החיוך הוא האיפור היפה של האדם ואפילו בחינם

ארז משולמי - 5
|

כך אומר ארז משולמי, הדוגמן שפרץ את מסלול הדוגמנות בגיל 56, לאחר 30 שנות הוראה במתמטיקה ובימים אלו הוא מעלה מופע חיים מעצים מרתק אישי וסוחף, בו הוא מגולל את סיפור חייו המפתיע בשילוב שירים ישראלים מוכרים.

 "למה דוגמנים לא מחייכים? " שואל ארז משולמי בצניעות את סמדר גנזי , מפיקת התצוגה ובעלת סוכנות הדוגמנות I Am ProAging,  רגע לפני שהוא עולה על מסלול הדוגמנות ופותח את תצוגת האופנה של בוגרי ויצ"ו חיפה. 

שיר אברג'יל. דוגמן ארז משולמי. צילום
שיר אברג'יל. דוגמן ארז משולמי. צילום יחצ

 "לך אני מרשה" היא אומרת" כי באמת קשה לעמוד מול חיוך מאוזן לאוזן עם שיניים צחורות כמו שלך"  היא מחייכת ואומרת.

  הוא גדל והתחנך ברחובות העיר והמשיך למרכז הארץ להגשים את חלום חייו , להיות מורה למתמטיקה. במשך 3 עשורים הוא העביר אלפי תלמידים מציון נכשל לציונים  של 90-100 ונקרא בפי כל "הקוסם "בתחומו. הוא זכה מספר פעמים כמורה מצטיין וגישתו לתלמידים ולמקצוע היו שם דבר בתחום הוראת המתמטיקה.

דגם של שיר אברג'יל. דוגמן ארז משולמי. צילום שחר רבן - 8
דגם של שיר אברג'יל. דוגמן ארז משולמי. צילום שחר רבן

הוא החליט להמיר את שעות ההוראה האינטנסיביות  בו עבר מעיר לעיר ועצר ללמד בבתי ספר באזורים כושלים , מתוך אג'נדה ללמד את תלמידי ישראל מתמטיקה. לא רק שיעברו בציון מצטיין אלא לגרום להם לאהוב את המקצוע ולשחרר את הפחד  מתחום שלא קל לכולם. הוא האמין בכל תלמיד, או תלמידה במשך כל שנות הוראתו," כי הדבר החשוב בלימוד מתמטיקה, זה קודם כל המורה. אם אדע לפשט ולהסביר להם את מה שנראה להם כדבר המפחיד ביותר, הם יבינו את החומר בקלות יותר ואוכל לשבור להם את מחסום הקושי".

הוא אומר בחן המהול בתשוקה למקצוע.  מנהלי בתי ספר היו רודפים אחריו ואחר שיטת לימודו כדי שיבוא ללמד בבתי הספר שלהם. ואכן כך הוא עשה. הסתובב במשך עשרות שנים כדי להגשים את חלומו ואת חלום הורי התלמידים שהילד/ה יעברו לא בציון נכשל.

דגם של רותם בר. דוגמן ארז משולמי. צילום הרצי שפירא - 5
דגם של רותם בר. דוגמן ארז משולמי. צילום הרצי שפירא

 אך החלומות אצל ארז משולמי רק התעצמו עם השנים והוא אינו עוצר! חלום חיים קטן שהחביא במגירות, היה לדגמן.

 "תמיד אמרו לי שיש לי מבט שמשדר משהו אחר, חיוך ממיס לבבות שמעביר אנרגיות ללא הפסקה ורצון של אנשים להיות בסביבתי". הבנתי כי יש בי סוג של כוח שאני מעוניין להעבירו הלאה.

מי שהצית את הלהבה בתחום הדוגמנות היה הסטייליסט שחר רבן,  שהראה לי כי אני יכול להצליח, גם אם אני בגיל 56 ועוד זו רק ההתחלה..

ארז משולמי. צילום: יחצ - 7
ארז משולמי. צילום: יחצ

 בתחום שהגיל אכן משחק תפקיד נכבד. הוא החל לדגמן עבור המותג  STYLE YOUR LIFE והתאהב במצלמה.

הוא כיכב עם הרבה מאד בטחון על מסלול הדוגמנות בתצוגת בוגרי מגמת האופנה של ויצ"ו חיפה ומחיאות הכפיים העידו על אהבת הקהל אליו. במיוחד הוכח כי הקהל מחפש את הדבר הבא ולא רק דוגמנים בני 17 עם סט קוביות מעוצבות בבטן.

"לכל גיל יש את היופי שלו", אומר ארז בראיון האישי שקיימנו. הוא צנוע, מחוייך לאורך כל השיחה, בה הקול הרדיופוני שלו רק מגביר את העוצמה והביטחון שהוא מקנה לך ברגע שאתה נמצא לידו.

ארז משולמי . צילום: אינסטגרם - 7
ארז משולמי. צילום: אינסטגרם

 החיים יפים! הם ניתנו לנו במתנה, אז למה לא לחייך חזרה אל העולם?" האנרגיות הגבוהות שהוא חיי בהם הם  תוצאה של מסלול חיים אנרגטי הכולל ריצת מרתון  וחצי מרתון, ביקור 3 פעמים בחדר כושר  עם מאמן אישי, ליווי צמוד של דיאטן ומאמן ריצה צמוד וכך הוא מגביר את האנרגיות הרוחניות והפיזיות שלו המשולבות יחדיו לכדי תוצאה של מופע חיים שמעלה בימים אלו בבית ציוני אמריקה.

 זהו חלום נוסף שאותו הוא מגשים. לעמוד על הבמה לשיר ולהעביר את סיפור חייו המרתק העצמתי והדרך שעשה עד  לרגע הנוכחי בו הוא חיי את חייו באופן מלא, שלם ובטוח.

 המופע הקרוב יתקיים ב 20.9.22 בבית ציוני אמריקה בתל אביב בשעה 20:30

 לינק לכרטיסים: https://ticks.co.il/e/DAhbom9TKw1

שחר רבן_אופנה

שחר רבן
סטייליסט אישי ועיתונאי אופנה
אינסטגרם: shachar_rabanne
אתר: www.styleyourlife.co.il

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת גברים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק