכותי יותר עבור קהל העוקבים שלה. כך הפכה לגורו כושר מפורסם המשלבת טיפים מקצועיים לצד תמונות מעוררות השראה. והשאר? היסטוריה.

"השיטה שלי מתמקדת בגישת אימונים בשילוב תזונה נכונה, לחיים בריאים ומאושרים יותר. המתחם הזה נבנה לאחר מעל עשור של עבודה וחקירת הגוף עד למצבי קיצון, כדי ללמוד אותו.

מדיאטות כסאח ועד להשתתפות בתחרות פיתוח גוף. הדרך שאני סללתי עבור עצמי, נסללה ונכתבה בדם ולכן אין סיבה שנשים אחרות לא יוכלו לצעוד בה ולקצור את הפירות שלי, במינימום זמן וסבל ומקסימום הבנה והצלחה"

דנית אטרי. צילום: יח״צ - 2
דנית אטרי. צילום: יח״צ

שיטות האימון במתחם של דנית אטרי הן דינאמיות ומשלבות עולמות כושר שונים. כח, אירובי, עיצוב-חיטוב, בטן, פילאטיס מזרן ועוד. כמו כן קיים מיכשור כושר חדשני המשולב תוך כדי באימונים, בהתאמה לפי יכולת אישית של כל מתאמנת והכול נעשה באווירה 'מסיבתית', עם קהילת נשים מגובשת שמתאגדת סביבה.

ניתן לראות דוגמאות רבות למהפכים של ירידה במשקל וחיטובים שהגיעו אליהן אלפי נשים,

גם בזכות סדנת התזונה 1*1 בדרך להצלחה- תוכנית בת 8 שבועות שבה כל לקוחה עוברת עם דנית באופן פרטני מסע מחולל שינוי הן מבחינה תפיסתית-תודעתית והן מבחינה פיזית. ואין כזה דבר אצלה צומות, או הימנעות מפחמימות ומתוקים, הכול באיזון ועל זה לדבריה היא עובדת יחד עם הבנות.

דנית אטרי – מתחם פיטנס
אינסטגרם: danit_atari_fitness
דרך חנקין 58, נווה שאנן, חיפה
נייד ‎050-5232899

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק